Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-29, 16:50   #1
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

POA - Proof Of Address


Hej,

När man ombeds styrka var man bor genom att t.ex. skicka in en räkning skriven i ens namn där adressen framgår, vad är det som hindrar en från att ändra adressen i photoshop? Tror ni spelbolagen kollar med skatteverket var man står skriven eller att de nöjer de sig med att ens spelkontos adressuppgifter överensstämmer med de på räkningen?

Varför jag frågar är för att jag är intresserad av att bonustrejda i mina familjemedlemmars namn. Men då vi bor på samma adress så blir det ett problem.

Vad tror ni?
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 17:01   #2
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Hej,

När man ombeds styrka var man bor genom att t.ex. skicka in en räkning skriven i ens namn där adressen framgår, vad är det som hindrar en från att ändra adressen i photoshop? Tror ni spelbolagen kollar med skatteverket var man står skriven eller att de nöjer de sig med att ens spelkontos adressuppgifter överensstämmer med de på räkningen?

Varför jag frågar är för att jag är intresserad av att bonustrejda i mina familjemedlemmars namn. Men då vi bor på samma adress så blir det ett problem.

Vad tror ni?
Photoshop funkar, har alltid fått det godkänt.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 17:15   #3
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Photoshop funkar, har alltid fått det godkänt.
Känns tryggt att höra! Skatteverket delar med sig av uppgifter från folkbokföringen till vissa myndigheter och banker. Spelbolag tillhör garanterat inte denna grupp varpå det skulle vara oerhört tids- och resurskrävande för dem att begära utdrag ur folkbokföringen.

Är inte speciellt kunnig på området, så någon får gärna rätta mig om jag har fel.
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-29, 17:24   #4
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av falconlordxxx Visa inlägg
Känns tryggt att höra! Skatteverket delar med sig av uppgifter från folkbokföringen till vissa myndigheter och banker. Spelbolag tillhör garanterat inte denna grupp varpå det skulle vara oerhört tids- och resurskrävande för dem att begära utdrag ur folkbokföringen.

Är inte speciellt kunnig på området, så någon får gärna rätta mig om jag har fel.
Känns som spelbolag o skatteverket rimmar illa.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td