Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-14, 19:27   #1
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Lightbulb

STORA för ryggare?


Tjenare, finns det något intresse för sådan här tråd?
Tänker att vi som till största del ryggar kan ha en tråd att skriva av sig i.
  • Kan tänka mig att följande punkter kan tas upp...
  • Man kan ge tips om bra folk att följa, vad hos dem man ska följa och ungefär spelen läggs upp.
  • Hjälpas åt att följa olika spelare och betalsidor som ger ut freebet genom sheets
  • Man kan ge tips om man hittar något väldigt värt spel att slå ett extra slag för.
  • Vilka strategier ni kör med när ni ryggar.
  • Fler förslag motages gärna.
  • Ett ställe att ge ryggdunkningar till folk på forumet som verkligen hjälpt er med er rulle!

__________________________


Mitt första tips är att jag har följt maddux freebet i +300 spel och börjat följa hans NFL som är hans starka sida. Även MLB finns det talang för, men det är ju inte aktuellt nu...

https://www.sharps.se/spreadsheet/15198

Har även börjat följa betsafes gratistips som kommer inför varje helg. Runt 100 spel finns har dock inte plockat ut något som de är speciellt starka. Utan plocka just nu bara ut spel. Jag har en regel att jag är väldigt skeptisk till u2.5 spel på fotboll, har dåliga erfarnheter av detta men har betsafe verkar rätt bra på detta och har plockat ut en del.

Tilläggas är att man oftast få betydligt bättre odds än vad de ger

https://www.sharps.se/spreadsheet/26866



Ni får gärna skriva hur ni gör, så skriver jag mer senare om det finns intresse
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Izacfosho (+10), forbannat (+10), Greven13 (+10)

Senast redigerad av Rejs den 2014-01-14 klockan 19:33.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 20:56   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Jag följer den här killen:

http://www.spreadsheet.se/mrfettncaabasket

Bra koll på NCAA med motiveringar i varje spel som finns att hitta på hans sida (vet inte om det är reklam att posta den så väljer att inte göra det)

Annars är det mest duktiga rekare här på sharps, vi är onekligen bortskämda med många duktiga sharps här
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 21:24   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Finns en klistrad tråd som uppfyller en del av denna trådens syfte med dokumenterat duktiga rekare: https://www.sharps.se/forums/taenkarh...are-del-2-a-3/. Kanske ni kan hitta nåt där
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 22:14   #4
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Finns en klistrad tråd som uppfyller en del av denna trådens syfte med dokumenterat duktiga rekare: https://www.sharps.se/forums/taenkarh...are-del-2-a-3/. Kanske ni kan hitta nåt där
Jo jag vet, tänkte denna skulle röra så mycket mer, men bra tips
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:16   #5
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 6
Sharp$: 54
Standard

Vilka här inne är värda att följa? Omid ad som har bästa spreadsheetet? Gullegris som leder rektävlingen just nu? Någon annan?
Inascott2014 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:28   #6
 
dktradess avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 42
Sharp$: 1815


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott2014 Visa inlägg
Vilka här inne är värda att följa? Omid ad som har bästa spreadsheetet? Gullegris som leder rektävlingen just nu? Någon annan?
https://www.sharps.se/spreadsheet/angr88
dktrades är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 19:40   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott2014 Visa inlägg
Vilka här inne är värda att följa? Omid ad som har bästa spreadsheetet? Gullegris som leder rektävlingen just nu? Någon annan?
Gullegris reggade sig igår, lägger en rek kl.01:30 idag som får det otroliga betyget 4,8 på 13 röster. Högst märkligt......

Edit: Inget som jag kommer att försöka följa i alla fall.

Senast redigerad av limeburn den 2014-01-15 klockan 19:42.
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 20:04   #8
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott2014 Visa inlägg
Vilka här inne är värda att följa? Omid ad som har bästa spreadsheetet? Gullegris som leder rektävlingen just nu? Någon annan?
Omids dubblar följer jag, väldigt bra enligt mig. Plockade samma dubblar när laszlo körde här inne.

Men omid verkar har försvunnit, inte svarat på mail eller lagt några spel på ett tag...

Plockar 2 matcher med högt/lågt handikap så de hamnar runt 1.4/match.


Du kan även hålla ett öga på Vlads sheet, har bra efarenhet sedan tidigare, men han har precis kommit igång igen.
Maddmaxs 1Q-spel håller hög standard också men släpps rätt sent nu så får se hur det blir.
RobinDs fotbollsspel om/när de kommer igång igen är bra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Rejs den 2014-01-15 klockan 20:11.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 20:11   #9
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dktrades Visa inlägg
Angr88 är vrålhet
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dktrades (+1)
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-17, 01:18   #10
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Angr88 är vrålhet
Han lirar motsatt till cappers som har mindre än 50%. Såvitt jag vet är han öppen med att dela med sig av dessa sheets. Hur han reglerar sina playmoney-bettingstorlekar har jag dessvärre ingen kännedom om. Förhoppningsvis maxbettar han konträrt om cappern maxxar. Om inte det stämmer så krävs ju någorlunda insyn i ligorna för att reglera rätt - vilket han tycks sakna.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-17, 07:44   #11
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3268
Standard

Att gå in så tungt på andra spelares misstag känns som en riskabel strategi i längden. Kollade sheetet nu på morgonen och inatt bommade till exempel 7 av 9 spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-17, 11:00   #12
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Lirar man för 695 145:- på en kväll har man nog buffert att experimentera lite.
Sheetet är grymt imponerande so far även om samplet är i minsta laget för att dra några konkreta slutsatser.

Följer med intresse
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-17, 14:47   #13
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 1560


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Han lirar motsatt till cappers som har mindre än 50%. Såvitt jag vet är han öppen med att dela med sig av dessa sheets. Hur han reglerar sina playmoney-bettingstorlekar har jag dessvärre ingen kännedom om. Förhoppningsvis maxbettar han konträrt om cappern maxxar. Om inte det stämmer så krävs ju någorlunda insyn i ligorna för att reglera rätt - vilket han tycks sakna.
Jag tror att du är avundsjuk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5), Rejs (+1)
Angr88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-17, 22:44   #14
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Angr88 Visa inlägg
Jag tror att du är avundsjuk
Jag - singular, avundsjuk? Du behöver inte tygla tungan helt och hållet. Tror hela Sharps är avundsjuka. Att bara sitta på vetskapen om att kunna lägga 125 000 SEK på en match är någonting vi vanliga dödliga aldrig kommer ha möjlighet till. Hatten av för dig, ditt sheet & dina supermaxbets!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ebbot89 (+5)
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-27, 00:22   #15
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Han lirar motsatt till cappers som har mindre än 50%. Såvitt jag vet är han öppen med att dela med sig av dessa sheets. Hur han reglerar sina playmoney-bettingstorlekar har jag dessvärre ingen kännedom om. Förhoppningsvis maxbettar han konträrt om cappern maxxar. Om inte det stämmer så krävs ju någorlunda insyn i ligorna för att reglera rätt - vilket han tycks sakna.
Han har koll på NHL dock mindre koll på NBA. Vet inte heller hur han väljer sina bet. Plockar 7000+ och lägger 2u på alla utom maxbeten där jag lägger 3u/5u.

När det läggs exempelvis 2st maxbet så håller jag mig fortfarande på 1st.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td