Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-10, 17:13   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7925
Standard

Oddsjämförelse trav?


Nu när Multiodds lagt ner sin utmärkta sida för oddsjämförelser inom svenskt trav, finns det någon som känner till en liknande tjänst?
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 19:22   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Nu när Multiodds lagt ner sin utmärkta sida för oddsjämförelser inom svenskt trav, finns det någon som känner till en liknande tjänst?
Faktiskt så har de inte tagit bort sin sida. Däremot är det synd att det inte dyker upp nya länkar enkelt i menyn.
Man får mygla till det och knappa in länkarna manuellt istället

http://www.multiodds.com/sv/trav/fsl..._20100725.html

byt ut boden mot banans namn med engelska bokstäver, dvs ä = a, å= a, ö = o och byt dessutom ut datumet mot datumet de springer. Idag på V4an som gick på eskilstuna hade det blivit

http://www.multiodds.com/sv/trav/fsl..._20100810.html
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-11, 12:33   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7925
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Faktiskt så har de inte tagit bort sin sida. Däremot är det synd att det inte dyker upp nya länkar enkelt i menyn.
Man får mygla till det och knappa in länkarna manuellt istället

Multiodds full startlista Bo2010-07-25

byt ut boden mot banans namn med engelska bokstäver, dvs ä = a, å= a, ö = o och byt dessutom ut datumet mot datumet de springer. Idag på V4an som gick på eskilstuna hade det blivit

Multiodds full startlista E2010-08-10
Stort TACK, KP!

Visst blir det lite extrapyssel med länkarna, men man spar ändå mycket tid tack vare den sidan.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 16:13   #4
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 88
Standard

Är det någon som vet någon sida som har oddsjämförelser på trav?

För nu har det inte fungerat att köra manuellt på multiodds heller.
dtprotrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 18:24   #5
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Jag snickrar på något för mitt eget bruk, möjligt att jag lägger det öppet också. ATG, bet365, expekt och ladbrokes hade jag tänkt mig. Finns det fler?
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 19:05   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Jag snickrar på något för mitt eget bruk, möjligt att jag lägger det öppet också. ATG, bet365, expekt och ladbrokes hade jag tänkt mig. Finns det fler?
https://www.sharps.se/forums/38101-post8.html
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-09, 09:02   #7
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Efter att fått en del förfrågningar har vi tagit beslutet att återstarta oddsjämförelsetjänsten i ett nytt utförande. Mer info finns på travoddsservice.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 16:07   #8
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Som ni kanske sett vann Unibet nyligen över ATG i hovrätten gällande användning av deras startlistor. Förutom att Unibet slipper betala skadeståndet på 35 milj som Tingsrätten utdömde, måste ATG betala 5,5 + 12,7 milj i advokatkostnader. Mer info på Svd, Ronden, etc.
Rent juridiskt fanns det egentligen inga alternativ. Om Unibet hade blivit fällda skulle tidningar, Svenska Spel, mfl bli tvungna att sluta publicera startlistor, matchresultat, tabeller, etc.
Vi firar genom att öppna upp vår travoddsjämförelseservice för alla fram till 15:e Mars.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 14:47   #9
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 5
Standard

Tror ni vi någonsin kommer att kunna spela på svenskt trav hos andra än ATG?
rokarl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-21, 15:39   #10
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rokarl Visa inlägg
Tror ni vi någonsin kommer att kunna spela på svenskt trav hos andra än ATG?
Antar du undrar om vi kommer få se kommersiella spelbolag få tillstånd att bedriva spel på trav i svenska spelbutiker och i anslutning till banorna? Det finns ju som tidigare nämnts redan ett antal spelbolag som erbjuder odds på svenskt trav via Internet även om de blivit färre på sistone.
Angående speltillstånd i sverige är det inte omöjligt att det kommer men det lär dröja ett antal år
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/3491-oddsjaemfoerelse-trav/
Postat av For Type Datum
tompetrav.egetforum.se • Jaded : Trav och spelsnack This thread Refback 2010-12-25 05:22

td