Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-01, 14:08   #16
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
En del av dom har ju grymma siffror, men jag tvivlar på att man får lira 100€/unit på hörnor hos Unibet eller william hill eller svensk u21 fotboll allt för länge, särskilt inte om man ryggar en tjänst som har mellan 112-122% i ROI

Det vänder sig bara till dom som vill få sina olimmade konton limmade.

Kollar man deras sportmarket spel så har man på 26 månader lagt 1470 spel, har man lyckats rygga alla utan slash så hade man på dom 26 månaderna vunnit 18 unit....en ROI% på 100.73% är det någonting att ta betalt för?

Men något måste dom ju göra rätt staketkusken verkar ju nöjd med att betala för Victors spel, han har på över 500 matcher lyckats vinna ihop 6unit

Men visst, allt är bra så länge det inte är minus
Brukar vara så. De som säljer spel såhär är vinnande på kast med liten dvärg på Betsson eller antal rundor i dart på Expekt. Så fort man rekar på Pinny/SBO/Sportmarket så försvinner eventuell vinst.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-02, 22:48   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Börjar tydligen gnällas lite på twitter nu, folk verkar upptäckt att man förlorar pengar på att följa Marketbeaters.se spel i Asien och att dom endast plussar på utstick, hörnor och annat skoj på nöjesbolag.

På Marketbeaters twitter så svarar dom iallafall 1/8 2017

Citat:
Sedan 2016-01-01 har våra asiatiska Tipsters tillsammans 104% i ROI på drygt 1000 spel.
2015 var ett tufft år i Asien dock.
Jag tolkar det som att det var 2015 som fuckade upp resultatet men sista 20 månaderna så levererar dom i Asien med.

Medans sanningen är att iår så har dom efter 8 månader en ROI% på 95,3%

En del kallar det nykter och transparant marknadsföring själv så skulle jag kalla det för missledande.

Tanken är säkert god och man tror nog själva att man kan slå Asien, men man klarar inte av det, och då är det fult att sitta och hävda det med syfte att försöka sälja sina förlust spel.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-03, 05:43   #18
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Börjar tydligen gnällas lite på twitter nu, folk verkar upptäckt att man förlorar pengar på att följa Marketbeaters.se spel i Asien och att dom endast plussar på utstick, hörnor och annat skoj på nöjesbolag.

På Marketbeaters twitter så svarar dom iallafall 1/8 2017



Jag tolkar det som att det var 2015 som fuckade upp resultatet men sista 20 månaderna så levererar dom i Asien med.

Medans sanningen är att iår så har dom efter 8 månader en ROI% på 95,3%

En del kallar det nykter och transparant marknadsföring själv så skulle jag kalla det för missledande.

Tanken är säkert god och man tror nog själva att man kan slå Asien, men man klarar inte av det, och då är det fult att sitta och hävda det med syfte att försöka sälja sina förlust spel.
Den enda som är värd att rygga där är danne med sina hörnor, men det trodde jag alla vid de här laget visste? Det är ju bara kolla hans stats från när han reka gratis på twitter och spelen las mestadels på sportmarket/pinnen, han vann stort redan då och då kunde man iaf rygga med stora insatser utan tanken på att bli limmad. Men som sagt efter han joina MB så är han tvungen reka på unibet, 365 och alla andra svenne banan bolag som limmar kontot relativt snabbt om man plussar med högre insats på hörnor.
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-03, 08:32   #19
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Varför kunde inte rekandet gå till som förr i tiden, när Wagner skrev om sina luncher och nån insiderinformation från nån obskyr liga?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-06, 15:02   #20
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Marketbeaters tyvärr inte helt pålitligt just nu. Verkar ha bekymmer med pushar. Jag har missat några spel på sistone pga detta och hela tanken med att köpa tjänsten var ju för att kunna lira när pushen kommer.

Senast redigerad av Staketkusken den 2017-08-06 klockan 15:09.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-17, 15:18   #21
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Marketbeaters tyvärr inte helt pålitligt just nu. Verkar ha bekymmer med pushar. Jag har missat några spel på sistone pga detta och hela tanken med att köpa tjänsten var ju för att kunna lira när pushen kommer.
Har det blivit stabilare? Hur ser statistiken ut nu för tiden?
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-02, 08:17   #22
 
Reg.datum: jun 2015
Ort: Stockholm, Sverige
Inlägg: 22
Sharp$: 610

MarketBeaters
Stats: 2328 - 2136 - 243
ROI: 109.04%
Vinstprocent: 52.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Börjar tydligen gnällas lite på twitter nu, folk verkar upptäckt att man förlorar pengar på att följa Marketbeaters.se spel i Asien och att dom endast plussar på utstick, hörnor och annat skoj på nöjesbolag.

På Marketbeaters twitter så svarar dom iallafall 1/8 2017



Jag tolkar det som att det var 2015 som fuckade upp resultatet men sista 20 månaderna så levererar dom i Asien med.

Medans sanningen är att iår så har dom efter 8 månader en ROI% på 95,3%

En del kallar det nykter och transparant marknadsföring själv så skulle jag kalla det för missledande.

Tanken är säkert god och man tror nog själva att man kan slå Asien, men man klarar inte av det, och då är det fult att sitta och hävda det med syfte att försöka sälja sina förlust spel.
Hej!

Man kan vrida och vända på saker hur man vill. Sedan starten har vi en total ROI hos Sportmarket på drygt 101%. Sedan 2016-01-01 104%+. Givetvis mindre marginaler i Asien men de spel som skickas ut där har minst 3-5k€ limit.

Vi försöker alltid utveckla tjänsten. Just nu har samtliga sex rekare bettingen som huvudsyssla. En pluggar vid sidan om sitt cappande, övriga fem är heltidsspelare. En satsning som förhoppningsvis ska ge de som investerar i oss framöver maximal avkastning.

Med vänlig hälsning,

MarketBeaters
MarketBeaters är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-02, 08:20   #23
 
Reg.datum: jun 2015
Ort: Stockholm, Sverige
Inlägg: 22
Sharp$: 610

MarketBeaters
Stats: 2328 - 2136 - 243
ROI: 109.04%
Vinstprocent: 52.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Har det blivit stabilare? Hur ser statistiken ut nu för tiden?
Hej!

Fullständig statistik finner du i vårt Spreadsheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/marketbeaters

Har du några andra frågor svarar vi snabbast via DM på Twitter @MBeaters eller via mejl: [email protected]

Med vänlig hälsning,

MarketBeaters
MarketBeaters är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td