![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Maijadona är du säker på att Buffon var 1 år vid debuten??
Stark å tippa på Parma men jag avstår nog den matchen helt faktiskt :) Dagens elitserien blir det Timrå - Frölunda Frölunda till 2.10 på bet24. Ser ingen annan utväg när Frölunda kommit igång igen med dragkedjan. Seriens formstarkaste lag! Modo - Djurgården Modo till 2.00 på bet24 Djurgården bytt tränare och allmänt kaos i klubben Modo borde ta detta! Dagens chans blir nog en parlay med: Modo - Djurgården 1a Timrå - Frölunda 2a Luleå - Hv71 Under 4.5 goals AIK - Växjö 2a DnB 18.08 gånger pengarna! Kollar mer på fotbollen ikväll |
Man kan ganska lugnt säga att arsenal blandar och ger hejvilt. Alltid värt att överväga att betta emot dem. Man får sällan bra odds på dem och typ varannan match gör de ett bottennapp som heter duga.
|
Spoiler:
Haha inte helt säker. Kan ha varit 18 år. Svårt att se åldern på Italienarna efterssom de "utvecklas" så snabbt:D |
Citat:
|
Jag ryggar Parma Maijadona, 5.15@ub.
Ser det som win/win. Parmavinst och det blir pengaregn, förlust och man har extra tändvätska till tennismatchen i morgon :) |
Varför inte? :)
Ogiltigt spel-ID: 756536 |
Livepeng på Spartas reserver på bet365 till 2.05. 13-1 i avslut har man med 30 min kvar (1-1 i matchen). Liten insats...
edit: 2.10 blev det. |
Modo - Djurgården 0-0 och 16-5 i skott efter första perioden.
Finns enligt mig mycket värde att livea Modo, jag la -1.0 @ 3.00 hos bet365. :yes: |
Citat:
|
Blir en peng på Burnley också som är starka och möter ett Nottingham som har svårt. 2.85.
Ogiltigt spel-ID: 756719 |
Niger Niger v Marocko
(Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 11.00 Levande Minislant! 0-1 och första lossen för idag är ett faktum :whoco5: |
Myskuk då, typ som att man vet innan matchen att har man lagt ner mycket tid och känsla i reken, ja då kommer motståndaren göra mål efter mindre än 10 minuter och spelet är kört redan i första halvlek. Är så jävla tråkigt. Bög Bari.
|
Everton har startat riktigt piggt, hade en hörna som lescott räddade på mållinjen
|
Citat:
|
Moooodo :clap:
|
Citat:
(Petade in dem i en trippel också som verkar sitta) |
Haha Modo!
|
Sällan Bale..
|
och VDV skadad. Då är allt som det ska i Tottenham iaf :)
|
Hoppas någon ryggade mina spel ;)
Modo avgör med nån sekund kvar och frölunda var det ju aldrig nån fråga om. |
Sinclair!
|
Börjat bra med samtliga matcher påväg mot vinst:) Hoppas det håller:)
|
JAMEN CROTONE ÅXÅ JA, såklart!
|
padova 1-1 :cheers:
Någon som vet varför parma- juve är framflyttad? |
Citat:
|
Citat:
råkade visst dubbelposta men det får det vara värt!! :evilgrin39: |
Citat:
ett till så sitter din specialare! |
Citat:
Ryggade dig på modo och petade in en småslant på trippeln. +3.5 units på dig idag :cheers: |
För att sammanfatta mitt bettande. Missade en vinst på 60U på Björndalen tidigare i vinter med 3/10 sekund. Sista tiden har jag torskat ett helt koppel basketlira med mindre än 1 sekund kvar och nu idag torskade jag denna trippel med 1/10 sekund kvar efter videogranskning.... Det suger rätt hårt alltså :(
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Handikapp oavgjort - AIK +0.0 AIK v Växjö Lakers (Handikappspel) 31/01/2012 Ingen 4.10 Levande 2 Handikapp oavgjort - Modo Hockey +0.0 Modo Hockey v Djurgårdens IF (Handikappspel) 31/01/2012 Ingen 4.10 Förlust 3 Handikapp oavgjort - Luleå HF +0.0 Luleå HF v HV 71 (Handikappspel) 31/01/2012 Ingen 4.10 Vinst Flervalspel Insats 0,5U * 68,92 Potentiell utdelning 34,46 U |
Nu är det en dumjävel i publiken som sprungit in på planen och satt handfängsel på sig själv vid ena målet.... de får inte loss honom... PAJAS
Edit everton - city matchen Men nu är han äntligen loss. Skottpeng på honom. |
Citat:
|
Citat:
|
ah, nej fick ju vara glad för Carrolls mål i ca: 20 sekunder innan kukbari gör 2-1. Ovärt att spela längre.
|
Hull livas till 2.00. 18-4 i avslut, 8-2 i hörnor. 40 min kvar...
|
Sådärja, bari 3-1, ridå. å charlton.. ja. vad gör man?
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur går det för everton mot manchester city då? Slår city hål på dem snart? Hoppas hoppas...
|
|
|