![]() |
|
Citat:
|
Spelar på Godoy idag, måste vara ett utmattat Boca man möter med semi i copan för bara 3 dagar sedan.. sedan resa ifrån Brasilien, lätt hänt att det blir en mellanmatch å så dåliga är inte Godoy... Man har dessutom vunnit de 2 senaste mötena emot Boca!
Små insatser. Edit: såg att det var natten till imorrn, så ja.. |
Citat:
|
Citat:
Var morgondagens match iaf så :P |
Citat:
|
Citat:
|
För jävla dåligt att missa träningen idag Maijadona...vi fick ta i en blind från gatan...han är inte långt från startelvan nu :)
|
:lol:
|
Idag tar jag och blandar ihop lite Sporttjänst spel och snickrar inhoppen trippel till 2,46 med Vasalund,Lund och Celta.
|
Spoiler:
|
Idag blir det en dubbel från norska andra ligan
Spelbekräftelse - CC356926090I - Internet Tid då spelet placerades: 28/05/2012 12:05:07 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Sandefjord -1.5 Sandefjord v Alta (Fler Asian handicap ) 28/05/2012 Ingen 2.05 Levande 2 Sarpsborg -1.5 Sarpsborg v Baerum (Fler Asian handicap ) 28/05/2012 Ingen 1.55 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning Dubblar 1 750,00 750,00 1 633,13 Total insats: 750,00 Total utdelning: 0,00 Både Sandefjord och Sarpsborg bör vinna klart idag mot två lag som saknar många spelare och som även med alla spelare tillgängliga är mycket svagare än sina motståndare. Lycka till om ni ryggar! |
Sarpsborg totaldominerar verkar det som...nu jobbar vi in din dubbel Maijadona!
|
Kör en liten slant på Sarpsborg AH-1 till 2.43.
|
BLÄÄÄÄH Molde missar öppet mål ifrån 2 meter..
OCH ETT FRILÄGE sekunderna efter. Vm i missade lägen.. Målvakten blir matchens lirare, så kan det gå ja.. |
Sarpsborg 1-0 så insatsen tillbaka i alla fall...
|
Citat:
|
Nä, det var ingen vidare dag igår, Både sarpsborg och sandefjord gjorde mig besviken......... Kan förövrigt tilllägga att jag blivit besviken många gånger "live" på krogen både i Sarps och Sandefjord :ful:
|
Stromsgodset 2 - Raufoss
Underlig oddssättning här som jag måste testa att gå på. Stromsgodset ligger sist, 3 gjorda och 17 (!?) insläppta på 6 matcher, närapå 3 i snitt per match alltså, och 0.5 gjorda. Raufoss sitter på ligans bästa defensiv med endast 5 insläppta på 6 matcher, och 9 gjorda. Raufoss har helt OK form hittills, 2-3-1, 9 plockade poäng på 6 matcher, jämfört med Stromsgodset som då bara har 2 oavgjorda och 4 förluster och ligger sist. Enda hemmapoängen för Stromsgodset kom i senaste matchen emot nästjumbon Lillehammer, 1-1. Raufoss är 0-2-1 borta, helt OK, dessutom en vinst i cupen. Nu till det underliga. Ligans sämsta offensiv spelar emot ligans bästa defensiv, men över 2.5 är satt till 2.2? Vem skall göra målen då? Ligans sämsta offensiv? Med ligans sämsta defensiv? jag gissar på att om det blir nå mål alls så är det Raufoss som gör dem och spelar DnB @ 2.2 (bet365) Går även att spela under 2.5 @ 3.5 (bet365) |
Citat:
Knappast målsnålt, men jag ryggade dig med Raufoss DNB, och det gick ju utmärkt! :p |
Citat:
|
Citat:
Hursom så gick det ju vägen.. |
2012-06-02 Poland - Andorra (Internationals)
https://www.sharps.se/forums/includes...ts/fotboll.jpg
Datum: 2012-06-02 Tid: 17:00 Sport: Fotboll Land: Internationals Liga: Internationals Match: Poland - Andorra Period: ft Spel: Poland Insats: 5 Odds: 1.57 Bolag: Bet365 Motivering: Ambitiösa odds här lär jag säga, Polen har sett väldigt bra ut, speciellt defensivt under träningsmatcherna innan EM. Sista laget ut är nu ett uselt Andorra, en sån där "boosta självförtroende" match inför EM. Jag tror dock att Polen inte kommer gå 100% och det lär bli krångligt att täcka -3 som ligger på runt 1.9, vilket jag tycker är sjukt då Andorra som vanligt kommer parkera bussen medans Polen inte lär vara alltför intresserade. Hursom tycker jag att jag funnit ett mycket fint spel i Polen vinst och att man håller nollan. Man har mött Portugal (0-0) Lettland (1-0) och Slovakien (1-0). 3 raka nollor emot klart bättre motstånd alltså. Andorra har blivit nollade i minst 6 matcher i rad (hittar bara historik på bwin och dem visar endast 6 matcher bakåt), har inget att göra på den här nivån egentligen. Andorra är en blåbärsnation som i senaste kvalet mäktade med 1 enda mål, och det kom emot Irland, needless to say så gick man poänglösa. Samma visa gällde i 2008 års kval, där man dock lyckades med bedriften 2 mål på 12 matcher. 2004 var det 1 mål och ja, ni märker ju själva att det inte är något Brasilien dem möter. 7 mål sammanlagt på 4 EM kval, 12 stycken på 3 VM kval (men flera emot lag som Cypern och Estland. ) Eftersom det är så nära EM nu så tror jag absolut att Smuda vill hålla sina viktigaste pjäser i matchtrim så det lär inte bli ett helt b-lag. Maxspel för min del! 5/5 |
