Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-26, 09:23   #1
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 172
Standard

jag söker ngn seriös medhjälpare


Hejsan jag är intresserad av att hitta ngn och teama upp med jag gillar att leta statistik och föra statistik men har inget projekt direkt på gång just nu har jag ganska mycket tid i alla fall kommande veckor det kan vara söka surebets gå igenom statistik för lag resultat allt möjligt jag gillar mest stora projekt dock inga 1 match om året
Med vänlig hälsning Sebastian
sebbe_09 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-26, 11:13   #2
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Surebets gäller de ju bara vara flink i fingrarna innan oddsen sjunker.
Spelform, objekt, statistik osv är helt irrelevant.

Vem bryr sig vad det handlarom ifall man får 2,10 - 2,15 i odds på ett 2-way spel tex?

Sedan är ju en annan sak hur länge de tar innan limiterting/stängda konton meddelanden börjar hagla in .
Känns iaf som bortkastad tid att studera deltagarna då man bara kan ögna genom oddsjämförelse sidor/program om man ännu har konton man kan spela på som ofta lämnar i surebets-läge då dom är sega med att justera odds.

Edit: Kan man ju också bara plocka ena sidan(den med värde, oftast den som sjunker) utan att surebeta bara man har lite koll på brm. Sparar man ännu mer tid då man slipper räkna nåt och svära i då oddsen ändras innan man hunnit beta och räkna ut vad alla alternetiv ska ha för betsize.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)

Senast redigerad av boored den 2013-07-26 klockan 11:21.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-26, 17:24   #3
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 172
Standard

svar


det var bara ett exempel jag vill hellre hitta ngt annat som är värt att undersöka + de bästa surebetsen hittar man själv då har man gott om tid att trycka in möget
sebbe_09 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-26, 17:31   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sebbe_09 Visa inlägg
det var bara ett exempel jag vill hellre hitta ngt annat som är värt att undersöka + de bästa surebetsen hittar man själv då har man gott om tid att trycka in möget
Vadå exempel ?
Pratar vi spel eller har du någon annan agenda ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-26, 17:56   #5
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 172
Standard

svar


nej jag snackar spel letar efter ngn som behöver hjälp med att gå igenom statistik har slut på ideer man kan ju halvera tiden om man är 2 som letar om ngn har en ide som verkar intressant att följa upp
sebbe_09 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-26, 18:01   #6
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3616
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sebbe_09 Visa inlägg
nej jag snackar spel letar efter ngn som behöver hjälp med att gå igenom statistik har slut på ideer man kan ju halvera tiden om man är 2 som letar om ngn har en ide som verkar intressant att följa upp
Annars har du ju alltid "Dagens populäraste spel" på startsidan där Sharps medlemmars spel finns att följa...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 22:07   #7
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 13
Standard

Varför tror du någon skulle vilja avslöja sina strategier för dig?
bossesbuss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 22:30   #8
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Får man 1.80-2.30 på slantsingling så tycker åtminstone jag det är dumt att spela bägge sidor.

Det får vara hur mycket surbet som helst men för varje gång man slantar in på 1.80-sidan så underminerar man sitt eget kapital. En sak om man fick vikta miljonbelopp men där är vi inte och kommer aldrig hamna så lika bra att göra rätt från början.

Klarar man inte av att se vilken sida som har värdet så är risken stor att man misslyckas med den sura beten också, som boored så förtjänstfullt redan påpekat. Och då kan man lika gärna ägna sig åt pensionssparande eller någon liknande icke pulshöjande aktivitet.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+100)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 22:48   #9
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Klarar man inte av att se vilken sida som har värdet så är risken stor att man misslyckas med den sura beten också, som boored så förtjänstfullt redan påpekat. Och då kan man lika gärna ägna sig åt pensionssparande eller någon liknande icke pulshöjande aktivitet.
Finns väl inget som är så pulshöjande som pensionssparande, du har aldrig varit i kontakt med premiepensionsmyndigheten förstår jag..?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 00:37   #10
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Finns väl inget som är så pulshöjande som pensionssparande, du har aldrig varit i kontakt med premiepensionsmyndigheten förstår jag..?
Stackars sate.

Budgetera med noll och inget så ska du se att pulsen går ner.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td