![]() |
|
Citat:
Vi läser om det i tidningar som Ni andra i Sverige gör, förutom att vissa av de sker i stan nära mig och att man har kompisars kompisar som känner folk eller att de gått i samma skola som en. Men Det är vääääldigt riktade mord, ingen "oskyldig" kommer till skada , hittillls iaf. Samma gamla kära malmö för mig som när jag flyttade hit när jag var 1 år:gun_bandana: (fan va opassande smiley i detta inlägg:) ) (JensW got it to) OnT: Hoppas på en bra dag idag:) tennisen börjar väl snart samt bandyn. Tror jag ska försöka mig på live-spel i Swe-Rus. Kom igen :moneybag::moneybag::) Djungelhjul Ryggar sprinten och hoppas på det bästa:) |
Några tankar om skidskyttet? start 11.30.
|
Tyvärr inte:( Jag följer detta så lite att jag inte kan reka på något sätt:)
Ryggare om det låter rimligt:) Kikkan har varit helt ok så ryggen är självklart:) Tror inte inte ingemarsdotter hotar idag. |
Ni har det bra som bor på södra delen av Sverige!
För er som inte vet så flyttade jag lite drygt 50 mil norrut för 2 veckor sedan, bor i Östersund! (hell on earth) Det är arktisk kyla här uppe!!! har har väl inte fått snö ännu?=) OnT Jag såg faktiskt Ingemansdotter live i SM förra veckan, tyckte hon såg sådär ut och hon är väl sämre i klassisk? Är absolut ingen orakel när det gäller sprint. |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Bara att nöta på så kommer det vända...... |
Fireas, har du inte rättat fel i ditt spel på 1X i Valencia - Barcelona? Borde väl vara vinst, no?
|
Grymt bra text av Erik Niva.
Våra spelförluster blekna vid sidan av denna tragedi. http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14304199.ab |
Spoiler:
Det var ju inte ens nära, Brent Johnson håller nollan! :rant: Idag ser Tampa Bay -1.5 hemma mot Winnipeg @ 3.00 riktigt fint ut. Motivering kommer senare då jag sitter i skolan just nu. |
lite tankar inför dagens tennis...
vi kan börja med Baghdatis 1.32 - Kubot 4.1 Baggen gjorde en riktigt skakig match mot Rosol i första omgången och övertygade inte alls, han spelade upp sig i sista set men såg inte alls att ha något "go" i sig alls.. nu kanske inte Rosol var någon värdemätare av större slag iofs men spelet var inte där för honom! Kubot gjorde vad han skulle i första omgången o slog kvalspelaren Viola (som imponerade genom kvalet). Kubot är en hårdslående spelare som hör hemma bland top 50, men han har varit lite för ojämn för att hålla sig där uppe. Jag hoppas o tror vi får se en väldigt jämn match idag med en viss fördel till Kubot. Jag kommer att köpa in mig på Kubot för att sen ev tradea ut. tycker oddsen ligger helt fel här, baggen borde gå in på 1.45 -1.5 Jag väljer att tradea denna match då jag vet att Baghen har mkt hjärta och kan lyckas kämpa sig in i matchen men innan han gör det lär han stiga i odds! Värderar detta till 3/5u Gl om ni ryggar! |
Citat:
Lacko spelade riktigt bra i AO men där spelade han helt utan press o var väldig orädd i sitt spel.. Nu får vi se vad han har för inställning mot Bogo, han darrade lite mot Starace.. Bogo stabil spelare med uppåtgående kurva, tror på jämna match där den går över linan.. Går in på 3set @ 2.46 Spelar 2/5u ser mer värde i 2.46 @ 3 set än över 21.5 @ 1.61 men sen är värde olika saker för olika spelare ;) kan bli ett litet livespel på den som blir breakad |
Hur bokför ni ett spel som inte godkännts av bookien men ni ser det i efterhand?
|
10-4 vann kazakerna med. Vänder det nu kanske?
|
Sure hope so djungel:)
Jensw, voidar om det inte godkänns. |
Blir bara ett hockeylir idag...... Om nu Norsk hockey räknas som sport vill säga.
