![]() |
|
Mkt bra start Crawley!!
|
Citat:
|
Ser bra ut i Crawley matchen:)
|
1-1 nu...
|
2-1 :thumbdown:
|
amen herre min gud vilka svängningar det bjuds på ikv
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kul med ett lag till från Sharps som är med i Tips-SM . Kan det bli en Intern tävling också:drunk: |
Vilken pissdag folk verkar haft härinne. Blicka framåt bröder, närmare bestämt mot morgondagen:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men vet inte riktigt vilka av dem som är med. Några av dem har varit inne här inne med riktigt bra spel tex _A_ så kan nog bli både jämnt och spännande! Hade varit bra reklam för Sharps med bägge lagen bland topp tio:cheers: |
Bra live spel fireas!
Edit jag och min stora trut , hoppas på 3-2 nu |
Vi ska nog fixa topp10:)
Hehe livespelet rök;) |
URK! Hade en fantastiskt fin dag igår pågång, så spelar man lite NBA och NHL å kommer tillbaks på ruta 1... Aint it funny?
|
Citat:
Jag har gett upp egna spel på Nhl, ryggar bara mackyyy! |
Gött, Birmingham win to nil satt ju i 86:e minuten :) Var så trött igår så jag gick och la mig innan målet kom.
|
Idag liras att Hoffenheim vinner över Furth och att matchen går över 2.5. Läste om spelet på annat håll och tyckte det lät som ett vettigt spel.
3.20@bwin. |
Citat:
|
Citat:
Samtidigt har jag lite svårt för Greuther sen senast så... :) |
Citat:
Det finns säkert fler man jag brukar slänga ett öga i dessa. |
Idag blir det spännande. Elefanterna är spelade sedan tidigare har de även som vinnare så det hade varit skönt med en säker resa till finalen.
Sitter med i ett bolag som har chans på 13 rätt på E-tipset idag. Jobba jobba jobba. Tillsammans med djungelhjul lever ett spel som är värt över 3200 kr om Sunderland slår ut Boro ikväll Kör en dubbel med Elfenbenskusten och Sunderland rak också. Odds 2.76x500 |
Någon som kan förklara för mig vad "race manipulation" är? Jag stötte på detta när jag läste om limiteringar hos tipico.com:
Citat:
|
Citat:
Hursom, tycker mig ha hittat ett bra spel i Grekland (rygga på en risk) idag :) 12e placerade Panaitolikos (jisses) möter jumbon Doxy Dramas i vad jag förmodar blir en OTROLIGT tråkig tillställning. Hittar dock ett par spel värda att se över, men jag ska dra anledningarna varför först :) Panait (vi kallar dem så :D) är ett ganska mediokert hemmalag (3 vinster 4 oavgjorda och 2 förluster, 9 mål framåt och 8 bakåt). Detta kanske inte ser så dåligt ut men Grekiska ligan är väldigt hemmabetonad och med denna rad hittas man först på 13e plats av 16 lag! Noterbart är att man gör 1 mål per match och släpper in mindre än 1. Overall har Panait endast gjort 13 mål på 18 matcher, och släppt in 20. Sen har vi seriens absolut sämsta lag i Doxy Dramas. 16 spelade matcher, endast 3 gjorda mål! 3 stycken! På bortaplan har man mäktat med 1 enda på 8 matcher, lika många mål som poäng tagna borta med andra ord, 7 förluster och en oavgjord. Man har redan accepterat att man åker ner, något Panait försöker undvika! Oddsen på under 2.5 är för låga, men Panaitolikos och under 2.5 mål ger 2.5 på bet365, vilket är väldigt bra. Sedan har bwin 1-0, 2-0 eller 3-0 till 2.1 också det ett bra odds. Bwin har även Team 1 to win and under 2.5 mål till 2.7! Sedan skulle jag vilja plocka fram ett målspel på 1-0 till runt 4.5. Bara välja och vraka mellan spelen med andra ord, ni ska se att Doxy gör mål i andra minuten så är dagen förstörd :) Låga insatser är det alltid som gäller med bös-ligor som den grekiska! |
Hur spelar man att ett lag vinner och att det blir under 2.5mål?
|
Tack för tipset tompa! u2.00 @ 1.79 på pinny kändes lagom säkert för mig.
|
Citat:
|
Citat:
Jag har stigit ur sängen, men inte vaknat :) |
Citat:
Vad kul med 13 rätt igen på 3 veckor!?!?!! BoL!:claps: |
Citat:
|
Citat:
Den dubbeln jobbar vi in ikväll:cheers: |
Citat:
|
Njae, den ska nog gå in, Boro lite uddlöst tycker jag och har inte vunnit på 6 raka, 0-0 mot Crystal P är inte godkänt..Sunderland fortsätter att imponera.
Kör hårt ikväll med höga insatser, om det är ett smart eller dumt drag - det återstår att se:) Ogiltigt spel-ID: 774922 Hoffenheim som är i Bundesliga sålde lite i januaris transferfönster men man har fortfarande klass i laget och Furth som ligger i andradivisionen ska inte kunna hota Hoffen på hemmaplan. Dock har jag ingen info om deras startelvor men om Hoff ställer upp med en bra elva så tror jag starkt på detta. 4 u @ 2.1 (hade nog rekommenderat låg medelinsats då man inte vet elvan) Kör en liten trippel i bandy/handboll (Gillar inte tripplar men den känns rätt ok denna) Trippeln ger 2.36 och jag lägger 4u. Ogiltigt spel-ID: 774957 Liten motivering (och då menar jag liten:) ) : Edbyn är ett bättre lag än Sirius, är starka på hemmais och Sirius har också haft lite problem med sin offensiv. Västerås är med i toppstriden och fastän Vänersborg har haft lite bättre facit senare tiden så har de inte nått upp till samma klass. GUIF ligger i topp i ligan och har lite revanchsug efter förlusten mot Alingsås. Hammarby som de möter har sju raka förluster och en av jumbona i ligan. |
Lirar Borussia borta mot Hertha. Bortalaget i kanonslag mot ett hemmalag som har det kämpigt. Borussias spel fungerar perfekt för bortaspel med snabba omställningar.
Ogiltigt spel-ID: 774982 |
sa ju det : Panaitolikos 0 - 1 Dramas
Kändes självklart! |
Hoffen fick såklart utvisning och förlorade matchen....
Så hänger trippeln på Västerås som måste jobba in ett mål till så jag kan vinna den.... Tummarna är hållna! EDIT: Trippeln rök.. |
Får ta och liva in mig på plus i Barca och Juvve matcherna
|
Citat:
Bara hoppas att det håller i sig. peppar peppar ta i trä *tar mig på pannan* |
|
|