![]() |
|
Riktigt bra spel:
Nec Under 2.5mål (2.13 12Bet) Regn+storm och första playoffmatchen Bra spel: Landskrona under 2.5mål (2.07 Nordicbet) Regn Sturm Graz över 2.5mål (188bet) Standard Liege Under 2.5 mål (2.15 Pinnacle) Regn Mons Under 2.5 (2.05 12Bet) Regn och första playoffmatchen Ok spel: Genk rak (2.28 sbobet) |
Citat:
|
Riktigt bra spel:
Nec Under 2.5mål (2.13 12Bet) Regn+storm och första playoffmatchen Bra spel: Landskrona under 2.5mål (2.07 Nordicbet) Regn Sturm Graz över 2.5mål (188bet) Standard Liege Under 2.5 mål (2.15 Pinnacle) Regn Mons Under 2.5 (2.05 12Bet) Regn och första playoffmatchen Ok spel: Genk rak (2.28 sbobet) vilket är Nec match hittar ej....heter laget nec... |
NEC - Vitesse I Holland!
|
tack uppskatar dina tips.........tack
vad tror du om herta berlin ikväll samt malmö? |
Citat:
Herta har jag faktiskt ingen aning om. :cheers: |
Citat:
|
Med risk att vara för nosig men någon som har lust att avslöja vem denna killen med uppgjorda matcher uppgifterna är eller har lust att skicka ett PM eller liknande? :)
|
Evian verkar vara ett intressant spel idag, tokbra form och Lyon har inte så mycket att spela för. Det har inte Evian heller men man har spelat väldigt bra ändå på slutet. Hemmaplansfördel och 3.25 på Pinnacle synas med en liten slant, alternativt DnB till runt 2.30-2.40 är bra!
|
Inte alls imponerad av tjeckerna i år, och Lettland vann starkt över Tyskland och har en chans att ta sig till slutspel, då är dagens match otroligt viktig.
Även för Tjeckerna såklart, men dem har haft problem emot både Danmark och Norge, när man ska föra matcherna och det är 2 nationer man ska slå relativt enkelt. Lettlands förvarsspel passar inte Tjeckerna som vill kontra och det lär dem inte får göra idag. Spelar Lettland till 6 gånger pengarna på Gamebookers, eller Lettland +1.5 @ 2.1 på pinnen. |
17 gånger pengarna Verdasco har Nadal "by the balls"... :)
|
VERDASCO! 17 ggr pengarna, synd att man missade den..
|
sur jag blir. Säkert 10 ggr sedan jag började använda flashscore så har det blinkat mål och sedan har målet blivit borttaget . Alla 10 gångerna är det mål som jag behövt som FAN... sanslöst!
|
Citat:
|
Tror ni det blir void i Nec-vitesse matchen?
|
Citat:
|
Det börja snöa, så matchen försvann från liveodds
|
interrupted! tur det, underspelet såg risigt ut :) min dag idag, Radwanska vinner första i Tiebreak, Ryssarna vinner precis över Danmark med handikappet och Salzburg avgör i 85e minuten, den där matchen blir inställd när jag har underspel och det står 1-1.. :) Malmö leder (har -1,5) och Häcken leder (även där -1,5) .. wiiiie!
|
vad gäller för vitesse matchen hos pinnacle?
|
så gör dom mål direkt ><
|
Tittade till min spelsida och såg att underspelet i Ängelholm - Landskrona var listat som "loss" trots att jag minuten innan på livescoren sett att det stått 1-0. Kollar livescore igen och ser att det blivit två mål till. 76e och 78e. Aja, någon gång händer det samma sak med ett överspel. :)
Edit: Även rött kort i Ploesti - Concordia till Ploesti då Concordia ledde med 2 mål mot 0. Där hade jag överspel. :) Jag väntar mig fin varians på detta. |
aha, det blev inte inställt helt.. ohwell :)
|
jag såg inte matchen men synd att den inte blev avbruten! =)
Dock är det bra jobbat att göra 5 mål i regn/snökaos... trodde jag inte |
varav ett självmål och en straff ^^
|
Livet kan vara bra upp och ner hörni..
Nyss hade jag Lettland, Twente och Evian inne, som ett smäck och råplus på dagen.. Inom 3 minuter kvitterade Tjeckien, Lyon och Waalwijk.. åhhh va roligt! |
Citat:
|
Citat:
Igår såg jag det som utjämnat iaf, eftersom jag fick flera "hjärtat-i-halsgropen" - stunder med mig :) Ny dag, vad spelas? |
Lite sugen på att plocka Sharapova till 2.5 (sportingbet) ... Serena hade svårt med Wozniacki igår, tappade första set 6-1 och slösade onödigt mycket kraft medans Sharapova gick vidare på W/O.
Sharapova ligger 2a på rankingen och har en kanonsäsong bakom sig, det är väl bara inbördes mötena egentligen som talar för Williams.. |
Någon som kan förklara varför Bayern är favoriter i DFB cupfinalen imorgon? Dortmund vann båda ligamötena under säsongen och har ingen CL final veckan senare. Borde inte Dortmund vara favoriter?
|
Citat:
|
Radwanska får alltså -6,5 idag när hon möter en motståndare som är 50 rankingplatser sämre än gårdagens motståndare, och igår hade hon -6 games? Tar jag direkt, Radwanska har sett riktigt bra ut, och blåst motståndare mycket längre upp med stora siffror på slutet.
|
Citat:
|
Riktigt bra spel: 3-4 Units
Rheindorf Altach Under 2.5 (2.19 12Bet) Bra spel: 2-3 Units Syrianska över 2.5 (2.03 188bet) Córdoba cleansheet (2.15 Unibet) Gröding X2 (3.30 @ Nordicbet) Ok spel: 1-2 Units Wexford rak (2.33 12Bet) Waterford över 2.5 (2.13 Pinnacle) drogheda rak (2.95 Betsafe) sverige rak (2.20 Betsafe) |
om ni int sett på min dagbok så lägger jag spelen idag även här
Dagens spel är: Ogiltigt spel-ID: 975045 Ogiltigt spel-ID: 975046 Ogiltigt spel-ID: 975047 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
hipossum hann före |
Citat:
Österrike och erste lige hittar vi den! Kan dock vara värt att vänta lite, den är stigit uppåt hela dagen. |
Citat:
:hatoff: |
USA :ohmy:
|
|
|