Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-21, 00:50   #16
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Ibland diskuteras det innan matcherna bland gruppmedlemmarna och ibland inte. Det finns ett forum där han som driver sidan lägger ut en del trades innan matcherna startat. Dock är det ju så med trading att värdet dyker oftast upp under matchens gång. Oftast är priserna rätt vid matchstart (IMO)
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 09:58   #17
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

-

Hej - några enkla frågor ...

Kunde läsa här att det gäller tennis, skulle ni säga att vissa av trading metoderna går att applicera på andra sporter?
Alltså baserade på liknande principer.

Vad kostar det - enda jag hitta var 74 kr i veckan - stämmer det?
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 11:13   #18
 
droids avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 1625
Standard

Jag har själv tidigare försökt att bli en vinnande spelare på traditionellt spelande både genom att hitta egna metoder och rygga andra och har då enbart lyckats väldigt marginellt. In-play trading och möjligheter som dyker upp om man förstår marknaden går inte att jämföra.

Jag bloggar om automatiserad trading på SGT och har inget i övrigt med siten att göra. Bftrader som driver siten har gett mig mycket inspiration både före han grundande siten samt efteråt.

Portalen är en väldigt bra utgångspunkt för tips och tricks kring olika strategier och marknadspsykologi både pre-game och in-play. Bara för att man får ta del av materialet innebär det givetvis inte att man automatiskt börjar tjäna pengar, utan som med allt annat i livet krävs intresse och en väldigt massa tid för att bli framgångsrik!
droid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td