Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-08, 12:42   #661
 
musse33s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 204
Sharp$: 1935
Standard

Kom igen nu Sevilla sätt en till så man kan få in x i alla fall

Ohh många gula i den matchen ser jag nu en kort glad domare eller en ful match ?

Senast redigerad av musse33 den 2012-01-08 klockan 12:43.
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 12:46   #662
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Tack! Fint att höra så här efter att man "lurat" en massa att spela sevilla

Fast har inte gett upp livespelet än
Glöm inte tipset på Astri Jacobsen. Fanimej årets bästa rek
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 12:48   #663
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av musse33 Visa inlägg
Kom igen nu Sevilla sätt en till så man kan få in x i alla fall

Ohh många gula i den matchen ser jag nu en kort glad domare eller en ful match ?
Alltid mycket kort när Sevilla spelar. Ett lag som filmar mycket samtidigt som de själva spelar fysiskt och ofta ganska fult. Min åsikt iaf... Förra säsongen fick de dubbelt så mycket straffar i La Liga som laget som hade näst mest. Ingen slump om du frågar mig.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:00   #664
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Glöm inte tipset på Astri Jacobsen. Fanimej årets bästa rek
Ja den kan man leva på en stund

Nu jobbar vi in Man City så är det här glömt!
Hoppas ingen ruinerade sig på Sevilla bara, det var trots allt en 4.33 och 6 oddsare. Räcker att de går in varannan gång för att det ska bli klirr i kassan

Jobbgt att inte Hart står i mål idag. Men spelar United som mot skatorna borde det inte spela någon roll om så min gammelmormor hade stått i mål
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:05   #665
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Någon som har stream till Mancester derbyt. Httar ingen
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:09   #666
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Med tanke på hur fotbollsspelen går just nu så ger jag mej fan på att Barcelona får på pälsen av Espanyol ikväll och sabbar min trippel
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:09   #667
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Vilken dag....... kanske skulle gå och lägga mig igen...................
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:10   #668
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Turen med streamen igen, 20 sekunder efter att jag slår på City-UTD gör Rooney 1-0...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:11   #669
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327 HAHA , rött kort för Kompany åxå... perfekt.

Det var den sämsta utvisningen jag nånsin sett.. NÅNSIN! Ganska säker på att detta händer bara för att det är mitt största spel på hela veckan. Gud hatar mig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2012-01-08 klockan 13:13.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:19   #670
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327 HAHA , rött kort för Kompany åxå... perfekt.

Det var den sämsta utvisningen jag nånsin sett.. NÅNSIN! Ganska säker på att detta händer bara för att det är mitt största spel på hela veckan. Gud hatar mig.
Haha. ja fy fasen. Riktigt kass utvisning. Men oj vad jag kommer skratta åt united om de inte fixar tre poäng trots ledning och en man mer. Skulle inte förvåna mig det minsta om city tar poäng ändå. Livar kryss med liten insats.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:32   #671
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Haha. ja fy fasen. Riktigt kass utvisning. Men oj vad jag kommer skratta åt united om de inte fixar tre poäng trots ledning och en man mer. Skulle inte förvåna mig det minsta om city tar poäng ändå. Livar kryss med liten insats.
Nu har det gått så långt att jag inte ens vågar spela längre. Spelar jag dogs när jag tror på favoriten då vinner favoriten, spelar jag på favoriten så får dogsen 2 straffar och favoriten ett rött kort, eller så skjuter favoriten 3 skott i ribba/stolpe och sen gör dogsen mål i 90+4 (ni anar inte hur ofta 90+ mål drabbar mig negativt), spelar jag över då missas det straffar och öppna mål, spelar jag under så blir det 3 mål i första halvlek. Spelar jag rakt emot mig själv blir det såklart så som jag tänkt, spelar jag som jag tänker så blir det inte rätt. Hur kan man vara så jävla usel på att välja rätt?

