![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
tompa har svaret! |
Citat:
|
Det är ingen dubbel utan en singel...komma specialspel så borde du hitta den :)
|
har spelat denna 5ling (rekommenderar ingen att rygga utan jag hinner inte lägga in den bara) Crotone - Pescara1.53
Under/Över Over 2.5 Everton - Manchester City1.80 1X2 Manchester City Manchester United - Stoke...1.31 1X2 Manchester United Lausanne HC - GCK Lions1.35 1X2 Lausanne HC Chardy, Jeremy - Prodon, ...1.30 1X2 |
Citat:
|
Vill också tipsa om Genoa DnB imorgon, droppar hela tiden, atalanta har dålig form (förutom vinsten emot usla Cesena senast) och saknar sin enda riktiga fotbollsspelare i Denis! Genoa spöade Napoli i helgen och jag tror man har bra chans imorgon, DnB känns bra än till 2.37 men jag fick den till 2.55 igår!
|
Tackar för blixtsnabba svar! :cheers:
|
Citat:
|
Brescia - Juve Stabia
Brescia har gått från klarhet till klarhet senaste tiden. Väldigt stabila bakåt, 0 insläppta på 5 senaste. Juve saknar Zito och Molinari vilket lär märkas. Brescia for the win! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Synd man inte såg denna redan igår :sad: |
Tycker ni inte Parma-Juventus Båda lag gör mål 2,20 @Ladbrokes är lite väl högt?
|
Sorry om jag går OT, men förutom http://www.oddsportal.com finns det ingen annan sida för att jämföra odds på, framför allt på specialspel så som att "Båda lag gör mål" och dylikt
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens spel än sålänge för min del är
Swansea DnB till 2.75 Stoke DnB till 8.00 Juventus (-1) 3.10 Över 11 Hörnor Bolton - Arsenal 1.90 Samt 2 Parlays som innehåller : 1 Burnley 2.75 Juventus 1.80 Man City 1.85 Pescara 2.20 2 West Ham -1 3.40 Burnley 2.75 Cardiff 3.40 Man City 1.85 |
Citat:
|
Ne jag drog igång en MONSTERparlay nu på 221558,28 i odds.
Långsökt javisst! |
Citat:
|
Tottenham @1.20
Man City @1.83 Man Utd @1.30 i en trippel idag ! 5 u på de ! |
Citat:
|
Hull och Charlton får bli en dubbel idag. 2.36!
Ogiltigt spel-ID: 755725 |
NU är det fulltdrag på övergångar!
Atalanta har tappat sin spelmotor (Simone Padoin) till juventus. Så jag kliver också in på genoa nu! Ciro Immobile: Juventus till Genoa – Ca. 68 miljoner kronor. Vad tror ni om milan förresten? Blir ingen tevez trots allt :( (Umunegbu är sista icke EU spelaren de får ha) Kingsley Umunegbu - varit utlånad Philipp Prosenik: Chelsea till Milan (lån) Sulley Muntari: Inter till Milan Inter har också värvat på de också... intressant. |
Created: ti 01/31/12 15:53 Insats: 50.00 SEK Möjlig Vinst: 155.00 SEK
Genoa 2 3.10 Created: ti 01/31/12 13:40 Insats: 25.00 SEK Möjlig Vinst: 55.00 SEK 2012 African Cup of Nations Vinnare Elfenbenskusten 2.20 |
Haha betfair har gjort om sin sida och jag bettade på millwall i deras match:
Matcher 31 januari / Burnley - Wimbledon / Matchodds vinnare:Millwall känns som det blir svårt att Millwall vinner mellan Burnley - Wimbledon:) |
Citat:
|
Idag är det X som gäller i Elitserien, för det har jag bestämt!
Modo + AIK + Skellefteå + Luleå :) Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning Fyrlingar 1 25,00 25,00 7.039,40 Tagga!! :D |
Citat:
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.as...icleID=6686681 |
Nottingham - Burnley Burnley har 4 av 5 vinster på bortaplan i ligan medans nottingham har 5 av 5 förluster på hemmaplan i ligan. Så kör burnley DNB till 2.12 Betfair finns även rak till 3 i odds. Har inte hunnit kolla skador och nyförvärv men men.
|
Kör på Wolves till 5.25 idag på betsafe. Liverpool kan köra en skitmatch lika gärna som en strålande insats och då är 5.25 mot dem på bortaplan helt ok.
Ogiltigt spel-ID: 756014 |
Nu grabbar tror jag ni kommer tycka att jag är tokig! Men mitt bästa spel idag blir Parma!
En riktig hatmatch ikväll. I alla fall för Parmas del! Jag tror att stämningen på Tardini kommer att vara elektrisk! Parma spelarna kommer kämpa som djur och i Serie A finns inga enkla bortasegrar. Parmas tränare Donadoni har att välja mellan samtliga spelare idag. Vlket betyder ett mycket starkare lag än som snuvade Catnia (och mig) på vinst i lördags. Jag tycker Parma imponerad i den matchen Juventus är ju obesegrade år men jag hoppas att den sviten bryts ikväll. Jag kan tänka mig att Giovinco vill visa att man inte skulle gjort sig av med honom utan att han i stället skulle bli den arvinge till Del Piero som många trodde för några år sedan. Buffon gjorde förövrigt Serie A debut för Parma som 18 åring om jag inte minns fel. Matchen gick på tv3( eller var det fyran som hade rättigheterna) och han storspelade mot Milan har jag för mig. Minnet sviker mig men jag kommer ihåg att jag såg matchen alla fall:rolleyes:
Ps Tänk er de smaskiga löpet för Expressen imorgon: DEN GAMMLA DAMEN BRUTALT VÅLDTAGEN AV 11 MÄN FRÅN PARMA |
Citat:
|
Citat:
Jag var på Parma redan tidigare, håller med dig! Stor match för Parma och Juve har matchat hårt på slutet. |
Citat:
|
Citat:
sorry tompa, jag skojar lite med dig bara |
Citat:
|
|
|