![]() |
|
Hur reagerar Norge när de ska föra en match? 6.75 på DNB Italien lockar mig lite i alla fall.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Och Grossman va? :) |
Citat:
|
HJK - KooTeePee
HJK HT/FT 1.80 (unibet) HJK är mästarlaget i Finland och har fått en hyfsad start även på denna säsong med 4 vinster och 2 förluster på 6 matcher. Möter ett halvdant lag ifrån andraligan idag och det vi noterar är att även HJKs b-lag spelar match samtidigt. Det betyder att inga b-lagsspelare lär tas in för att bara "spela av" en match som man skall vinna. Det kan säkert hända att några spelare ifrån bänken får spela, men dessa spelare bör vara minst i samma klass som KTPs förstaelva spelare med tanke på att HJK skall kvala till Champions League. Hursom, Unibets utstick med 1.80 för att HJK skall leda i halvtid och vinna fulltid är fint, de andra bolagen ligger under 1.60 (betfred har 1.44, betredkings 1.49 etc.) mycket bra värde i 1.80 då man lär gå ut hårt i första och sedan slappna av i ledning! |
Citat:
Finns ingen möjlighet till "fusk" i safa-matchen. |
Citat:
|
Citat:
Riktigt snyggt spel du hittat där. Bara hoppas den sitter också :) |
Citat:
|
Citat:
|
Tv-dubbeln i kväll får bli att Franzén och Streit båda nätar.
|
Tipsar om ett bra spel i kroatiska basketligan:
3an Split möter redan klara 1an Cibona Vi får +8 till 1.85 (pinnacle) på hemmalaget, ett lag som är extremt bra hemma och vann senast emot Cibona här. Split har vunnit 17 av 17 matcher hemma denna säsong och det är alltid jämna matcher dessa lag emellan! Split har mer att spela för då man kommer att få möta Cedevita i semifinal hur det än går, MEN man kan få hemmaplansfördelen i en avgörande semi vilket kan vara nog så mycket morot! Går även att spela rak till runt 3.5-4. |
Split ryggad! thx
|
Hänger med på basketen!
|
Ser helt klart intressant ut. Men givetvis så har inte Betfair med Kroatisk basket :(
|
Citat:
Det enda jag inte förstår är att oddset ökat till 1.83 från att du skrev reken tills jag såg det och ryggade :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
39 - 58 nu
|
Citat:
|
50-67 efter 3Q
|
Citat:
|
71-85 slut
|
Spelar 400 på cruzeiro inatt, hört rykten om att motståndarna ställer över en massa spelare. Dock inga säkra källor så rygga på egen risk.
|
Vad tror ni om att börja kolla långtidsspel för EM redan nu?
Jag håller Tyskland som favorit...högsta jag hittat är 4.25. Frågan är om man vågar vänta, lär ju inte höjas? Eller vad tror ni? |
tycker oddsen på EM-vinnare ligger rätt - ser inget värde. så blir mer att spela för skojsskull, att ha ett "favorit-lag" efter sverige.
Varit intresserad av Tyskland & Spanien, men de är också favoriter så lite tråkigt att spela favoriter... annars tog man Gomez att vinna skytteligan som man snickrade ihop till en 25.74 oddsare :) |
Citat:
Varningen finger för Frankrike, Tror att de har något riktigt bra på gång! marling:Hur snickrade du ihop Gomez oddset? |
Citat:
Frankrike tror jag också kan bli farliga, men tror inte det räcker hela vägen. |
Citat:
|
Citat:
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Över 1.5 Atletico Madrid v Athletic Bilbao (Fler Totalt antal mål) 09/05/2012 Ingen 1.30 Vinst 2 Mario Gomez (Tyskland) EM 2012 (Bästa målgörare) 01/07/2012 4 Platser 1/4 Odds 9.00 Levande 3 Horacio Zeballos att vinna med 2 - 0 Dudi Sela v Horacio Zeballos (Setspel) 09/05/2012 Ingen 2.20 Vinst Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning Tripplar 1 1.000,00 1.000,00 24.740,00 Ja dvs, Zeballos 2-0 set + ö1.5 i EL-finalen + Gomez :cheers: |
Jag satte en 2:a på Sverige mot Ukraina med 3.25 i odds.
Ukraina har stora problem med sina målvakter och som det ser ut nu missar deras 3 bästa målvakter hela EM. Två skadade och en avstängd. Jag skulle nog faktiskt sätta en peng på alla matcher Ukraina kör. Enligt mig ett av de sämsta lag som får arrangera ett mästerskap och får dessutom en svår grupp med ett nytänt Frankrike och England dessutom. |
Någon som kan lista ut vad detta spel är förnått hos bet365?
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...85483335_n.jpg ska tydligen vara riktigt bra |
Det är väl Halvtid/fulltid.
Vilka vinner första halvlek och hur slutar matchen. |
Citat:
|
Citat:
|
WTA tips:
Radwanska - Vinci 2-0 Radwanska @ 1.42 Usla odds, men ärligt talat så ser jag VÄLDIGT små chanser för Vinci här. Radwanska spelade ut Sara Errani efter noter i förra omgången, 6-0, 6-1. Errani ligger 4 placeringar under Roberta Vinci och jag ser inte hur Vinci ska ha så mycket mer att ge emot Radwanska, som spelat på en extremt hög nivå hela säsongen och egentligen bara haft svårt för Azarenka och Sharapova (1an och 2an i rankingen, Radwanska är 3a). Inbördes möten leder Radwanska med 3-0, senaste mötet var på clay (som dagens möte också spelas på) och då vann Radwanska med 6-0, 6-1. Finns även -6 games till ~1.80 som kan vara ett bra spel. Själv tripplar jag 2-0 Radwanska med Ryssland -1.5 (danskarnas försvarsspel höll inte emot Sveriges fart, ryssarna lär ha minst lika mycket puck, fart och teknik i anfallszon) och Salzburg -1.5 (Salzburg går för ligaguldet hemma emot en redan nedflyttad opponent, som förlorat 13 av dem 15 senaste borta och har 6-39 i målskillnad på 16 bortamatcher!) Medelinsats. |
|
|