Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-30, 06:30   #1
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Bomben


Jag har spelat bomben i flera år med vinster lite då o då, men ligger minus totalt.

Igår spelades:

Sverige 0 2 4
Bosnien 1 2 (Tog bort 3:an hamnade där av misstag)

GIF Sundsvall 1
Örgryte 1 2

Hammarby 2
Väsby 1

Norrköping 1 3 5
Syrianska 0 1 2

Insats 108 Sek

lö 29 maj
Bomben 1: 4-2, 2-1, 2-0, 3-2 odds: 111 421,20


Så långt ifrån, men så nära......


Jag lägger ungerfär en hundring på varje bomben.

Har funderat att spela engång i veckan då med en insats 700-1400Sek på denna enda bomben ex. på lördagens med 4 fotbollsmatcher.

Eller kanske en bomben i månaden med c:a 5000Sek insats.

Hur skulle ni göra?

Mvh Puma

Senast redigerad av puma den 2010-05-30 klockan 07:18.
puma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 06:51   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Spelar du i butik eller på nätet?
Om på nätet så har du tillgång till www.radsoft.se där du kan lämna in reducerade system och slippa betala för rader som inte ger betalt.

Själv har jag tappat intresset för bomben sedan de tog bort miljongarantin. Känns inte lönt att spela det längre. Annars brukade jag hålla mig till hockeybomben eftersom det är 3 matcher att tippa och brukar ge bra betalt. Brukade inte spela varje gång utan utvalda omgångar där jag såg potentialen för hög utdelning.

Fotbollsbomben är endast de med 4 som ger bra betalt.
Att spela en lapp för 5000 är dumt tycker jag, för det skiljer inte mycket mellan en lapp för 1000 och en för 5000. Kostnaden stiger iväg väldigt fort. Hade hellre gjort flera lappar och spelat utgång mellan dessa. Tex spikar resultatet 2-1 på match 1 på ena och gardera de andra, på lapp 2 så spikar du resultatet 3-0 på match 4 och garderar de andra. Du ställer då krav att antingen ska match 1 sluta 2-1 eller så ska match 4 sluta 3-0 för att din lapp ska sitta. Du skär då ned kostnaden till 50% utav ditt system. Flera sådana krav kan du sätta. Det finns mycket statistik att sammanställa med. Tex antal mål totalt = målsumman. Det är knappast troligt att alla matcher sluta 3-2 2-3 3-2 4-3 = 20mål. Så varför betala för alla dessa tecken egentligen. Någon enstaka match kan sluta 4-3 men knappast att alla 4 är så målrika. Så du trimmar bort sånna rader som "aldrig" slår in. Dessa kan du också köra utgångar med.

Det blir krångligare på papper men använder du pcprogram så är det enkelt.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 07:28   #3
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Spelar du i butik eller på nätet?
Om på nätet så har du tillgång till www.radsoft.se där du kan lämna in reducerade system och slippa betala för rader som inte ger betalt.

Själv har jag tappat intresset för bomben sedan de tog bort miljongarantin. Känns inte lönt att spela det längre. Annars brukade jag hålla mig till hockeybomben eftersom det är 3 matcher att tippa och brukar ge bra betalt. Brukade inte spela varje gång utan utvalda omgångar där jag såg potentialen för hög utdelning.

Fotbollsbomben är endast de med 4 som ger bra betalt.
Att spela en lapp för 5000 är dumt tycker jag, för det skiljer inte mycket mellan en lapp för 1000 och en för 5000. Kostnaden stiger iväg väldigt fort. Hade hellre gjort flera lappar och spelat utgång mellan dessa. Tex spikar resultatet 2-1 på match 1 på ena och gardera de andra, på lapp 2 så spikar du resultatet 3-0 på match 4 och garderar de andra. Du ställer då krav att antingen ska match 1 sluta 2-1 eller så ska match 4 sluta 3-0 för att din lapp ska sitta. Du skär då ned kostnaden till 50% utav ditt system. Flera sådana krav kan du sätta. Det finns mycket statistik att sammanställa med. Tex antal mål totalt = målsumman. Det är knappast troligt att alla matcher sluta 3-2 2-3 3-2 4-3 = 20mål. Så varför betala för alla dessa tecken egentligen. Någon enstaka match kan sluta 4-3 men knappast att alla 4 är så målrika. Så du trimmar bort sånna rader som "aldrig" slår in. Dessa kan du också köra utgångar med.

Det blir krångligare på papper men använder du pcprogram så är det enkelt.
Jag har spelat i kiosken.

Brukar välja 1-4 "säkra" lag.

Som igår 3 "säkra" varav 2 gick in, men det räcker ej och det är där jag spricker som oftast.
puma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td