![]() |
|
Citat:
|
Holland?????? Vad gör ni? Spelar 1250 på Tyskland till oddset2.1 nu jobbar vi tillbaka lite pengar.
|
Ja även om det är första matchen känns allt över 2.0 på Tyskland väl generöst tilltaget
|
Idag tror jag vi får se EMs första 0-0 match. Spanien mot Italien i en EM premiär skriker målsnålt lång väg, tyvärr verkade oddssättarna tycka likadant och jag fick inte mer än 7 gånger på 0-0, men jag kommer att använda mig av "gratis live spelet på samma resultat och då har man ju trollat fram en 14 oddsare istället. Tror på en avvaktande match ikväll där det viktigaste är att inte förlora. Spanien kommer vara det spelförande laget och kommer självfallet få en del möjligheter men jag hoppas att lorentes oerfarenhet och Torres form(eller brist på form) ihop med en riktigt stabil Buffon ska fixa årets första 0-0.
|
Hittade även ett bra spel på pinnen idag.
Ribery över 0.5 mål i hela turneringen.(1.581@pinnen) Han har gjort mål i samtliga 3 träningsmatcher innan EM och jag håller personligen frankrike väldigt högt i denna turnering. Man möter ett försvagat england, ett sverige som jag visserligen borde ta andra platsen men mot frankrike blir det inte lätt och så har de magsjuka ukraina...ribery kommer att få nog med chanser och det bara i gruppspelet. |
Citat:
|
Hur ska man kunna jobba idag när man bara går och tänker på matchen ikväll?!
|
Tur att man är ledig då! :drunk:
|
Pappaledighet Juni juli augusti! planen är bada på dagarna och em på kvällarna under juni :)
|
Citat:
Ogge: Du menar EM på kvällen och bada på natten ( i fontänen) :KO: |
Citat:
Bada?! Var i Sverige bor du där detta kan vara möjligt redan :P? Jag bor ganska långt söderut men än så länge får man hålla sig lååångt ifrån vattnet |
haha precis! :D
|
forbannad, bor i Skövde så går ju inte å bada men planen är fortfarande att de ska bli så pass varmt att det går :)
|
Citat:
|
Inga spel idag, det blir bara att njuta av matcherna idag :)
|
Ah en skojdubbel blev det. Hcp -1.5 på Frankrike och Sverige till runt 35 ggr.
|
Var tog ni vägen? Brukade ju vara ett härligt tuggande här :/
|
Tjenare grabbar(och tjejer om det är några här)!
Nu skal de börja liras igen:) Och framförallt böra läsa på vad som har hänt i spel/fotbolls branschen de senaste månaderna. Jag kan väl uppdatera lite om mitt liv och varför dagboken legat på is de senaste halvåret. Jag går just nu igenom en skiljsmässa med en ganska infekterad vårdnadstvist som följd. vilket gjort att jag haft noll fokus på fotboll. Men nu har jag bestämmt mig för att försöka få tankarna på andra grejer än att bara gå runt och muttra och vara bitter, och vad kan då inte vara bättre att plocka upp denna dagbok som ni andra gjorde till en fantastisk vinstmaskin i vintras ( behöver cash att pröjsa advokaterna med;) ) Ibörjan kommer det inte komma så många spel utan kommer mest köra dubblar och singlar med en insatts i spannet 1000-5000. Första spelet gäller en favoritdubbel till morgondagen. Created: fr 12-08-31 13:08 Insats: 2000.00 SEK Möjlig Vinst: 3360.00 SEK SPEL resultat Odds lö 12-09-01 15:30 Tys. 1. Bundesliga Schalke 04 - FC Augsburg 1X2 1 1.40 lö 12-09-01 18:30 Eng. Premier League Manchester City - QPR 1X2 1 1.20 1.68 . Hoppas allt är bra med er andra och att vi ses här i dagboken som i gamla fornstora dar!:cheers::cheers::cheers: |
VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!!!!
|
Kul och se dig! :) Du knackar i o för sig snart på dörren haha!
|
Härligt att du är tillbaka! :cheers:
|
Kul att se att du är tillbaka här! Jag hoppas att du får ordning på "det andra" så småningom.:cheers:
|
Tack killar! Första spelet på nystarten satt som en smäck. Nu blir det att leta upp en söndagsdubbel!
|
Det blev en dubbel med Barca vinst och X2 i PSG (luktar 0-0 eller vad säger ni?) Dubbeln ger 1,77 på expekt, slänger in en 1000 till det oddset.
|
Citat:
|
Är det bara jag som är sugen på 0-0 dubbeln? ;)
liv - ars lille - psg 121.00 på bet365 :) det är helt klart värt en 100lapp för mig iaf! |
Parley i kväll med sju hemmasegrar i Italien? ;)
|
Citat:
Denna har jag kört sedan innan idag! Den jobbar vi hem! Det blev en sexling, men med en match som miss! :( |
Dubbeln satt. Viktigt med en bra början:cheers:
|
Idag prövar vi oss på en fyrling.
2012-09-11 16:19:26 166558431 1500.00 Öppen Händelse Odds Datum 1. Belgium - Croatia Fotboll - Internationellt - VM-Kval - Europa Dubbelchans, Du spelade på: 1X 1.21 2012-09-11 20:45 2. Österrike - Tyskland Fotboll - Internationellt - VM-Kval - Europa Matchvinnare, Du spelade på: 2 1.44 2012-09-11 20:35 3. Bosnia-Herzegovina - Latvia Fotboll - Internationellt - VM-Kval - Europa Matchvinnare, Du spelade på: 1 1.24 2012-09-11 20:00 4. Polen - Moldavien Fotboll - Internationellt - VM-Kval - Europa Matchvinnare, Du spelade på: 1 1.19 2012-09-11 20:45 Fyrling / Fyrlingar Kombination Insats Odds Spelstatus Vinst 1-2-3-4 1500.00 2.57 Open 0.00 |
Kom igen nu Belgien!
|
Varför är inte du här i kväll? svagt...
|
Citat:
Synd på bomben.... Fyrlingen satt och lite över 2K in på rullen:cheers: |
Vi ska ju spela match i morgon :)
CM, match, sen CM igen, du somnar i mina armar gråtandes för att Dortmund lirar i Bundesliga II? |
Då ska jag försöka få in ett nytt spel. Tycker att den här trippeln ser urstark ut.
|
Hallå Maija!
Du är tydligen tillbaks på banan igen, skönt. Hoppas allt löser sej för dej/er! Nu kanske det blir lite drag här igen så att man kan dra in lite flis :) |
Citat:
Japp nu ska vi börja råna bolagen igen, har ju börjat hyfsat bra. Tyvärr har jag inte hunnit posta mina senaste spel som gått in i helgen ( bara lugn, de kommer inte in i sheetet i efterhand :gun_bandana:) hur går det för dig då Pejsson? Norska hockeyn startar ju snart o då räknar jag att du fixar kosing till oss! :cheers::cheers::cheers::cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
|