Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-10, 08:47   #16
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Det där är en korrelaterad (påverkar varandra) parlay och kommer inte godkännas av något bolag jag har stött på. Enda korrelaterade parlaysen som jag vet går att lägga är under/över med favorit/underdog.
Vad är då skillnaden på relaterad och ko-relaterad parlay, och hur kan en relaterad parlay se ut etc?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 11:54   #17
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Tror inte det uttrycket finns. Jag och BenStommen använde no uttrycket relaterad till ko-rellaterade parlays....

Och jag tror inte du behöver undersöka det noggrannare, verkar vara snålt med bolag som accepterar sådana: av en speciell anledning: det ger förluster för spelbolagen.

Tänk själv att lägga bets på att Chelsea vinner mot Hull med -1.5 i handicap, de gör första mål, vinner första halvlek, det blir över 2.5 mål, Hull får första kortet och Chelsea vinner först till tre hörnor. Skulle kanske ge runt 10 i odds totalt (slänger bara ur mig en siffra) och den skulle ju gå in mer än var 10:e gång på grund av att det ena av bettet påverkar det andra och det tredje etc...
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 11:57   #18
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Rätta mig gärna om jag har fel, är själv nyfiken på detta sätt att spela..

Edit: Läste lite mer av texten nu. Alltså, det är precis som att läsa en text om arbitrage, låter fantastiskt på pappret men fungerar inte i verkligheten, i allafall inte i någon utsträckning så att kan man systematisera det.

Exempel: VILKEN bookie 2010 tillåter en First team to score med en vinnare?

Senast redigerad av Portugisen den 2010-03-10 klockan 12:04.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 12:20   #19
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Det fungerade ju ett tag för de som använde GolfandBet att köra ML + RAK + -1.5 i NHL

Vilket jävla tattarbolag. Konstigt att de kraschar.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 12:33   #20
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Finland
Inlägg: 98
Sharp$: 823
Standard

Tack Olof för ditt svar!
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td