![]() |
|
Kan inte så mkt om bandy men läste någonstans att Ryssland lär pulverisera USA idag:
Ogiltigt spel-ID: 750742 |
Citat:
Haft en jävla ångest på jobbet idag att jag skulle missa finalen... datorn havererade igårkväll tydligen så har fått meckat i 30 min, och fick igång den precis ! VILKEN LÄTTNAD ! Nu kör vi ! |
Citat:
Räknar med/hoppas på att Djocko går fram till 2-0 och sedan blir det kondom:cheers: |
Citat:
|
Dagens första spel blir Betis på hemmaplan mot Granada till 1.64 hos Pinnacle. Nu hoppas vi på en fin dag och lycka till alla härliga människor.
|
Detta kommer bli en rafflande 5 setare har jag på känn!
|
1 Sivasspor Gaziantepspor v Sivasspor
(Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 2.80 Levande 2 Real Betis Real Betis v Granada (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.61 Levande 3 Udinese Udinese v Lecce (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.44 Levande 4 Napoli Napoli v Cesena (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.36 Levande 5 Liverpool Wolverhampton v Liverpool (Resultat efter fulltid) 31/01/2012 Ingen 1.72 Levande 6 Arsenal Bolton v Arsenal (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.61 Levande 7 Barcelona Barcelona v Real Sociedad (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.05 Levande 8 Real Madrid Getafe v Real Madrid (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.33 Levande 9 Palermo Palermo v Novara (Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 1.57 Levande Dagens långskott! |
1-1 blev det Jinx, rätt tungt att vi har ledningen på en 4.60 oddsare :S men men, du fick ju pengarna tillbaka :)
|
Citat:
|
12-3 i ht till Ryssland i bandyn. Behöver alltså vinst med sju mål i andra. Kan gå.
|
Citat:
|
Nadal till 7.00 testas.
|
kroatien eller spanien vem tar 3e platsen??
|
Spain! har jag lirat iaf, känns som att publiken kommer vara på spaniens sida då jag inte tror serberna som skall se finalen kommer att hejja på kroatien?
|
Intressant...bet365 live hade 19-3 till Ryssland i bandyn medan liveresultat har 18-3... -15.5 hade jag...
|
19-3 tydligen :) bet365 har rättat -15.5 som vinst :)
|
Fyfan vilken sjuk match :D Sanslöst! Anyways, tycker mig ha hittat ett bra lir i Bundesliga idag:
Stuttgart - Mönchengladbach Känner ett överspel här av ett par anledningar: 7 av dem senaste 9 tävlingsmatcherna på Stuttgarts hemmaplan har gått över 2.5. Man saknar en del viktiga pjäser i hemmalaget både defensivt (Bhoularouz, Bah, Boka) och offensivt (Gebhart, Genter, Traore) men nyförvärvet Ibisevic är startklar och lär få spela (offensiv kraft). Mönchengladbach är fortfarande uppe och nosar på topplagen, och utan skadeproblem är man svåra att möta för alla lag. 3 raka hemmavinster (6 raka vinster om man räknar träningsmatcher) och man har 5 matcher i rad gått över 3.5 (men vi ska inte tänka allt för mycket på träningsmatcherna). Efter breaket så förlorade Stuttgart borta emot Schalke, något som i sig inte var så farligt då Schalke ju är delad etta i ligan, men man var inte nöjd med spelet och kommer revanschsugna till detta möte! Mönchengladbach började sin vårsäsong med att slå Bayern hemma med 3-1. Ingen behöver ju någon indikation på hur bra det är! Ett skadeskjutet, men revanchstrånande Stuttgart som historisk haft extremt lätt för Mönchengladbach (på 15 möten har man 10-4-1) möter ett gladbach med slagläge på topp 3 platser. Tror på en öppen match och över 2.5 mål. Medelinsatser. (förra mötet slutade 7-0 till Stuttgart) |
Citat:
Citat:
Heads up btw, Tv10 sänder samtliga matcher från bandy-VM, ifall ni tänkt se någon match. :cheers: |
Spelar även en slant på Mönchengladbach DnB @ 2.10 (Bet365)
|
1 Sunderland Sunderland v Middlesbrough
(Resultat efter fulltid) 29/01/2012 Ingen 2.75 Levande Hoppas på vändning nu! |
Citat:
|
Bortdömt mål Sunderland:sad:
|
Kanonchans för Athen (3a) att gå ifrån PAOK (4a) idag.
Under uppehållet sålde PAOK 2 av sina bästa spelare: Vierinha och Contreas och redan i första cupmatchen visade det sig skapa problem då man förlorade emot Athromitos Athen med 1-2 (efter förlängning hemma). Även PAOKs president lämnade laget under uppehållet och tumultet runt laget verkar vara ganska omfattande. Som vi alla vet så är Grekland ett land i ekonomisk kris och jag antar att det är något sådant som syns igenom hos PAOK nu. Athen å sin tur blickar uppåt och MÅSTE vinna alla hemmamatcher (speciellt med dessa förutsättningar) för att ha någon som helst chans på dem 2 topplagen (man är f.n. 9 poäng efter 2an och 11 efter Panathinaikos på första platsen). Man är obesegrade hemma: 6 vinster 3 oavgjorda och 13-4 målskillnad. Hemma är man obesegrade i 4 matcher i rad men har haft problem att vinna dem senaste 2. PAOKs form är inte relevant egentligen då dessa förutsättningar är helt annorlunda (förutom matchen man förlorade i cupen då som tidigare nämnd). Man spelade dessutom i veckan och med denna tunna trupp borde man ha svårt att stå emot, men jag kan säga att man bara har vunnit 2 matcher på 8 försök borta (3 kryss 3 torsk) 9-9 målskillnad. Jag spelar Athen att vinna till 2.25 på Pinnacle! Athen har ekonomiska problem dem med skall sägas och insatserna kan hållas till medel men jag tror på Athen idag. |
Citat:
Saknade spelare I Athen Gudjohnsen och även makos är tveksam till spel. Man får tillbaka Leonardo (14/6) och Georgeas (12/0) Paok har bara etto skadad, dock är han inte lika vass som sin namne i ryssland.( är dessutom back) De får dock tillbaka Georgiadis (13/0) Mycket bra rek, ska suga lite på den först ! =) |
Roma ser riktigt slöa ut idag tyvärr.
Kommer nog livea bologna i 2:a halvlek.. |
Aldrig mer Napoli :/ värdelös liga det där, Serie a... spelmässig tiaf.
|
sådärja, lecce åxå.. fittdag.
|
samtidigt som man blir glad för att palermo gör mål släpper Inter in ett. Usch vad kall jag är
|
fan vad härligt kroatien !! nu ser min parlay riktigt bra ut :)
|
När gjorde Inter 2 mål borta sist? I andra halvlek...
*Förbannad* |
rött kort och 1-1 i Sivasspor åxå,
|
asså spanien i handbollen också ja... QUIT.
|
Citat:
Sorry ni som ryggat mig denna veckan. Ska försöka bättra mig ;) |
Citat:
|
Citat:
Nu ryker med all sannolikhet nästan alla parlays och plus denna vecka tack vare sunderland och roma idag! Trisst men bara ta nya tag! |
Nån som vet om Miccoli gjorde målet för Palermo?
Kanske lika bra Jensw för det blev ju 1-1 strax efter |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Rädda dagen/veckan Inter!
|
|
|