Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-09, 18:05   #1
LTG
 
LTGs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 285
Standard

Historiska odds


Är det någon som vet var man kan hitta odds för redan spelade matcher. För tillfället är jag mest intresserad av fotboll och de svenska ligorna, men det kan komma att ändras. Jag har hittat odds för 1-x-2 på bla oddsportal.com, men skulle även vilja ha över/under 2.5.
LTG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 19:07   #2
 
Chrille123s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: GBG
Inlägg: 39
Sharp$: 1009
Standard

oddsoddsodds.com
Chrille123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-10, 18:11   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 8
Standard

Oddsportal har även Över och under odds men då måste du gå in på varje arkiverad match för sig...
viktor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-11, 12:09   #4
LTG
 
LTGs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 285
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chrille123 Visa inlägg
oddsoddsodds.com
Tackar. De har data sedan 6 månader tillbaka, skulle helst ha några år och sidan verkar jobbig att bygga en scraper för, java-script och trams.

Citat:
Ursprungligen postat av viktor Visa inlägg
Oddsportal har även Över och under odds men då måste du gå in på varje arkiverad match för sig...
Ja, se där, det har jag missat, tack så mycket!
Hmm, var visst en massa java-script där också. Får se om jag orkar försöka bygga en scraper då. 1-x-2 var enklare, bara klipp-och-klistra.
LTG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td