Spelbekräftelse - Spel 56 - Internet Tid då spelet placerades: 02/02/2012 12:06:25 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Stavanger -5.5 Stavanger v Frisk Asker (Handikapp) 02/02/2012 Ingen 1.76 Levande 2 Lørenskog -1.5 Lørenskog v Storhamar (Handikapp) 02/02/2012 Ingen 1.71 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning Dubblar 1 400,00 400,00 813,19 |
Livar Kerchaw som vinnare av sprinten till 5.00. Ser oerhört stark ut!!!
|
Skit, Randall ute i semin...
|
19.00 Färjestad (6) - Frölunda (4) 2 ML @ 2.30 (bet365)
Frölunda kommer till Karlstad i kanonslag. Kedjan med Pyörälä-Olimb-Pettersson är i kanonslag med 8, 9 respektive 7 poäng de 5 senaste matcherna. 4-0 senast borta mot Timrå och hela 6-1 hemma mot serieledarna Skellefteå omgången därinnan. Ett Skellefteå som Färjestad i tisdags förlorade mot, 2-0. Färjestads offensiv är ett stort frågetecken, mot Skellefteå hade man nästan 9 minuter PP i streck, utan att skapa någon kvalificerad chans över huvud taget. När man nu stöter på Frederik Andersen (94,02% GAA 1,65) lär man inte få det lättare. Laget har dessutom endast 1 vinst de 7 senaste (mot formsvaga Djurgården, 1-0) och endast 1 trepoängare de senaste 12 matcherna(!!!) Med dessa förutsättningar tycker jag att Frölunda definitivt har större chanser än de 43% som oddsen talar om. (Underspelet är också intressant i denna match, då FBK som sagt inte kan göra mål, men har ändå en stabil defensiv). Mitt tips: 1-3 ------- 19.00 Djurgården (11) - HV71 (5) 2 ML @ 1.95 (jag fick 2.026 igår hos Betfair) Djurgården är tilsammans med Färjestad seriens formsvagaste lag. De 8 senaste matcherna har man 2 vinster, 3-0 mot megajumbun Timrå och 2-1 efter straffar hemma mot Färjestad. Och om ni läser ovanstående rek har ni märkt i vilket slag FBK är i. Man sparkade nyligen tränaren, Hardy Nilsson och hittills har det inte gett någon effekt alls. Det är alltså krisartat i laget och de flesta förväntar sig nog en kvalserie för stockholmarna. HV71 har en riktigt stark trupp och förväntas ligga högre i tabellen än vad man gör. David Petrasek återvände nyligen, en back som gjorde 53 poäng på 52 matcher i HV-tröjan för två år sedan, vilket är helt otroliga siffror. Med en frisk Jason Krog och andra stora namn såsom Voutilainen, Joensuu och inte minst Davidsson bör man kunna göra 3-4 mål ikväll. Något som lär räcka med tanke på Djurgårdens 4 spelmål de senaste 5 matcherna. Mitt tips: 0-3 -------- 01.30 Tampa Bay - Winnipeg -1.5 @ 3.00 (Ladbrokes) Tampa Bay har hittat formen och kan stoltsera med 5 raka vinster. Man gör i allmänhet ganska mycket mål och i truppen finns ligans överlägsna skytteligaledare, Steven Stamkos. Laget har gjort 4 mål eller fler 4 av de 5 senaste. Defensivt har man dock släppt till alldeles för mycket, men i och med att Winnipeg saknar ett par offensivt starka namn bör man inatt kunna hålla tätt. Winnipeg saknar sin bäste målskytt, Evander Kane samt den offensivt lagda, Dustin Bufyglien med sitt enormt slagskott. Något som bidrar till lagets knackiga målskörd då man endast gjort 3 mål de senaste 3 matcherna. På bortaplan har man haft stora problem under säsongen (8-14-4), något som talar för ett relativt hemmastarkt Tampa (14-7-1). Mitt tips: 4-1 |
Kommer att liva lacko litta då min kära Bogomolov verkar dra mig åt helskotta med mitt bet:)
|
Blådårar 2 nu på tv igen, fantastiskt dokumentär.
