Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-17, 19:35   #1
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

spelbörs/bolag för bonustrading


Vilken spelbörs eller bolag använder ni för att trada bonusar mot? Har själv kört betfair sen jag startade med bonustrading men börjat tröttna lite på kommisionen och svårighet att hitta bra odds. Läste om någon som tipsade om marathonbet, de verkar ju ha riktigt bra odds, ingen spelbörs dock men jag kollade lite som hastigast manuellt på BTTS och ö/u och hittade rätt snabbt nästan 100% closeness mot comeon, som har sjukt kassa odds, så det verkar ju lovande. Risken är väl att man blir limiterad om man kör den som huvudsida.. så låt höra, vad rekommenderar panelen?
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 20:02   #2
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Smarket helt klart. Inte lika många marknader som betfair men fullt tillräckligt tycker jag.
Bara 2% kommision. Samma odds som betfair.

Insättning och uttag gör jag med skrill som det inte är någon avgift på. Sedan från skrill till min bank med bank transfer. Blir avgiftfritt när man har kommit upp i första vip-nivån.
Kostar 40kr per uttag innan.

Insättning till skrill med Trustly utan avguft. När man kommer upp i vip-nivåerna blir det även avgifts-fritt med kreditkort.

Från Smarket till bankkontot tar det 1-2 dagar för pengarna att vandra.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 20:52   #3
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Som sagt;
#1 Marathon som jag tipsade om.
#2 Limmad på Marathon? Använd EU-bookies. Jag gillar att tradea mellan två EU-bookies när jag har bonusar att omsätta på båda sidor. Gjorde nyligen detta mellan 10bet och Unibet som ett exempel.
# 3 Limmad på EU-bookies? Då är det som sagt Bet365 och Pinnacle som gäller.

Använder inte spelbörser överhuvudtaget p.g.a kommissionen. Skrill undviker jag personligen likt pesten numera då de tagit monopol på marknaden i och med uppköpet av Neteller, vilket givetvis inneburit hutlösa avgifter för att använda deras tjänster. Dessutom är ju Skrill sällan accepterat som insättningsmetod när det kommer till att hämta bonusar.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2017-03-17 klockan 20:55.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 22:15   #4
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Som sagt;
#1 Marathon som jag tipsade om.
#2 Limmad på Marathon? Använd EU-bookies. Jag gillar att tradea mellan två EU-bookies när jag har bonusar att omsätta på båda sidor. Gjorde nyligen detta mellan 10bet och Unibet som ett exempel.
# 3 Limmad på EU-bookies? Då är det som sagt Bet365 och Pinnacle som gäller.

Använder inte spelbörser överhuvudtaget p.g.a kommissionen. Skrill undviker jag personligen likt pesten numera då de tagit monopol på marknaden i och med uppköpet av Neteller, vilket givetvis inneburit hutlösa avgifter för att använda deras tjänster. Dessutom är ju Skrill sällan accepterat som insättningsmetod när det kommer till att hämta bonusar.
Vilka marknader skulle du rekommendera på Marathon? Tittade lite snabbt och jag hade svårt att hitta surebets mot Superlenny. Hittar heller ingen sida där jag kan jämföra just dom två sajterna.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 22:25   #5
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Vilka marknader skulle du rekommendera på Marathon? Tittade lite snabbt och jag hade svårt att hitta surebets mot Superlenny. Hittar heller ingen sida där jag kan jämföra just dom två sajterna.
https://en.surebet.com/surebets?utf8...s_ids_str%5D=-

Superlenny delar odds mer BetRedKings om jag inte missminner mig, och kravet var 1.6 i minimumodds hos SL.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2017-03-17 klockan 22:26.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 22:31   #6
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Grymt, tack!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 21:14   #7
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Som sagt;
#1 Marathon som jag tipsade om.
#2 Limmad på Marathon? Använd EU-bookies. Jag gillar att tradea mellan två EU-bookies när jag har bonusar att omsätta på båda sidor. Gjorde nyligen detta mellan 10bet och Unibet som ett exempel.
# 3 Limmad på EU-bookies? Då är det som sagt Bet365 och Pinnacle som gäller.

Använder inte spelbörser överhuvudtaget p.g.a kommissionen. Skrill undviker jag personligen likt pesten numera då de tagit monopol på marknaden i och med uppköpet av Neteller, vilket givetvis inneburit hutlösa avgifter för att använda deras tjänster. Dessutom är ju Skrill sällan accepterat som insättningsmetod när det kommer till att hämta bonusar.
Du bortser från att kommissionen i 99% av fallen förintas i form av att du får bättre odds?

Dessutom gäller det att ha koll på vilka bolag som ägs av samma ägare.

Smarkets och betfair på små marknader. Men om smarkets har kör man där
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td