Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-21, 03:47   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 86
Sharp$: 205
Standard

Få kontroll på sig själv


Jag har ett stort problem.

Jag hänger här och även mycket på andra spelsajter där det finns många kunniga personer.

När de rekar sina rekar och skriver units så brukar jag rygga med exakt samma units mängd.

Sedan får jag för mig att livea till exempel, och kanske bettar nästan lika mycket som ett väl uttänkt pre spel. Vilket i sin tur resulterar i att jag +-0ar

Har hela tiden sagt till mig själv att jag ska skärma mig och sluta livea så mycket men så sitter man där med 4 livespel a la 3-4 u per lir

Enda lösningen för att gå plus är ju att rygga de andra hårdare, men de känns ju fel med att gå in med typ 10u+ på ett spel

Har ni varit likadana? Hur fixade ni det för att inte vara så "kåta" i att spela på allt som rör sig
minibiff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 05:15   #2
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1735

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Genom att ta ut alla pengar från Nordicbet och Bet365, då kommer du nog inte liva så mkt. Livespel är bara spontana tankar, en vinnare aka sharp går på analyser och matematiska utträkningar pre-game. Kvalitet före kvantitet om du kan din grej och håll dig till underdogs och värde, det är mina grundpelare i mitt investerande iallafall.

Always go with the dogs GL!
eklund81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 07:54   #3
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eklund81 Visa inlägg
Genom att ta ut alla pengar från Nordicbet och Bet365, då kommer du nog inte liva så mkt. Livespel är bara spontana tankar, en vinnare aka sharp går på analyser och matematiska utträkningar pre-game. Kvalitet före kvantitet om du kan din grej och håll dig till underdogs och värde, det är mina grundpelare i mitt investerande iallafall.

Always go with the dogs GL!


Huruvida ett spel är spontant eller inte har ingenting med vilken typ av spel det är (läs live kontra pregame).

Live kan (och är för alla "sharps") precis lika analyserat, matematiskt och kvalitativt som pregame spel.

EDIT: För att svara TS så grundar sig ditt problem i ett destruktivt beroende, eller missbruk om man så vill.

Vill du komma ur det så gäller det att forma om din syn på spelandet, vill du bli seriös så kan du inte se spel som ett nöje eller tidsfördriv utan istället se det som det du vill att det ska vara - en investering.

Som jag ser det finns det två sätt att uppnå detta: antingen genom att helt slopa dem moment som ger dig problem - vilket ju är tråkigt, i ditt fall dels för att det antagligen tar bort det mest spännande momentet och dels för att en potentiell inkomstkälla försvinner.

Det andra, och enligt mig bästa sättet är att strukturera upp momentet, sätta fasta regler och kriterier som du måste följa till punkt och pricka innan du spelar.

Detta är ju det svåraste för de flesta, och lättare blir det inte för att det är live. Men finns viljan är det bara köra, en person som ofta hjälper mig i motgång finns där för att hjälpa dig med:

http://www.youtube.com/watch?v=iZqPM...youtu.be&t=16s


Senast redigerad av Analys den 2012-09-21 klockan 08:07.
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td