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:32   #672
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

ATALANTA-MILAN: LE FORMAZIONI UFFICIALI

ATALANTA: Consigli, Masiello, Ferri, Manfredini, Peluso, Schelotto, Cigarini, Carmona, Padoin, Marilungo, Denis.

MILAN: Abbiati, Bonera, Mexes, Thiago Silva, Zambrotta, Boateng, Van Bommel, Nocerino, Emanuelson, Pato, Ibrahimovic

Sopan Robinho är petad och oddset på milan är uppe i 1.83 . jag spelar en tusenlapp.
Med tanke på hur dagen har börjat kan jag inte rekomendera att rygga

Hade bara City haft alla man på plan hade jag inte vart orolig ens...........Rättar den som förlorad nu.

Lite kuriosa: I våras när Mancesterlagen möttes i Fa cupen hade jag 12 rätt på strytipset och x2 på United i Kvällsmatchen. United brände lägen för glatta livet i första halvlek, Får Scoles utvisad i andra och förlorar med 1-0 . Vid vinst eller oavgjort för United hade jag blivit 75000-110000 kr rikare.
kanske kan bli anställd av något av Mancester lagen och bara spela mot dem :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DD (+1)

Senast redigerad av Maijadona den 2012-01-08 klockan 13:43.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:42   #673
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
ATALANTA-MILAN: LE FORMAZIONI UFFICIALI

ATALANTA: Consigli, Masiello, Ferri, Manfredini, Peluso, Schelotto, Cigarini, Carmona, Padoin, Marilungo, Denis.

MILAN: Abbiati, Bonera, Mexes, Thiago Silva, Zambrotta, Boateng, Van Bommel, Nocerino, Emanuelson, Pato, Ibrahimovic

Sopan Robinho är petad och oddset på milan är uppe i 1.83 . jag spelar en tusenlapp.
Med tanke på hur dagen har börjat kan jag inte rekomendera att rygga

Hade bara City hadt alla man på plan hade jag inte vart orolig ens...........
Hoppas du sätter den. Vågar ej rygga italienskt bortaspel. Tror jag kollar Serie A istället för manchester-derbyt. Vilken skitmatch. Domaren måste vara mutad.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:44   #674
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 29
Sharp$: 721
Standard

Hinner inte motivera men följande spel finner jag vara spelvärda:

Bologna v Catania 1 @ 2.70
Bologna v Catania Ö2.5 @ 2.25
Roma v Chievo -1 @ 2,0
Novara v Fiorentina 1 @ 2.0 (Insatsen tillbaka vid oavgjort)

Senast redigerad av Flex den 2012-01-08 klockan 13:54.
Flex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 13:50   #675
DD
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 253
Sharp$: 2614


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
ATALANTA-MILAN: LE FORMAZIONI UFFICIALI

ATALANTA: Consigli, Masiello, Ferri, Manfredini, Peluso, Schelotto, Cigarini, Carmona, Padoin, Marilungo, Denis.

MILAN: Abbiati, Bonera, Mexes, Thiago Silva, Zambrotta, Boateng, Van Bommel, Nocerino, Emanuelson, Pato, Ibrahimovic

Sopan Robinho är petad och oddset på milan är uppe i 1.83 . jag spelar en tusenlapp.
Med tanke på hur dagen har börjat kan jag inte rekomendera att rygga

Hade bara City haft alla man på plan hade jag inte vart orolig ens...........Rättar den som förlorad nu.

Lite kuriosa: I våras när Mancesterlagen möttes i Fa cupen hade jag 12 rätt på strytipset och x2 på United i Kvällsmatchen. United brände lägen för glatta livet i första halvlek, Får Scoles utvisad i andra och förlorar med 1-0 . Vid vinst eller oavgjort för United hade jag blivit 75000-110000 kr rikare.
kanske kan bli anställd av något av Mancester lagen och bara spela mot dem :-)
Den här halvleken värmde gott i mitt Unitedhjärta (även om jag hade spel på City). Överspelet dock redan inne. Ryggar dig på Milan Maijadona då jag tycker 1.87 (sbo) är för högt.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td