Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-11, 11:49   #1
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stryktips program- att skapa egna system


Jag behöver nytt data program där jag kan överföra mina reducerade system. Kör BlockTips i mer än 10 år men företaget som skapade programmet existerar inte längre. Om jag vill installera programmet från CD skiva på mina nya datorer, krävs ny licens nyckel som är omöjligt att få.
Nu undrar jag , om någon kan tipsa mig om någon data program där jag kan lägga till mina sparade system eller i värsta fal lägga in dom manuellt(tids krävande).
Jag har några 12-rätts garanti system från gamla Data boken som är mycket värda för mig.
R-0-11-192
R-4-6-432
R-7-0-189
R-7-2-648
R-5-5-648
R-5-3-168
R-9-0-1356

Hoppas att, snart slipper jag spela stryktips i garaget på data från 2001

Senast redigerad av Grobarbn den 2012-10-11 klockan 11:54.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 13:20   #2
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Vet inte om det här kan vara något för dig. Finns en sida som heter radsoft.se och en som heter tipsrobot.se. Kan kanske vara värt att kolla för dig. Osäker på om du kan skapa egna eller lägga in egna system dock.
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 09:35   #3
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grobarbn Visa inlägg
Jag behöver nytt data program där jag kan överföra mina reducerade system. Kör BlockTips i mer än 10 år men företaget som skapade programmet existerar inte längre. Om jag vill installera programmet från CD skiva på mina nya datorer, krävs ny licens nyckel som är omöjligt att få.
Nu undrar jag , om någon kan tipsa mig om någon data program där jag kan lägga till mina sparade system eller i värsta fal lägga in dom manuellt(tids krävande).
Jag har några 12-rätts garanti system från gamla Data boken som är mycket värda för mig.
R-0-11-192
R-4-6-432
R-7-0-189
R-7-2-648
R-5-5-648
R-5-3-168
R-9-0-1356

Hoppas att, snart slipper jag spela stryktips i garaget på data från 2001
Försöker igen att få tips om ny data program.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 10:55   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5259
Standard

http://www.radsoft.se/OmSystemspel.aspx

http://www.copema.se/
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 14:10   #5
 
handmades avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 1002
Standard

Om din gamla dator lever så kan du klona disken med vmware workstation och sedan så tar du den klonade filen och spelar upp i din nya dator med vmware player . Då kör du din gamla dator virutuellt i din nya dator.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grobarbn (+10)
handmade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 14:26   #6
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av handmade Visa inlägg
Om din gamla dator lever så kan du klona disken med vmware workstation och sedan så tar du den klonade filen och spelar upp i din nya dator med vmware player . Då kör du din gamla dator virutuellt i din nya dator.
Jag ska läsa lite och försöka eftersom jag är ingen data expert. Tack för tipset!
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 16:26   #7
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av handmade Visa inlägg
Om din gamla dator lever så kan du klona disken med vmware workstation och sedan så tar du den klonade filen och spelar upp i din nya dator med vmware player . Då kör du din gamla dator virutuellt i din nya dator.
Stooooooort tack till HANDMADE!!!! Kloningen lyckades och allt fungerar perfekt på bärbar data.

Senast redigerad av Grobarbn den 2013-05-03 klockan 16:31.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-04, 06:18   #8
 
handmades avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 1002
Standard

Grattis
handmade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-04, 06:43   #9
 
handmades avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 1002
Standard

Kom ihåg att göra en kopia på filen och lägg den på en USB disk i fall din befintliga disk pajar.. Så då har du garderat dig att du kan köra BlockTips i många år fram över
handmade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 14:17   #10
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 1
Sharp$: 7
Standard

Hej!
Har letat och letat efter BlockTips men hittar inte detta program, nån som vet om
den finns kvar och i så fall var??

Har testat olika slags stryktips program men kan inte på vettigt sätt göra egna
reducerat som typ 2-5 (som 12 rätts, osv) hade vilja ha som den danskaspil deras
reducerade utbud är större och bättre än svenskaspel...

