Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-13, 21:54   #16
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Glöm alla progressiva system du lärt dig och börja om..



Det är bättre att flatta är det svårt att fatta?

Edit: Man kanske skulle göra en lite oseriös dagbok där jag spelar D´Alembert?

Senast redigerad av Grovbenstomme den 2010-03-13 klockan 22:25.
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 14:08   #17
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Finland
Inlägg: 98
Sharp$: 823
Standard

Enda loss chasing systemet jag kunde tänka mig testa är överspel i fotboll, då så att man följer samma lag hela tiden. Om man är lite selektiv gällande val (lag) så tror jag faktiskt att detta kunde fungera. Några tankar om detta? Andra divisionen i Holland är ju väldigt känd för att vara målrik t.ex.
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 14:09   #18
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixt Gordon Visa inlägg
Enda loss chasing systemet jag kunde tänka mig testa är överspel i fotboll, då så att man följer samma lag hela tiden. Om man är lite selektiv gällande val (lag) så tror jag faktiskt att detta kunde fungera. Några tankar om detta? Andra divisionen i Holland är ju väldigt känd för att vara målrik t.ex.
Därav oddsen...
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 15:10   #19
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 10
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greedy Visa inlägg
En fråga då:

Oddsen på detta ligger väl på 1,90? Räknar du med att det är 50-50 chans på udda/jämnt eller spelar du på matcher där du anser att det är större chans att det blir t.ex. udda än jämnt?

Edit: Du vet att det är EV- på detta om du inte hittar överodds på någon av sidorna. Kan ordna ett excel-dokument som visar det om du delar med dig av systemet.

Jag räknar med att gå med vinst även om det är 50-50 men jag spelar självklart bara på matcher där det är större chans att det blir ett jämnt antal mål.
szaaabo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 16:28   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av szaaabo Visa inlägg
Jag räknar med att gå med vinst även om det är 50-50 men jag spelar självklart bara på matcher där det är större chans att det blir ett jämnt antal mål.
Hur kan du räkna med att gå vinst om det är lika stor chans att det blir jämnt antal mål, som att det blir ojämnt antal mål. Ge mig gärna ett sådant system.

Vilka kriterier använder du för att avgöra när det det blir ett jämnt antal mål. Vad jag vet finns det väl inga klara sådana, fast spelar sällan på fotboll.
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td