Le Mans - Cholet (Slutspel i franska a gruppen)
8e seedade Cholet slog alltså ut seriesegrarna Gravelines i 3 matcher, mycket imponerande. Men det skall också sägas att hade inte Cholet varit så skadedrabbade i början av året hade man kommit längre upp i tabellen. Hursom så har man nu fått en perfekt lott i andra omgången, där man möter ett ganska svagt Le Mans. Cholet vann bägge inbördes mötena med 9 respektive 10 poäng och har 9 raka emot Le Mans, och man slog bland annat ut dem ur slutspelet i 2 raka förra året. Helt plötsligt får vi alltså 2 gånger degen på bortavinst? Taget alla dagar i veckan, och dessutom garderat emot X-et om matchen blir jämn! Kanonspel IMO. |
BIETIGHAM-METTERZIMMEN @ 1.67
Ett spel rent emot Rheinland av en enda anledning: Laget har inte betalat försäkringen och ingen av a-lagsspelarna vill spela. Det betyder att man kommer att få spela med u18 spelare och Oberliga spelare! Oddset bara rasar men det finns fortfarande lite värde kvar i detta oddset lär jag säga; bet365 brukar vara snabba som tusan och dem har gått ifrån 1.90 till 1.45! Eftersom Bietigham är före Rheinland i serien dessutom så känns det ju som att man kunde varit favoriter redan innan detta! Jag spelar höga insatser på 1.67 och hoppas informationen stämmer, men med tanke på oddsraset känns det logiskt! |
Citat:
|
Att Polen fanns till 1.57 är sinnes. Matchen lär ju sluta 4-0.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lite snabbt, spelstopp om 10.
Sverige möter Tjeckien i damhandbollskval. Sverige är otroligt nedspelade, Tjeckien har endast förlorat en match i kvalet (emot just Sverige) och visst Sverige vann med 9 bollar sist. Men att vinna gruppen är enormt viktigt och riktigt så stor skillnad är det inte. Sverige har målskillnad 148-107 och Tjeckien har 145-118 så, jag tror dem har liten chans att pressa här, lätt värt en unit var på oavgjort till 17 och bortavinst till 11.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Leder med 28-23 med ca: 6 kvar. |
1 min kvar och 4 måls marginal ,det är klart! :)
|
Kör ett livebet på att Bolivia vänder mot Chile (ht 0-1) till 9.00 hos betsson. Hoppas den höga höjden avgör (visst, det finns höga berg i Chile också :))
|
Citat:
|
Yes då kör vi! Så skönt att EM börjar idag. Här kommer mina första spel.
Börjar med en liten goding.... Ogiltigt spel-ID: 1028315 Dock så är det de här laget jag tror ska vinna. Håller bara RVP form från ligan i sig samtidigt som man spelar lika disiplinerat som i förra VMet ser det här grymt bra ut Ogiltigt spel-ID: 1028296 På tal om RVP Ogiltigt spel-ID: 1028297 Men drar iväg två små rövare också Ogiltigt spel-ID: 1028298 Ogiltigt spel-ID: 1028299 Sen får väl gamle Karim ett bet för gammal vänskaps skull ;) ( Tror det kommer bli riktigt många mål i den här gruppen) Ogiltigt spel-ID: 1028501 Ogiltigt spel-ID: 1028314 Sådär. då var långtidspelen överstökade. Ikväll tror jag riktigt hårt på både Ryssland och Polen. Det är egentligen bara 0-0 jag är rädd för i bägge matcherna Ogiltigt spel-ID: 1028295 Ogiltigt spel-ID: 1028300 Ogiltigt spel-ID: 1028305 Ogiltigt spel-ID: 1028303 Och imorgon ska EMs säkraste dubbel jobbas in .......... Ogiltigt spel-ID: 1028311 |
Synd på Polen där Maija. Satt på den som singel men får jobba i Ryssland nu istället.
Morgondagens dubbel är jag också helt inne på men har inte lagt den än. Nu jobbar vi! :cheers: |
Bjuder på ett tips idag. Vimmerby
De är starka på sitt konstgräs och möter ett IK Tord som har lite bekymmer. Vimmerby har lagt ut tillgängliga spelare på sin hemsida och verkar ha tillgång till de flesta. En av tords bästa spelare såhär långt haris huzeirovic blev skadad förra matchen och missar troligen restn av säsongen, Daniel Karlsson klev av senast också med känningar är inte 100 på om han spelar stort avbräck annars han är deras kanske mest rutinerade med bla spel i superettan och j södra. Tord har även lånat in en spelare ifrån lägre divisioner här i jkpg under 3 matcher vilket tyder på bekymmer flera tordare fick även kramp känningar under slutet av senaste matchen, varav en knappt kunde fullfölja matchen. Sen så spelade verkligen tord inte bra senast heller utan det var närmare 4-1 än 3-2..har sett ganska många lag i denna serie och tord var ett av de sämre lagen så deras plats i tabellen speglar inte verkligheten tycker jag 2,15 som erbjuds provar jag. |
Citat:
|
|
|