Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-11, 11:44   #16
 
Selan92s avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 1068
Standard

Detta är forslunds spread, bokför ett separat spread där jag lägger alla hans spel med hans units osv
https://www.sharps.se/spreadsheet/28831
Selan92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-11, 12:13   #17
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Selan92 Visa inlägg
Det jag kan rekommendera att testa är att spela som angr88 gör och som jag även testat och gör nu. Spela emot folk som har under 50% i vinst och roi under 100. Spelar han en etta på brynäs mot aik spelar du x2 på motståndaren och vice versa. Jag själv spelar mot svenska spels expert matte forslund. Efter 69 spel har jag 39-30 roi 110 och ligger 80 kr plus. Har endast gjort detta som test och spelat 15 kr per spel. Till en början soelade jag emot alla hans spel men nu spelar jag bara emot alla spel han lagt som är i odds 1.70 och uppåt. Då det är dom han torskar mest på och han lägger mycket extrema låg oddsare som oftast går in men ger ju inte därskilt mkt pengar för hans del
Detta är meningslöst och kommer endast sluta i att ni båda hamnar på en negativ roi till följd av bolagets cut. Enda tillfälle där det kan löna sig att fadea någon är i de fall en spelare som saknar edge har en så stor following eller rep att han svänger marknaden så till den milda grad att det som tidigare var ett +-0 spel nu gör att den motsatta sidan (som du spelar på) blir ett +ev spel. Jag har svårt att se att Matte F, svänger marknaden så kraftigt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ChrisWaddle (+8), henke111 (+1), Wagner (+10)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-11, 12:30   #18
 
Selan92s avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 1068
Standard

Ingen aning, so far so good iaf. Spelar som sagt inte emot alla hans spel utan bara 1.70 och uppåt. Hans stats på dessa spel är
20-47
29% vinst och roi 62. Iom att han oftast väljer de spel där dom han spelar på är stora favoriter och motståndaren har högt odds förstår jag inte hur det bara kan bli minus då man oftast får ganska högt odds på motspelen och när han torskar så pass mkt som han gör
Selan92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-11, 12:32   #19
 
Selan92s avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 1068
Standard

https://www.sharps.se/spreadsheet/angr88 och här har du ju en som spelar mot folk och det verkar ju funka mer än bra
Selan92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-11, 13:05   #20
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Det är inget nytt ni kommer med precis. Har sett samma taktik många gånger på olika forum och twitter. Det gemensamma brukar vara att det ofta skiter sig om man bara fadear någon utan att ens ha en tanke på odds eller värde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+5)

Senast redigerad av martinsson den 2014-01-11 klockan 13:06.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-11, 13:49   #21
 
Selan92s avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 1068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Det är inget nytt ni kommer med precis. Har sett samma taktik många gånger på olika forum och twitter. Det gemensamma brukar vara att det ofta skiter sig om man bara fadear någon utan att ens ha en tanke på odds eller värde.
Det har jag aldrig påstått att det är, var mer bara ett förslag då han räknat upp det mesta redan. Kommer iaf att fortsätta testa detta ett tag till. Men mycket möjligt att det blir skit i slutändan som du säger
Selan92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td