|
Kvitterar Sverige mot Ryssland i bandyn till 3-3 så kommer jag lajva ryssarna. De känns något starkare idag faktiskt. :cheers:
|
Citat:
Livade 6-3 med 1 u.. livar bogomolov nu:) |
Citat:
vad fick du på bogo? fick honom till 10 med break mot sig i andra :) |
Det gick bra med liven, Mahut fortf. live , bogomolov fortfarande live och fick Mahut 6-3 andra set @ 11.00 i set.
http://i1094.photobucket.com/albums/i444/rlmama1/k.png Citat:
|
Blir det att kanske liva berdych matchen:)
|
...och Apropå Berdych:
Citat:
|
Livade Sivasspor nu i ht.
|
Bra jobbat idag igen grabbar!
Slänger iväg en puckeytrippel. Kan ju inte bara spela på Norsk hockey , lite självrespekt har jag allt kvar;) Spel57 Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning HV 71 +0.0 @ 2.55 Frölunda HC +0.0 @ 3.00 AIK +0.5 @ 2.20 Trebles, 1 Spel * 500,00 kr 02/02/2012 16:59:33 500,00 |
Spoiler:
Bra skrivet! Ânnu en hockeyexpert in i spelboken! Sånt gillas!:hattenav: |
Bra livande i berdych och lacko matchen gick jag plus i efter lite knegande:)
Fan att det inte blev 6-2 men men 6-1 ger mig vinst det också:) samt u16.5 i berdych matchen gick in, han är i så bra form:) härlig match o se var det! http://i1094.photobucket.com/albums/...02kl195908.png |
Satt tidigare hemma utan att ha något att göra. Det hela slutade med en Powerplay-kupong, 1 rad för 1 kr. Just nu sitter allt utom Luleå. Luleå som verkar ha ganska ordentlig press på Växjö för tillfället! :clap: Jobbajobba!
|
Får väl skylla mig själv som spelar på AIK:skamsen:
|
+16u idag hittills, Kändes som en riktig vändning idag:)
Livande på tennis är en härlig grej!:) Ska verkligen försöka sätta upp de snabbare men ibland är det svårt.. Jag livar tennis under föreläsningar och övningar och tro det eller ej, jag är faktiskt aktiv under dessa och hinner därför bara slänga iväg ett och annat bet) Ska kolla lite matcher inför ikv:) |
.....
|
Citat:
|
Kom igen nu Stavanger ett mål till så sitter dubbeln!
Oväntat att andra laget gör mål istället. Ryggar lite olika NHL drag i en salig blandning och hoppas på tur inatt. Imorgon ska jag börja spela seriöst igen och sluta skjuta från höften...... Spel 58 Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning BOS Bruins @ 1.62 TB Lightning0.0 @ 1.68 CHI Blackhawks @ 1.90 DET Redwings +1.5 @ 1.38 SJ Sharks0.0 @ 1.47 Five-Folds, 1 Spel * 700,00 kr 02/02/2012 19:35:02 700,00 |
Kom igen nu! Håll resultaten i elitserien i sista perioden!! Dags att det vänder!
|
Kom igen nu AIK. sätt en till så ska jag ta en funderare på om jag inte gillar er en smula i alla fall! Jobba!!!!!!!!
|
Citat:
|
Nån som har några bra NHL tankar inatt?
|
Citat:
Inte den enda med guldbyxor:) |
|
|