Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-03, 14:48   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Thumbs down

Portad från bonusar på Bet365


Upplevde en ny erfarenhet igår. Bet365 har efter moget övervägande bestämt sig för att mitt konto inte längre kommer innefattas av några bonusar mer än dom vanliga som alla får. Mitt spelande kommer inte påverkas. Eh jo det gör det ju när man gör så här. Som jag tolkar det är det återinsättningar och den vanliga 250:- gratis som man ofta kör. Orsaken? Ja säg det men jag misstänker att det handlar om 250:- varianten som i princip är det enda jag använt och då sas utnyttjat senaste månaderna då min tid inte räckt till riktigt. Det har man förmodligen inte tyckt om. Förstår inte varför man ger den typen av bonus till folk om man inte tycker om att man använder sig av den. Jag har endast prioriterat CL sista tiden som sagt och det är där den bonusen oftast verkar dyka upp. Tänk på det ni andra att uppenbarligen ska man använda kontot frekvent och inte bara spela när en bonus erbjuds annars kan det tydligen vidtas åtgärder.

Senast redigerad av Tiffan den 2016-05-03 klockan 14:51.
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-03, 14:52   #2
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tiffan Visa inlägg
Upplevde en ny erfarenhet igår. Bet365 har efter moget övervägande bestämt sig för att mitt konto inte längre kommer innefattas av några bonusar mer än dom vanliga som alla får. Mitt spelande kommer inte påverkas. Eh jo det gör det ju när man gör så här. Som jag tolkar det är det återinsättningar och den vanliga 250:- gratis som man ofta kör. Orsaken? Ja säg det men jag misstänker att det handlar om 250:- varianten som i princip är det enda jag använt och då sas utnyttjat senaste månaderna då min tid inte räckt till riktigt. Det har man förmodligen inte tyckt om. Förstår inte varför man ger den typen av bonus till folk om man inte tycker om att man använder sig av den. Jag har endast prioriterat CL sista tiden som sagt och det är där den bonusen oftast verkar dyka upp. Tänk på det ni andra att uppenbarligen ska man använda kontot frekvent och inte bara spela när en bonus erbjuds annars kan det tydligen vidtas åtgärder.
Om du är framgångsrik i ditt spelande kommer du snart uppmärksamma värre saker än att du inte längre får några bonusar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+5), Wagner (+10)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-03, 14:54   #3
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Ja kanske det. Nu är jag ju varken så framgångsrik eller spelar med stora summor, men vi får väl se i framtiden
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-03, 15:02   #4
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tiffan Visa inlägg
Ja kanske det. Nu är jag ju varken så framgångsrik eller spelar med stora summor, men vi får väl se i framtiden
Bonusarna är hur det än ser ut ingen välgörenhet från bolagen. Uppenbarligen har de i ditt spelmönster(uttnytjande av bonusarna) upptäckt ett beteende som de inte profiterar på och har därmed vidtagit åtgärder.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-03, 16:34   #5
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3457
Standard

Ja, 250 kronorsspelet har ju varit trevligt att använda när man kollar in CL-fotbollen.
Idag har jag dock inte fått något erbjudande.
Kör de inte den längre eller har man blivit flaggad som Tiffan?
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-03, 20:58   #6
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Inte varje vecka dom kör den. 1-2 gånger i månaden skulle jag tro.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-10, 11:06   #7
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 104
Sharp$: 590
Standard

Förr fick man hemskickat ett brev med posten om man blev av med rätten till bonus. Antar att det bara är email idag. Har det sparat Undertecknat av C. Griffiths 21 feb 2005.

These offers are expensive and bet365 policy Is therefore not to allow them to a customer account where we consider the offers could make a significant difference to the likely profitability of that account.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Stooges är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-10, 19:04   #8
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stooges Visa inlägg
Har det sparat
Varför sparar du på gamla brev?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-11, 14:35   #9
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 104
Sharp$: 590
Standard

Faktum är att de enda brev jag sparar är de från clownerna på spelbolagen
Stooges är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td