Ta på förhand
olle69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 14:35   #11
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 34
Sharp$: 734
Standard

1x2 blocksystem menar du? det är nerlagt verkar det som inte fått det och funka.
använder http://www.radsoft.se/systemxperten-tipping/ har det med 12rätt 11rätt garantier och bra liverättning.
Putterik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 17:35   #12
 
reflexs avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 377
Sharp$: 5992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle69 Visa inlägg
Hej!
Har letat och letat efter BlockTips men hittar inte detta program, nån som vet om
den finns kvar och i så fall var??

Har testat olika slags stryktips program men kan inte på vettigt sätt göra egna
reducerat som typ 2-5 (som 12 rätts, osv) hade vilja ha som den danskaspil deras
reducerade utbud är större och bättre än svenskaspel...

Ta på förhand
Ett bra och enkelt och billigt program om man vill göra egna blocksystem.
Väldigt enkelt att göra 3 blockssystem.
http://www.essma.fi/sos/index.php?page=swe_main.htm
reflex är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-22, 07:13   #13
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Putterik Visa inlägg
1x2 blocksystem menar du? det är nerlagt verkar det som inte fått det och funka.
använder http://www.radsoft.se/systemxperten-tipping/ har det med 12rätt 11rätt garantier och bra liverättning.
Saknar 1X2blocksystem.se sidan väldigt mycket. Man kunde inte skicka mail till den ansvarige heller när det var fel på sidan då mailen aldrig kom fram. Var väldig bra och kompakt liverättning annars där man kunde kolla hur bra man låg till mot andra tippare på ett smidigt sätt

Radsoft gillar jag inte då Radsoft låser deras liverättning enbart till sina egna program. Inget emot livrättningen i sig, men att tvinga folk att använda deras program för att kunna liverätta sina system är inte bra. Tror Radsoft snarare förlorar användare än att dom vinner på det

Citat:
Ursprungligen postat av olle69 Visa inlägg
Hej!
Har letat och letat efter BlockTips men hittar inte detta program, nån som vet om
den finns kvar och i så fall var??

Har testat olika slags stryktips program men kan inte på vettigt sätt göra egna
reducerat som typ 2-5 (som 12 rätts, osv) hade vilja ha som den danskaspil deras
reducerade utbud är större och bättre än svenskaspel...

Ta på förhand
Jag har överfört en del av danskaspels system till TippX2000 (gratisprogram) om det nu skulle vara intressant för dig?
Har mest tagit de bästa systemen 10 R system och 6 U system har jag snott ner från danskaspel. Jag kan överföra alla systemen om du vill

Edit:
2-5 från danska spel är inte 12 rätts garanti om det är det du menade. Den är på 12 rader däremot och har 11 rätts garanti

Senast redigerad av Tord den 2017-02-22 klockan 18:49.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-23, 09:38   #14
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3452
Standard

Liverättning/Tipsrader


Testar att bumpa min fråga i denna tråd.
Då Helgardering.se av någon anledning valt att blocka mig så fortsätter jag med mina gamla program.
Just nu är det Radsoft som klarar min tipsstrategi bäst.
Som Tord skriver ovan så är det ett gissel att man inte kan följa sitt Radsoft-system mot kompisarna på en liverättningssida.

Min fråga:
När man lämnat in sitt system på SvS så kan man ju få upp det igen under Mina spel och ladda tillbaka det igen som en fil.
Är det någon som vet om man kan konvertera om den filen till en ren textfil att lägga upp på Tipsrader?
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-23, 09:45   #15
 
reflexs avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 377
Sharp$: 5992
Standard

Inte säker men tror att du kan lämna upp filen från Svenska Spel på Tipsrader.se

På Radsofts rättningsida kan du dela ditt spel med andra


Citat:
Ursprungligen postat av hakan11241 Visa inlägg
Testar att bumpa min fråga i denna tråd.
Då Helgardering.se av någon anledning valt att blocka mig så fortsätter jag med mina gamla program.
Just nu är det Radsoft som klarar min tipsstrategi bäst.
Som Tord skriver ovan så är det ett gissel att man inte kan följa sitt Radsoft-system mot kompisarna på en liverättningssida.

Min fråga:
När man lämnat in sitt system på SvS så kan man ju få upp det igen under Mina spel och ladda tillbaka det igen som en fil.
Är det någon som vet om man kan konvertera om den filen till en ren textfil att lägga upp på Tipsrader?
reflex är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td