Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-19, 21:38   #1
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 41
Sharp$: 118


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rätt gjort?


Hej,

Så här ligger det till;

Befinner mig just nu i en loosingstreak.
Flatbettar 10u.

Så idag lägger jag 3spel, de 2 första sitter och jag är dagsplus idag oavsett utgång i det 3:de spelet, minst 3u+ max 11u+
3:de spelet pågår nu, har Leicester som vinnare 2-1 med 20min kvar.
Så just nu 11u plus alltså, då väljer jag att skydda min satsade 10ubet på leicester med 2st livebet på Burnley och oavgjort, total bet 2u.

nu Har jag ett säkertdags + på minst 6,5 och max 9,5

Svårt att formulera mig korrekt, men ni fattar säkert. Summasumaro, är det ett korrekt drag att "skydda" ett "på väg att vinna" bet så här med livebetting?
zendium är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-19, 21:42   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Detta har avhandlats massor med gånger. Om spelet har värde pregame så förstör du genom att säkra om inte förutsättningarna ändrats under matchens gång. Jag antar att du säkrade utan att se matchen vilket gör att du handlat felaktigt ur spelteoretisk synvinkel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+2)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-19, 21:42   #3
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Borttaget.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Anonymous den 2012-09-19 klockan 21:44. Anledning: För trött för att skriva något vettigt...
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-19, 22:04   #4
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 41
Sharp$: 118


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Detta har avhandlats massor med gånger. Om spelet har värde pregame så förstör du genom att säkra om inte förutsättningarna ändrats under matchens gång. Jag antar att du säkrade utan att se matchen vilket gör att du handlat felaktigt ur spelteoretisk synvinkel.
Förstår det där med ändrade förutsättningar, då var ett felaktigt drag ur en ren spelteoretisk synvinkel.

Men ur en psykologisk synvinkel måste det ändå vara korrekt att i en loosingstreak kunna "garrrantera" ett bounceback på +13u och fortfarande ha kvar ytterligare vinstchans på 6u...
zendium är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-19, 22:23   #5
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zendium Visa inlägg
Förstår det där med ändrade förutsättningar, då var ett felaktigt drag ur en ren spelteoretisk synvinkel.

Men ur en psykologisk synvinkel måste det ändå vara korrekt att i en loosingstreak kunna "garrrantera" ett bounceback på +13u och fortfarande ha kvar ytterligare vinstchans på 6u...
Siffror sysslar inte med psykologi !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
axelroos (+1)
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-20, 10:19   #6
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zendium Visa inlägg
Förstår det där med ändrade förutsättningar, då var ett felaktigt drag ur en ren spelteoretisk synvinkel.

Men ur en psykologisk synvinkel måste det ändå vara korrekt att i en loosingstreak kunna "garrrantera" ett bounceback på +13u och fortfarande ha kvar ytterligare vinstchans på 6u...
Nej, spelvärde som spelvärde, oavsett streak.
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td