![]() |
|
BBkod:
Ogiltigt spel-ID: 749849 NU kör vi ! =) 3-2 en minut senare, hann ni? |
Citat:
EDIT: vilket mästerligt lir Jensw. Sitter du med en spåkula eller? |
Känns som att det är dags med lite flyt nu, vi har ju gått tungt alldeles för många dagar nu!
Lördagsölen är det enda jag kan säga är skillnaden idag från resten av veckan ! (kanske borde dricka varje dag?) |
Spå in Catania nu också Jensw!
Hann också spela A Bilbao men fega och spela DnB |
Citat:
|
Citat:
Catania sätter den i 85e! edit skatorna verkar vara på gång nu...! Jag tror inte de är speciellt sugna på omspel så lär bli full satsning. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ni ska nog vara extra glada för Bilbao-spelet. Rayo har haft öppet mål två gånger denna matchen och missat...
|
Citat:
Always use protection! edit 1-0 brighton..... Hur gick det till ?! |
Men fy fan Newcastle! Fy skäms
|
Citat:
|
Citat:
Catana Catania.... Blåst på lördagsgodiset idag....... |
Citat:
EDIT: Schalke!!! fint om man lyckas få in både Podolski som målskytt för Köln och samtidigt Schalke som vinnare |
Gör jobbet nu Real!!!
|
Citat:
|
Citat:
HAHAHAHA. Zaragoza har inte gjort mål på typ 10 matcher men borta mot Madrid minsann |
Spelar live och lägger 200kr på Zaragoza nu när dom leder till 21 i odds :)
|
Citat:
|
Citat:
|
ojoj nära 0-2 till Zaragoza :evilgrin39: hoppet är det sista som lämnar mig :)
|
Ja verkligen udda alltså. Tog ett ganska intressant spel live. HT/FT X/1 till oddset 3.
|
Fan vad jag gillar min rush på Modo-växjö matchen live :) finns på min spread :D
|
vafan händer, ingen italiensk match på 4 sport, men väl live konståkning? Konståkning är väl ingen sport?
|
Montpellier! :)
|
Citat:
|
Citat:
ryggade en drös av dina parlays också och det ser bra ut idag ! =) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kollade lite skador nu och blir lite orolig för matcherna jag har kvar i min 10-ling imorgon (4/10 kvar men 2 imorrn) Roma har rejält med skador och utan osvaldo.. Milan kommer inte att få det lätt heller.[/QUOTE] |
Citat:
|
Citat:
|
Någon med koll på Costa Ricas Clausura?
2-3 matcher har gått och Zeledon har vunnit alla 3. Idag möter man Herediano borta som vunnit 1 av 3. Oddset på Zeledon är 4.60 på vissa sidor, låter ju totalt orimligt? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
|