Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-15, 10:34   #16
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 321
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Får inte den att ge ifrån sig några pushnotiser, är jag dum eller funkar inte det?
Markera stjärnan som finns bredvid varje match på de matcher du vill följa under Mina matcher. Dessa matcher skickar pushnotiser.
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-15, 15:42   #17
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zelena Visa inlägg
Markera stjärnan som finns bredvid varje match på de matcher du vill följa under Mina matcher. Dessa matcher skickar pushnotiser.
Provade det och fick den att skicka på Mål i fotboll samt avslutade matcher i Baseball, men inte varje gång det blev poäng i baseball.. Dessutom kunde den inte skicka alla saker till min Pebble så blev att avinstallera den igen.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-11, 23:24   #18
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Känner ni till någon livescore app där man även kan skriva personliga anteckningar i matchen som sparas temporärt?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td