Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-19, 07:17   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Trött på att se "suspended" på Betfair


Jag är så trött på att mötas av suspended på fotbollsmatcher. Jag brukar trada på u3,5 på betfair och fotboll. Kort sagt lägga en insats och sedan gröna ut innan matchstart alt. efter ca 10 minuter. I går var det dax igen ett par minuter innan matchstart "suspended" som sedan varar hela matchen. Det blev 3-1 och förlust utan att jag kan påverka något. Tack för det Betfair. Det är väldigt snåriga regler också. Ibland får man pengarna tillbaka och ibland inte. Det har något med tiden att göra tror jag. Det är inte lätt att förstå reglerna när man läser heller. Verkar säga emot sig själva ibland.

Jag använder geeks toy om ni nu inte känner igen suspended. Borde inte pengarna betalas tillbaka varje gång man inte kan hålla vad man lovat. Det handlar alltså om matcher som ska gå "in-play" och som sedan inte gör det av någon anledning

Senast redigerad av Tiffan den 2012-06-19 klockan 07:18.
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 09:34   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Vad tradear du på för obskyra matcher som går off line hela matchen?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 10:26   #3
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

I det här fallet en lettisk eller om det var litauisk match så det är säkert förklaringen att täckningen inte är optimal av olika orsaker men irriterande ändå. Det var 10 tics skillnad på lay och back så kändes bra när jag fick mitt spel matchat högt och sedan var det ingen som bokade till ett lägre odds men eftersom oddset sjunker när matchen startar så kändes det säkert ändå och så kom den gulliga suspended upp. Brukar kunna plocka 10-15 tics direkt efter någon minut bara vid matchstart.

Kanske får ge upp em-matcherna med diverse u21 och b-lag mm. men det är alltid stora skillnader i odds mellan back och lay så det brukar bli fina intäckter innan matchstart oftast men så kommer det här ibland och där sitter man och kan inget göra mer än att hoppas.

Skyll dig själv kanske?
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 10:27   #4
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

det är inte som så att du spelar på matcher som inte går IN-Pplay. Så här under sommaren på mindre ligor så är det ytterst sällan om ens någon gång man ser u3,5 gå in play. u2,5 en hel del men u3,5 brukar de skippa.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 14:37   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Låter som Zimzelen säger att du spelar marknader som stängs, alla marknader i en match behöver inte gå IN-play.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 08:57   #6
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

I det här fallet skulle matchen gått in-play enligt geekstoy men det kan ju varit fel iofs. Jag har varit ute för det här ettt antal gånger och ibland fått pengarna tillbaka och ibland inte så visst kan det vara som ni skriver att det ibland står fel i geeken.

Tröttsamt är det iaf. Får kolla på betfair också för att vara säker nästa gång
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 10:31   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Du läser inte. Bara för att matchen går IN-play så betyder det INTE att ALLA marknader går att spela Live. Ibland går bara matchodds och O/U 2.5.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-23, 08:43   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Egentligen - varför måste matcherna stoppas överhuvudtaget på betfair då vi spelare spelar mot varandra hela tiden? Vid ett farligt anfall åt ngt håll så stängs spelet för att sedan öppnas när det blir lugnt igen, frågan är bara varför?
Det är ju lika för alla oavsett hur dom gör.
Antigen gör man en trade när det är farligt läge eller inte, marknaden styr ju sig själv...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-23, 09:17   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Egentligen - varför måste matcherna stoppas överhuvudtaget på betfair då vi spelare spelar mot varandra hela tiden? Vid ett farligt anfall åt ngt håll så stängs spelet för att sedan öppnas när det blir lugnt igen, frågan är bara varför?
Det är ju lika för alla oavsett hur dom gör.
Antigen gör man en trade när det är farligt läge eller inte, marknaden styr ju sig själv...
Håller inte med. Skulle bara gynnat de som varit direkt på plats och gjort trades inplay. Förlorarna hade varit alla de andra som suttit hemma eller följt den på tv.
Antalet matchbiljetter som sålts hade nog garanterat ökat iaf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SuprMario (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td