Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-12, 15:39   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 44
Standard

Cashback 0% risk, eller?


Jag har läst pdf-filen "Risk Free Method" gjord av Micheal. Det verkar rätt intressant och så här står det i filen:

Spoiler:
"Cash Back is again a marketig strategy used by bookmakers where they reward losing punters by paying them 20% or 30% or even more if the total amount lost back to the punters at the end of each month."

"Cash Back Strategy

As I mentioned above, in cash back, bookmakers will return back a certain percentage of money which they have lost to the bookmaker. It can be 20% or even 50% depending in the bookmaker.

Cash back has only difference from affilate strategy.
* You don't need an affiliate account of your aunt/uncle and friend.
Bookie will return cash back to your account at the end of month when it resets the account."


Jag undrar ifall någon här på Sharps kanske testat på det här eller vet mer om detta? Om man spelar på sidan med cash back samt på betfair borde man kunna gör ett 0% risk bet! Vilka sidor sysslar isf med detta och kan man då göra det en gång per månad ifall sidan resetar historiken. Eller är det bara ett engångserbjudande sidor har för att locka folk dit?

Lite jag tänk på under några dagar, hoppas det finns någon här som vet mer än mig!

Cheers!
Misutra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 15:48   #2
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 125
Sharp$: 341
Standard

Vet att liknande finns inom poker, dock kallat rakeback. Intressant om någon vet hur detta funkar inom betting.
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 15:54   #3
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misutra Visa inlägg
Jag har läst pdf-filen "Risk Free Method" gjord av Micheal. Det verkar rätt intressant och så här står det i filen:

Spoiler:
"Cash Back is again a marketig strategy used by bookmakers where they reward losing punters by paying them 20% or 30% or even more if the total amount lost back to the punters at the end of each month."

"Cash Back Strategy

As I mentioned above, in cash back, bookmakers will return back a certain percentage of money which they have lost to the bookmaker. It can be 20% or even 50% depending in the bookmaker.

Cash back has only difference from affilate strategy.
* You don't need an affiliate account of your aunt/uncle and friend.
Bookie will return cash back to your account at the end of month when it resets the account."


Jag undrar ifall någon här på Sharps kanske testat på det här eller vet mer om detta? Om man spelar på sidan med cash back samt på betfair borde man kunna gör ett 0% risk bet! Vilka sidor sysslar isf med detta och kan man då göra det en gång per månad ifall sidan resetar historiken. Eller är det bara ett engångserbjudande sidor har för att locka folk dit?

Lite jag tänk på under några dagar, hoppas det finns någon här som vet mer än mig!

Cheers!

Tror du verkligen det finns återkommande "0%" riskfria spel? Eller rättare sagt 100% riskfria spel... 0% riskfritt innebär ju att de förlorar med 100% säkerhet!
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 17:30   #4
 
surrelitos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: AIK
Inlägg: 117
Sharp$: 98


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om nåt låter lite för bra för att vara sant, så är det oftat så
surrelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 17:34   #5
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Tror du verkligen det finns återkommande "0%" riskfria spel? Eller rättare sagt 100% riskfria spel... 0% riskfritt innebär ju att de förlorar med 100% säkerhet!
Han skriver ju trots allt 0% risk
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 17:35   #6
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Tror du verkligen det finns återkommande "0%" riskfria spel? Eller rättare sagt 100% riskfria spel... 0% riskfritt innebär ju att de förlorar med 100% säkerhet!
Nu sa han ju dock "0% risk bet"
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 17:47   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 44
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apmongo Visa inlägg
Vet att liknande finns inom poker, dock kallat rakeback. Intressant om någon vet hur detta funkar inom betting.
Jo men verkligen, just därför känns det värt att kolla ifall någon vet eller läst om något liknande här!
Misutra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 18:01   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 44
Standard

Någon som har använt sig utav cashback via betredkings?
Misutra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td