Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-06, 21:13   #1
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 45
Sharp$: 482
Standard

Spela bonusar åt andra, via betfair m.m?


tänkte bonushora lite i min flickväns namn, hon är skriven på annan adress, har samma efternamn och bor i liten stad.

tanken är då att köra en vpn, vpn som jag hittar närmast är i örebro, ca 80mil bort.. kommer spelbolagen misstänka något?
testartestar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-06, 21:20   #2
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Tror jag absolut inte de kommer göra.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 11:50   #3
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av testartestar Visa inlägg
tänkte bonushora lite i min flickväns namn, hon är skriven på annan adress, har samma efternamn och bor i liten stad.

tanken är då att köra en vpn, vpn som jag hittar närmast är i örebro, ca 80mil bort.. kommer spelbolagen misstänka något?
Skulle hellre använda Remote Desktop Connection då, kan du styra hennes dator och det är bara hennes IP som syns.
På så sätt finns inget "skumt" alls att märka för spelbolagen, förutom eventuellt spelstilen då men det gäller ju även när man bonushorar i sitt eget namn.

Har för mig spelbolagen kan misstänka något skumt när man kör VPN, även om chansen givetvis är minimal.

Senast redigerad av Lunkan den 2016-06-16 klockan 11:52.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-12, 20:50   #4
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Samma efternamn? Hur liten stad pratar vi?

ont: jag har aldrig varit med om problem att man inte är på rätt "plats" (förutom någon gång från annat land), tror snarare de kollar att själv ipn inte tidigare är använd. Man kan ju bortförklara varför man var på annan plats rätt enkelt.

Senast redigerad av nomasporfavor den 2016-09-12 klockan 20:52.
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-12, 21:06   #5
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Samma efternamn? Hur liten stad pratar vi?

ont: jag har aldrig varit med om problem att man inte är på rätt "plats" (förutom någon gång från annat land), tror snarare de kollar att själv ipn inte tidigare är använd. Man kan ju bortförklara varför man var på annan plats rätt enkelt.
Han är ju tillsammans med sin syrra. Rätt genomskinligt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-12, 21:10   #6
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Han är ju tillsammans med sin syrra. Rätt genomskinligt?
Haha jag menar det Vad ska man göra om utbudet är dåligt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-24, 23:13   #7
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 34
Sharp$: 157
Standard

Jag har några kompisar som brukar göra detta men då använder de sig bara av att dela närverk på mobilen. Så de är bara att du lånar din flickväns tele när du ska regga så borde de vara lugnt.
Mastermind är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-28, 21:29   #8
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mastermind Visa inlägg
Jag har några kompisar som brukar göra detta men då använder de sig bara av att dela närverk på mobilen. Så de är bara att du lånar din flickväns tele när du ska regga så borde de vara lugnt.
Räcker nog inte med att ha skiljt IP enbart när man reggar. De lär logga alla ip:n som har varit inloggade på kontot skulle jag tippa på. Sen är det givetvis olika noggrannhet i kontrollen beroende på hur stora summor pengar man skall plocka ut.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td