Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-10, 14:53   #1
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Stop and win sports


http://www.stopandwinsports.com/

Denna sida innehåller en översikt över olika gratistips. Det unika är att den har en uppföljning som saknas på övriga sidor. Räkneverket är nollställt sedan nyår men om ni går in och kollar på tidigare år så ser ni att samma tipsare återkommer i topplistan år efter år. Det är också uppenbart hur få tipsare som går plus. Det mesta är skräp.
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 15:09   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Finns flera sådana sidor som visar stats. Vissa tar betalt för att bokföra tjänster medan andra gör det gratis. Det finns många oseriösa, nu påstår jag inte att detta är en då jag inte hört talats om den innan men det skulle mycket väl kunna vara en av dessa oseriösa. Med oseriöst menar jag att de inte visar sann information på sidorna utan är manipulerad för att framhäva någon/några tjänster. Kan ha varit för att de betalat dom för att hamna där eller så ägs bokföringssidan utav dom själva.

Med det sagt, bara för att en bokföringssida rankar någon tjänst först så behöver det inte vara så. Mygel pågår.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 15:24   #3
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Den här sidan är seriös. Jag har själv använt den i ett par års tid. Jag hittade länken via en svensk sida där en spelare sade sig ha testat olika gratistips under flera års tid för att till slut endast använda tipsen på denna sida.
__________________
ALA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3)
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 15:44   #4
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ALA Visa inlägg
Den här sidan är seriös. Jag har själv använt den i ett par års tid. Jag hittade länken via en svensk sida där en spelare sade sig ha testat olika gratistips under flera års tid för att till slut endast använda tipsen på denna sida.
Hur använder du den? Hur väljer du ut spel?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 16:02   #5
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Eftersom listan är nollställd sedan nyår så måste du titta på tidigare år. Då ligger följande tipsare i topp år efter år.

Brand X sports
Just win baby
The all star sport service
__________________
ALA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td