![]() |
Citat:
Sedan va det Powerplay som lade upp systemet. Spekulerarn citerade bara Powerplays post |
Citat:
|
Fan då. Då hade jag missat båda systemen på den sidan ;)
Nu finns båda i Excel |
Citat:
Ser bra ut, har även ett sparsystem 0-11-192 med 12 rättsgaranti om någon vill ha det. |
Citat:
UM 0-10-256 [uuuuuummmm]: Spoiler:
Garantibabell: Spoiler:
Vill man minska radantalet kan man använda 0-6-12 och få 192 rader. |
Citat:
|
Citat:
UM 0-10-192 [uuuuuummmm]: Spoiler:
Garantitabell: Spoiler:
|
Ok, BrakZen
Tar man S165 från Blå NSAB boken och gör om detta till U system istället + lägger till 2st halva M så får man UM 0 -10 128 kr med 12 rättsgaranti WinGar:[uuuuuuuumm] Spoiler:
Garantitabell: Spoiler:
Man kan även ta S164 0-7 16 kr + 3st halva M som blir samma pris som ovan men lite bättre 13 rätts garanti. Ni kan hitta länkar på någon sida med alla systemen från NSAB packade Zip/Rar. Minns inte vilken sida dock |
Citat:
|
R 0-10-128
Garanti: 13 rätt i 12,5 %. Minst 2 x 12 rätt i 50 %. WinGar: Spoiler:
|
Hakan11241, Varför har du gjort tre likadana system på tipsrader.se? Segt internet?
|
Snarare supersnabbt, det bara small till så satt tre system där, märkligt
Kör U 4-0 18 i ett block och U 0-7-24 i block 2 |
Citat:
Det gav UNA 0-9-50 (kanske bättre än originalet una 0-9-60). Täcker 2-5 U-tips istället för 3-6. WinGar [uuuuuuuuu] Spoiler:
Spoiler:
|
Hej, alla experter!
Från den danska tidskriften TIPSBLADET har jag samlat 106 S-system, - som du nu kan komma åt via länken - nedan. Antalet system ökar och jag skapar en databas för att hantera den. Har också ett stort antal U-system från samma tidskrifter och Excel-filen kommer när den är klar. Länken: http://www.mediafire.com/file/g5opv2...ADET.xlsx/file Hoppas att det har ditt intresse! |
Citat:
Edit: Vet inte om det är dubbletter, men R 3-6 108 står både på sidan 6 och 51. Samma garanti är det också :) |
Citat:
|
Bra initiativ!
Blir lite förbryllad över RM 0-10-128. Om man lägger till tre halvgarderade till det gamla hederliga S 0-7-16 så får man 12-rättsgaranti men detta ger endast två st elvor? |
Citat:
Kod:
13 12 11 10 Chans |
Citat:
|
Information!
Det är bara en lista - det stora arbetet med att lägga upp dom har inte börjat ännu. De flesta i detta forum föredrar WinGar-format. Min lista är inte jämförbar med den som Tord har lagt upp tidigare! |
Tack Tord och dukisfar då förstår jag, trodde att jag inte hade hela filen.
|
Trodde R 4-0 27 va samma som den jag postade på fösta sidan post #5, men den jag postade hade något bättre minigaranti
Kod:
Det jag lade upp |
Otte S-system mellan 4 rader och 81 rader, - alla med minimum garanti 12 rätt.
De är alla på listan jag har lagt upp. Jag har kollat mot Sharps-listan och det borde inte finnas två lika. Spoiler:
Detta är mitt bidrag til systemdatabasen för denna gång! |
Citat:
S 3-0 5 kr har du redan postat på sidan 124 så den tar jag inte med i Excelfilen Menade inte att den inte platsade i Excelfilen utan att den redan fanns där :D |
Korrigering till listan över S-system från Tipsbladet!
Ta bort S 4-0-27, det finns ett bättre system redan i Forum. System S 3-6-48 nämns två ganger i listan, - de är desamma. S 3-6-12 garanterar inte 10 rätt enligt WinGar. S 5-4-66 har bara 10 rätt garanti enligt WinGar ( inte 11 rätt ). S 2-7-32 har bara 10 rätt garanti enligt WinGar ( inte 11 rätt ). Via länk nedan - du kan ladda ner 22 S-system i WinGar-format - alla med en minsta garanti på 11 rätt, - som nämns i listan. http://www.mediafire.com/file/g27rmn...-11er.zip/file Om dessa system ska vara på den verkliga Sharps-listan, - är inte mitt beslut ensam! Med vänliga hälsningar |
Citat:
Det jag inte tar med är garantitabeller utan nyckelrader eller nyckelrader som inte visar hur många t ex att det är 6-4 system och hur många som är U tecken i UM system |
Citat:
Sysslar mest med trav men läser även här med stort nöje. En fråga bara S 3-0-5 är ju sex rader? Vad är det jag missat? S 3-0-5: Kod: 112 113 131 211 233 322 |
Citat:
Edit: Den på sidan 124 är dock 5 rader med 12 rätt |
I do not understand.
Jag har kollat sidan 124 två gånger! - och ser S 3-0-5 i två olika uppställningar: System A: - från danska tidningen Tipsbladet WinGar format: Spoiler:
System B: - via länk till finska webbplatsen WinGar format: Spoiler:
Båda versionerna med samma garanti: Spoiler:
5 rader i båda system - kanske är jag för trött? System som GGS nämner er S 3-0-6 i # 2067, Wingar beräknar följande garanti: Spoiler:
|
Citat:
System: Spoiler:
S 3-6-12, Garanti: Spoiler:
När det gäller S 5-4-66 och S 2-7-32 har Tord lagt upp alternativ från den blå boken. Dessa har elvarättsgaranti, dock på färre rader. S 5-4-64: Spoiler:
S 5-4-64, Garanti: Spoiler:
S 2-7-28: Spoiler:
S 2-7-28, Garanti: Spoiler:
|
Citat:
Ok, det visste jag inte men brukar inte kolla så ofta på system med 11 rättsgaranti :D |
Hej, alla
Inga inlägg i detta forum sedan 23. september - har det hänt något som jag inte vet något om?? Hur går arbetet med det nya WinGar 2 program - några meddelanden från Bosse Ek? Hälsningar Dukisfar! |
Vet att det har stått still ett bra tag. Jag själv har problem med mina ögon igen (man måste se vad man håller på med) och jag ligger lågt med tipset också
Inget nytt från Bosse Ek heller men det tar ju tid att programmera program Men du kan ju maila Bosse och fråga. Hans mail står ju i programmet WinGar2SvS Hade inte du en del U system som du skulle lägga upp också? |
Hej , alla
På begäran här kommer 61 U-system av typen U-UM-UE-UR. Antalet rader är mellan 3 och 776. Via länk kan du ladda ner dessa system i WinGar -format - allt med garantiberäkning. Länk: http://www.mediafire.com/file/4lc9t1...adene.zip/file Bra helg! |
Bra det. Alltid kul med nya system
Själv har jag idétorka när det gäller skapa system |
Oj, en hel massa system på en gång.
Förövrigt har jag också lite idétorka just nu. |
Håller i vanlig ordning med PowerPlay och Tord, idétorka råder... Men tack för systemen kanske kan dessa få igång lusten.
|
Såg att Tipsrader håller på att bygga om sidan men den är inte klar än. Tills dess får man köra på den gamla sidan
|
|
Citat:
|