Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-27, 04:18   #16
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
"Mighty" har grymma resultat. Vore roligt att hör om hur hans system funkar.
Jag har PM:at men fick inget svar, tyvärr.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-27, 11:26   #17
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3268
Standard

Körde motsvarande system i vintras efter halva säsongen i Elitserien i hockey på Brynäs och Luleå. Båda lagen hade kryssat mest av alla och oddsen låg ändå runt 4. Började med en femma på vardera laget, sedan dubblade jag. Kryssade något av lagen började jag om på femman. Var uppe i 160 som mest på en enskild match innan slutspelet kom och jag avbröt. Testade det för att omsätta bonus på Betsson och Unibet.

Inte bra för nerverna i längden, så jag kan inte rekommendera det
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-28, 13:07   #18
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Martingale?

Tre skäl att undvika:
1. Spelar du till "goda" odds finns ingen anledning att stöka till det med ökad risktagning, spelar du till "onda" odds multiplicerar du bara förlustrisken.
2. Till slut blir du tvungen att gå all-in. Man kan klara några, men till slut kommer du att förlora när du går all-in.
3. Till slut kommer du inte att hitta någon motspelare som är villig att ta ditt spel till ett acceptabelt odds.

På lång sikt, och då menar jag lång sikt, spricker alla martingalesystem. Alla. Utan undantag.

Enda sättet att spela martingalesystem är att sätta tidsgränser eller beloppsgränser och hoppas på att man har marginalerna med sig under den tid man spelar.

Som sagt, spelar man till "goda" odds ska man undvika martingale helt och hållet. Ledsen om jag förstör stämningen, men It is as simple as that.

Senast redigerad av overpace den 2013-06-28 klockan 13:09. Anledning: Smily-knas
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-30, 07:23   #19
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
Tjena Boys!
Har grävt ner mig lite i X:statistik de senaste dagarna och fått fram följande siffror.

LIGA (% OAVGJORT) MEDELODDS (senaste 6 säsongerna)

Premier League (26.51) 3.76
Championship (28.23) 3.36

Bundes (24.93) 3.78
2 Bundes (27.43) 3.45

La Liga (22.83) 3.96
Segunda (28.83) 3.31

Serie A (26.85) 3.55
Serie B (31.32) 3.13

Ligue 1 (29.43) 3.41
Ligue 2 (31.61) 3.17

Argentina (29.21) 3.13
Brasilien (27.03) 3.45

Ur ett värdeperspektiv, vilken liga är bäst att lira X i?

Varför frågar jag då detta?
Jag tänkte lira ett martingale-system på ett lag ur varje liga och följa dom slaviskt. Kommer att välja ett mittenlag i t.ex PL och lira X i varje deras match utom när de möter de 4 topplagen.

Insatserna kommer att vara 10kr, 17kr, 30kr, 53kr, 93kr, 162 osv tills X sitter. Insatserna har jag bestämt utifrån att medeloddset är 3.00 på X (lågt räknat) och att jag skall vinna dubbelt.

Det som kan gå fel är att laget jag väljer inte X:ar t.ex 8-9 omgångar, för då blir det dyrt.

Vill gärna höra era tankar och funderingar.

Hej du ! hahahaha, var inte du en av alla dom "experter" som menada att
jag var galen och inte hade begrepp om naagonting naer jag tipsade om mine
X-systemer som jag fortfarande vinner paa..? Jaja, bra tt naagon tar till
vettet, daa ger du mig medhaald i det med X-systemer... saa roligt..
Men om du funderar paa Martingale e.l. (martingalen!) daa aer du verkligen
laangt ute paa haalkan paa sommarstid... det aer garanterad foerlust!

Det funkar heller inte saa bra paa euroligor, etpar dog brukbara, men du
maaste bruka mer tid paa att kolla resultat foer naagra aar tillbaks, og
daa hittar du som jag naemnde tidigare maanga lag spm spelar upptill 45%
X i hele sesongen och upptill 90 % i laanga perioder. Pluss domsom aer saekra med 70-80 % X paa hemmaplan.
Men, shame in you om du nu boerjar med naagot som ni alle tidigare menade
var galskap av mig, jag fattade ju ingenting av detta med vaerde etc.
Tack foer en mycket god skratt over er svenskar som jag annars gillar mycket!
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-12, 22:16   #20
 
Kirderfs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Hemma
Inlägg: 10
Sharp$: 1820
Standard

Någon som sitter på en bra sida med historiska odds på att vinna ligan precis innan ligorna drog igång? Då tänker jag på flera år tillbaka i tiden och inte bara denna säsong.

Kanske någon har något bra tips/länk på hur man rankar lag (tex A-E) Vill gärna se hur andra tänker och bygger sina system för att vidga mina vyer lite.

Tack & Bock
Kirderf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td