Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-20, 23:36   #1
KK
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 31
Sharp$: 59
Standard

Spreadsheet och rek


Hej

Har precis börjat på Sharps, jag skapade ett Spreadsheet och la till 3 rekar.
Jag skrev inte med mina motiveringar, tänkte skriva dom på forumet istället, men vet inte vilket som är mer praktiskt. Om jag skriver dom i Reken, ska jag göra det i infoga då, eller i info?
KK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-21, 00:56   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Rekar skriver du givetvis på forumet i stort, inforutan i ditt spreadsheet är mer till för att göra en kort notering angående spelet.

Min personliga tanke är att spreadsheetet är skapat för att man ska kunna följa hur det går för sig själv med osaligt mycket statistik runt sitt eget spelande. Sedan att någon annan medlem får upp ögonen för dig och börjar följa dina spel slaviskt kan ju också inträffa.

Men det bästa är t ex om du även skapar dig en egen speldagbok här på Sharps och där postar motiveringarna till spelen du väljer att posta i ditt spreadsheet.

Hoppas detta bringade åtminstone lite mer klarhet för dig.

Lycka till och välkommen till Sharps, må du trivas!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+10), fireas (+5)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-21, 01:05   #3
KK
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 31
Sharp$: 59
Standard

Glasklart. Tack
KK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td