![]() |
|
Citat:
|
2.4 @ Betsson - Hemmalaget att vinna utan insläppt mål: JA
|
Litar blint på Jens i dagens superscore:
Man C 0,1,2,3,4,5 Man U 0,1,2,3,4 Sporting 0,1,2,3,4,5 Academica 0 :) |
Ni har Sporting att vinna och under 2.5 mål till 3.25 på Bwin om ni tror på en målsnål seger.
|
Hej på er.
Har en liten fundering ang. kvällens freebet på B365. Djungelhjul har ju kört Ö 0,5 mål i matchen pre-game (till oddset 1,05 eller liknande) och 0-0 i resultat live för att garantera några kronor. (Ikväll med?) Garanterad vinst = 10 kr. Eventuell vinst 3000 kr Jag tror att jag har ett par andra alternativ till garanterad vinst: Ö 0,5 mål i 1a halvlek till 1,33 ggr pre-game och U 0,5 mål i 1a halvlek till 3,25 ggr som livespel. Detta ger en garanterad vinst på drygt 80 kr och eventuell vinst på 560 kr Ett annat alternativ (om det ingår i kampanjreglerna) är Båda lagen gör mål till 1,57 ggr pre-game och något lag gör inte mål till 2,25 ggr livespel. Garanterad vinst drygt 140 kr och ev. 312 kr. Tänker jag rätt här eller missar jag någonting? Finns det fler exempel så lägg gärna upp dom :moneybag: :moneybag: :moneybag: |
Citat:
|
Spoiler:
Citat:
Tackar |
Regler och villkor för gratisspelet:
6. Där något villkor för erbjudandet är överträtt eller om det framkommer några bevis för att en serie spel placerats av en kund eller grupp av kunder som på grund av insättningsbonus, förstärkta betalningar, gratisspel eller något annat marknadsföringserbjudande resulterar i garanterad vinst för kund oberoende av utgången, antingen individuellt eller som del av en grupp, förbehåller sig bet365 rätten att återta bonuselementet i sådana erbjudanden och efter eget gottfinnande antingen fastställa spel enligt de korrekta oddsen, annullera gratisspelen eller alla spel finansierade av insättningsbonusen. Dessutom förbehåller sig bet365 rätten att ta ut en administrationsavgift för kunden upp till och med värdet av insättningsbonusen, gratisspelet eller ytterligare betalning för att täcka administrationskostnader. Vi förbehåller oss även rätten att be kunder tillhandahålla tillräcklig dokumentation för att vi efter eget gottfinnande ska bli nöjda och kunna säkerställa en kunds identitet innan vi krediterar någon form av bonus, gratisspel eller erbjudande till deras konto. Det känns nästan som att man kan bli lurad på konfekten här? |
Pejsson, sådär står det i reglerna ja, så passa dig. Det är dock vanligt att folk spelar som du tänkt och har aldrig hört att någon blivit av med bonusen. :)
|
Citat:
Jag fick ett annat tips om ett spel som dock inte är säkert; antal kort (3-vägs). Något av lagen borde ju få fler kort än det andra och om så är fallet så ligger oddset på 2,30 alt. 2,05. Lika ger 5,50. Alt.2 1a kort mottaget; Man C ger 1,90. Man U ger 1,80, Inget kort ger 67 ggr. Hur ofta spelas en match utan att ett enda kort delas ut? Min 200 kr vinst vid 1a kortet. Hmmm.... |
Idag blir det att spela på Man City och köra freebetet på Man c -2,5. Detta borde betyda att man u kommer vinna lätt som en plätt. Under de senaste två årens inbördes möten mellan dessa två lag har de jag spelat på förlorat:evilgrin39: imorgon ska jag öppna ett nytt sheet och också bli seriösare med spelet. Börjar med att spela 2000 kr på svenskt hockey guld . Vill gå in med mer men just nu är spelkassan lite klen så jag får se.
|
Citat:
hittar inget bra alls idag. |
Citat:
|
Citat:
|
Ladbrokes 4.50 fick en peng av mig :)
|
Jäklar, Ladbrokes är nu uppe i 5.50 på Sverige. Skulle väntat med spel...
|
Nu startar jag upp ett nytt sheet och premiärspelet blir DnB Sverige till 2.3. Tror Sverige kommer jobba hem den här matchen nu!
