Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-21, 15:53   #1
MrR
 
MrRs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 280
Standard

Dubbla pengarna varje dag


Fick en liten idé som jag tänkte kolla om någon här har kört.
Jag sätter in 1000kr, får 100% bonus.
2000kr.
Jag kommer inrikta mig på NBA, så tex.
Atlanta Hawks lina idag är på -9.5 till 1.90. Jag spelar då Hawks -5 till 1.43 och en annan match till liknande odds så att dubbeln landar på ca 2.00.
500kr på varje dubbel, en dubbel per dag.
Jag tänker alltså spelar på favoriterna men kör en fegare variant än att lira den riktiga linan, eller hur man ska säga det.
Luddigt inlägg men hoppas ni förstår. Någon som kört liknande?
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 15:56   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Gäller att hitta + EV spel. Gör du inte det finns det inte ett system i världen som kan hjälpa dig att få förlorande spel att bli vinnande :(
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 15:59   #3
MrR
 
MrRs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Gäller att hitta + EV spel. Gör du inte det finns det inte ett system i världen som kan hjälpa dig att få förlorande spel att bli vinnande :(
+ EV?
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:01   #4
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Oj läste lite fel trodde du skulle dubbla insatsen varje dag, my bad. Bla Lazlo spelar dubblar som du beskriver och han gör det ju med minst sagt lyckad framgång!
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:07   #5
MrR
 
MrRs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Oj läste lite fel trodde du skulle dubbla insatsen varje dag, my bad. Bla Lazlo spelar dubblar som du beskriver och han gör det ju med minst sagt lyckad framgång!
Jo, har sett att han lirar så. Han är riktigt bra.
Men eftersom att jag inte kommer få efter BRM, så undra jag om någon har lirat liknande och hur det har gått. Men visst Lazlo är ett bra exempel.
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:39   #6
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1732

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Bara för att de är favoriter kommerr de dock inte vinna och täcka linan, se till så att det är bra spel med en edge
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
eklund81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 16:44   #7
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Så här tänker jag. Det kan fungera ett tag men förmodligen inte i längden. Problemet är ju att det inte är säkert att stora favoriter alltid vinner eller framförallt alltid vinner ganska enkelt och att bara spela systematiskt på de största favoriterna lär inte gå i längden för då hade ju alla kunnat göra så bara. Du kan ju enkelt backtracka det och se hur det skulle gå över ett antal spel så vet du om det är något att satsa på, har dock färskt i minnet att Toronto nyligen slog Indiana i en match som Indiana va 10 pts favoriter.

Det gäller helt enkelt att hitta spel där man har edge, vare sig det är en favorit, underdog, över eller under och att hitta 2 spel med bra edge på köpta linor ska kunna gå bra även i längden.

Edit: Eklund hann före!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 19:12   #8
MrR
 
MrRs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Så här tänker jag. Det kan fungera ett tag men förmodligen inte i längden. Problemet är ju att det inte är säkert att stora favoriter alltid vinner eller framförallt alltid vinner ganska enkelt och att bara spela systematiskt på de största favoriterna lär inte gå i längden för då hade ju alla kunnat göra så bara. Du kan ju enkelt backtracka det och se hur det skulle gå över ett antal spel så vet du om det är något att satsa på, har dock färskt i minnet att Toronto nyligen slog Indiana i en match som Indiana va 10 pts favoriter.

Det gäller helt enkelt att hitta spel där man har edge, vare sig det är en favorit, underdog, över eller under och att hitta 2 spel med bra edge på köpta linor ska kunna gå bra även i längden.

Edit: Eklund hann före!
Kommer självklart inte bara spela systematiskt på de största favoriterna. Var bara ett exempel.
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 19:36   #9
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrR Visa inlägg
Kommer självklart inte bara spela systematiskt på de största favoriterna. Var bara ett exempel.
Okej, ja då va det som du skrev kanske lite luddigt skrivet då jag tolkade det som att du skulle spela favoriter men till en lite "fegare" variant.

Åter till saken, absolut kan du lyckas med detta om du bara lyckas plocka rätt spel, precis som det är överlag i betting!

Hoppas det går vägen om du nu testar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td