Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-20, 17:18   #1
 
Thecrispykids avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Sumpan
Inlägg: 7
Sharp$: 11
Standard

Tankar från en dum nybörjare som hatar dambandy


Hej! Jag är en komplett nybörjare i denna spelens värld. Är en ganska så sportintresserad ung man som tidigare aldrig egentligen spelat om man bortser från enstaka tips som lagts in inför stora matchdagar i glada vänners sällskap. Har dock den senaste veckan kastat mig in på djupt vatten utan att ha tagit simborgarmärket så att säga.

Det började med att jag kom på att jag för ganska länge sedan registrerat ett konto på Bet 365 (för att få möjlighet att se en match som jag inte hade tillgång till på annat sätt) och att jag hade 500 kronor insatt på deras spelkonto. Jag resonerade som så att jag lika gärna kunde testa att spela lite och till min förvåning så gick det ganska bra.

För att göra en två veckor lång historia kort så satt jag nu idag med en pott på ungefär 5000 och kände mig som en kung. Jag har bettat på allt möjligt och egentligen inte gått på några större minor alls. I huvudsak har jag ägnat mig åt livebetting eftersom jag haft mycket tid (student!) att lägga på att sitta och bevaka utvecklingen i levande spel. Jag har ägnat mig åt alla typer av sporter och kommit fram till att fotboll känns säkrast och att tennis kan vara ganska inkomstbringande. Brukar göra så att jag väntar in slutet av matcher (i fotboll) och lägger rätt höga bet på att matcher ska sluta oavgjort om det står typ 00 med tio minuter kvar. I tennis så har jag satsat rätt hårt på att spela på hållna gem.