Edit: blir att sätta in lite pengar på lads nu då. |
Kör en tv-peng på att Sverige vinner 2:a perioden till 2.20.
|
Vi kan nog få ännu högre guldodds på Sverige efter denna insatsen :)
|
Den är nere på 4.50 @ ladbrokes nu.
|
Vad tror ni om ett litet specialspel idag på Liverpool - Fulham? Liverpool över 0,5 kort till 1.80@bet365. Liverpool borde vila några spelare pga cupfinalen på lördag och ett enda kort känns som det borde vara större favorit väl? Läste om denna på rekatochklart därav min skepticism och fråga här bland experterna :)
|
Liverpool snittar 1.24 kort hemma. 1.80 är inget överodds men det känns ok.
|
Citat:
|
Ett tips kan vara att kolla in Napoli-Palermo.
Miccoli saknas för Palermo. Lavezzi har varit skadad och väntas starta på bänken. Pinnacle erbjuder 2.67 för under oddset. Stort värde (har bara gått över linan ca 50% av matcherna hemma dessutom) Edit. REGNAR INTE. |
Jag är övertygad. Hänger med på Liverpool ö 0.5 kort.
|
Citat:
|
Ett kort ska de väl klara av, Liverpool..
|
Citat:
|
Livear montpellier 400x1.85. Vinst här och man kan börja fira guld ikväll.
|
Haha taskig tajming ;)
|
Citat:
Nice feeling! :) Fast bomben smällde tyvärr inte så högt va? |
Citat:
|
Citat:
|
Ladbrokes har klivit upp igen på Sverige, nu 5.00.
|
Milan, Juventus, Ajax, PSV och Feynoord ska väl var säkra kort idag, eller???
|
Yes då kör vi! Efter gårdagens två missade spel har jag kommit på att jag ska köra två olika sheet. Ett för livespel och ett för "vanliga" spel och för parlays!
Allt som vinns den här månaden ska återinvesteras i långtidsspel på EM. Avd hybris;) Kör två spel idag: En dubbel med blåvitt och PSG. tycker att IFK ska vinna hemma mot giffarna som idag saknar sin bästa spelare Ari Skulasson. PSG ser sin chans idag efter Montpillers svek igår. Vinst är det enda som räknas ikväll och 1,57 tycker jag är riktigt bra betalt även om det är fransk fotboll vi pratar om. Spelbekräftelse - RJ89884199I - Internet Tid då spelet placerades: 01/05/2012 22:26:17 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 IFK Göteborg IFK Göteborg v GIF Sundsvall (Resultat efter fulltid) 02/05/2012 Ingen 1.50 Levande 2 PSG PSG v St Etienne (Resultat efter fulltid) 02/05/2012 Ingen 1.57 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning Dubblar 1 600,00 600,00 814,29 Lika bra att fixa sheetets oskuld när det gäller "mosnster" parlays också. Chelsea @ 1.50 Man City @ 1.53 Arsenal @ 1.25 Man Utd @ 1.20 Milan @ 1.22 Juventus @ 1.14 Atletico Madrid @ 1.33 Barcelona @ 1.16 Sevilla @ 1.72 9-val, 1 Spel * 500,00 kr 02/05/2012 09:40:25 500,00 odds 12,94 Tycker den här ser riktigt fin ut! Nu startar vi med gasen i botten! Ps Är inte Holland ett grymt bra vinnarspel i EM? |
Inga gula kort för Pool igår...synd.
|
Ryggar din dubbel rakt av Maijadona, den lät fin! Bara inte pyjamasarna sover idag så ska det gå vägen.
|
Idag blir det gymmet för första gången på några år. undrar om det har funkat att vila sig iform.....
|
Har ett par fina lir idag=)
Ska bara skriva klart reken så släpper jag dem här! |
|
|