Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-30, 23:50   #1
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Betfair historiska odds


Jag undrar om någon vänlig själ skulle kunna hjälpa mig med att få fram gårdagens oddsrörelser i fotboll på betfair.
Jag vet inte om det går att dra hem alla matcher som gick att live betta på igår men om det går skulle jag vara tacksam om någon kunde hjälpa mig med det eftersom jag har för lite betfair poäng för att göra det själv. Jag är intresserad utav alla marknader Ö/U, resultat, 1X2 osv
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-01, 09:58   #2
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Jag undrar om någon vänlig själ skulle kunna hjälpa mig med att få fram gårdagens oddsrörelser i fotboll på betfair.
Jag vet inte om det går att dra hem alla matcher som gick att live betta på igår men om det går skulle jag vara tacksam om någon kunde hjälpa mig med det eftersom jag har för lite betfair poäng för att göra det själv. Jag är intresserad utav alla marknader Ö/U, resultat, 1X2 osv

Har du kontaktat Betfair och frågat dem? Det skulle vara mitt första tips iaf.
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-09, 15:38   #3
 
db22cbs avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 20
Sharp$: 213

NHL 2014
Stats: 66 - 35 - 1
ROI: 119.07%
Vinstprocent: 65.35%

Standard

Finns på betexplorer.com.
db22cb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td