![]() |
|
Wimbledon :)
|
Citat:
kunglig rek maijadona:) tack för den fick 0-0 till 15 i odds:) :thumbup: |
Snyggt, as always Maijadona, synd man missade att rygga denna! :((
|
Wrexham missar straff i 94 minuten.......
|
Citat:
|
Wrexham fixar sin första förlust på 16 matcher:(
men allt annat sitter. Hoppas på att mirendes gör mål så att båda gjort mål så jag kan sova jätteglad:) OJ synd på livespelet Maijadona! |
Citat:
Körde hårt på Conferece idag. Gick väl sådär med -1U som facit efter att ha torskat ett spel i 90.e efter att Barrow kvitterade med en man mindre. Två units slängdes iväg på system där Wrexham ingick. Torskar för nämnda Wrexham och Gateshead var förvånande! Bästa spelet var livebet på Fleetwood -1,5 vid 1-1. :moneybag: |
Citat:
|
Citat:
|
Någon som kikar Espanyol? Värt med Ö2,5? Tänker att det är full fart framåt som gäller för Mirandes. Ö2,5 till 1,61 än så länge..
|
Citat:
|
1 Mirandes Mirandes v Espanyol
(Att kvalificera sig) 24/01/2012 15.00 Jobba nu! :cheers: |
Citat:
|
Asså man blir så glad:)
Än bra dag idag:) 6-1-0 168.67% och +15 u :) Sen jag började skolan igen så har det gått mycket bättre:) |
Citat:
|
Imorgon ska jag rygga dig rakt av fieras. Du är grym nu! :clap:
Mina två nattspel: Spel 46 Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning NJ Devils0.0 @ 1.62 NY Rangers @ 1.64 VAN Canucks @ 1.50 Trebles, 1 Spel * 300,00 kr 24/01/2012 21:58:07 300,00 0,00 Spel 45 NY Knicks0.0 @ 1.44 PHX Suns0.0 @ 1.40 Doubles, 1 Spel * 400,00 kr 24/01/2012 21:53:57 400,00 Skönt att få bort det här spelet.
|
Instämmer Maijadona. Makalös kurva fireas. Lägg gärna upp spel i god tid imorrn för här ska ryggas!
|
Drar iväg ett tennis lir
Såg både Nadal och Federers matcher idag. Tycker Federer spelade makalöst fin tennis och jag tror han tar Nadal ganska lätt. Får 1.66 på Bet365 finns säkert högre men Betsafe har 1.53 på Federer.
|
Mirandes!!!
|
Härligt mirandes! Tack för 15 oddsaren!
|
Citat:
|
Citat:
|
Spelar att CP ska vinna straffläggningen . Mycket bra målvakt i Speroni! Gissar på att han blir hjälte ikväll!
|
Citat:
Räddar dagen :cheers: |
Är det ok med er att jag lägger in den i sheetet imorrn? Ligger i sängen med mobilen nu ...
|
Ni får tacka mig för det sena målet. Jag avstod nämligen att spela Ö2.5 :D
|
Citat:
|
Ovanligt lite här på NHL-fronten måste jag säga. Nån som vet var Pejsson håller hus? wLn?
|
Blir ett till tennis spel!
Andy Murray att vinna med 3 - 0 @ 1.53 600,00 kr Singel 24/01/2012 22:37:54 600,00 0,00 Nu bjuder jag er godnatt! Tack för idag! |
Citat:
Jag håller helt klart med. Utan Evander Kane, Alexander Burmistrov och allra främst Dustin Byfuglien kommer dom ha väldigt svårt med att få hål på Lunkan. Angående Winnipegs bortastatistik är det också ganska befogat, med tanke på deras överlägset längsta resor till bortamatcherna. Men det är förhoppningsvis bara att tacka och ta emot! :evilgrin39: Citat:
Förresten, Washington - Boston sänds på TV10 01:00! :cheers: |
Har inte dragit bort 5 % på dom men men brukar bli högst odds på betfair ändå! spelade dem imorse dock.
|
Nej säg inte så killar.. E rädda tt förstöra:(
Då jag har haft en good run så kommer det säkerligen en bad one så be aware i tell u:) |
Lite tennis inför nattens spel:
Jag gillar Ferrers spel denna turnering, täcker hela planen med mycket mycket bra rörelse. 30 år och aldrig varit i bättre form. Jag hoppas på att Ferrer vinner, men föga är det troligt så 2.1 i odds för +7.5 kan väl kanske fungera:) Novak såg också lite skakig ut i slutet av matchen mot Hewitt. 2 u på Ferrer +7.5 @ 2.1 roligt chansning:) |
fireas, lägger du alltid in dina spel i ditt sheet innan spelstopp? :cheers:
|
perfa, jag spelar rätt mycket från mobilen innan jag lägger mig, om jag e på bussen, i skolan osv. Då har jag många gånger inte möjlighet eller ork att ta mig in och skriva in det i sharps.
Speciellt när jag livar. Jag kollar på matcherna och livar. Avbryter inte matchtittandet för att skriva in i spreadsheetet. Men då jag vill hålla koll på allt jag spelar så skriver jag in det i efterhand (oavsett vad nån tycker:) , vet att Maijadona inte skriver in saker som inte kommit in i sheetet i tid (oavsett om det är vinst eller ej) för att undvika publikens vrål:). Men jag vill ha ett sheet på alla mina spel och jag bryr mig inte vad folk säger:) Som skrivet i mitt sheet så kan man gärna kontakta mig för att få printscreens då det varit ett par som undrat vad som pågått och då har jag skickat printscreens. Jag [har och] hade ju faktiskt varit lika skeptisk:) ________ Natten var ok, trodde faktiskt Errani hade en chans..Torsk på den men Sharapova levererade. http://i1094.photobucket.com/albums/...kl073038-1.png |
Citat:
Sorry boys, har haft en del i skolan så har inte haft tid.. :( Idag kör vi som vanligt! :) |
School first:)
|
Citat:
För övrigt svek Phoenix i natt när Toronto tog in första ML seger på 9 matcher! Jag spelade en teaser med +1,5 på Phoenix... men det kanske inte är meningen att mina NBA Teasers skall sitta :rant: //Matty |
Och Bruins. Vilken svikare :rant:
|
Citat:
Var det någon som använde sig av tipset jag lade upp ang sportingbet? Registrerade mig där, satte in 500kr fick 500kr insättningsbonus och tog därefter ut 500kr så att jag kunde spela endast med bonusen! Plockade igår ut 800kr efter att ha uppfyllt omsättningsregler etc! Tips till er andra som kanske missat! Verkar vara lugnt på NHL-fronten några dagar nu.. Nu får jag rygga era fotbolls-spel här så återkommer jag med lite NHL när det är aktuellt igen ;) |
|
|