Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-21, 19:51   #1
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

upprop mot svenska regleringen


Går det inte och göra något? Är så frustrerad på att de gjort det svårare och vinna genom mindre tillbaka till spelarna, med bortagna bonusar etc. Jäkla idioti!

Och har man förlorat så får inte ens bolagen ge tillbaka pengar. Herregud!

Folk lär ju bara spela bort mer när mindre kommer tillbaka.

usch! Lär vara skönt för bolagen och slippa konkurrera med erbjudanden.

Konkurrens är alltid bra för kunden, men nädå, det tar vi bort så inte svensken spelar så mycket.

Lovar bolagen gör bättre vinster nu, fast förlorar ju ändå genom skatten.

Staten tror sig värna om spelare genom att ge dom mindre.

Kommer detta vara för evigt, eller finns det möjlighet till ljusning? Har ju fan tagit bort min försörjning i princip.
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 20:07   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Det kommer inte bli bättre, mer troligt att det blir ännu sämre. Bolag lägger ned sin verksamhet här pga överhängande risker för diverse godtyckliga böter.

Svar på din andra fråga rörande Kambi, dem slår du enklast live. Resten får du räkna ut själv
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 20:26   #3
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Det kommer inte bli bättre, mer troligt att det blir ännu sämre. Bolag lägger ned sin verksamhet här pga överhängande risker för diverse godtyckliga böter.

Svar på din andra fråga rörande Kambi, dem slår du enklast live. Resten får du räkna ut själv
Ibland hatar man staten.

hmm, jaha får fundera på den. De är väl sega och hänga med i svängningarna men det gäller ju även på förtiddsspelet.
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-23, 13:41   #4
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Vi är för få och obetydliga som intressegrupp väldigt svårt att bli hörd även om man har nåt konkret att ta upp så har regeringen populismen på sin sida mkt janteri och folk som skriker förbjud spelreklam förbjud allt. Som jag säger även om du har bra argument (vilket är lätt för vi som spelare nekas vinstmöjligheter i en lag där målet är att "hjälpa oss") så är det ingen som lyssnar.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-23, 14:10   #5
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
Vi är för få och obetydliga som intressegrupp väldigt svårt att bli hörd även om man har nåt konkret att ta upp så har regeringen populismen på sin sida mkt janteri och folk som skriker förbjud spelreklam förbjud allt. Som jag säger även om du har bra argument (vilket är lätt för vi som spelare nekas vinstmöjligheter i en lag där målet är att "hjälpa oss") så är det ingen som lyssnar.
Nä, frustrerande! Bolagen har väl fått som kompensation för att det får betala svensk skatt så slipper de konkurrera med och ge ut extrapengar. ( tror jag inte iofs
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-23, 14:12   #6
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
Vi är för få och obetydliga som intressegrupp väldigt svårt att bli hörd även om man har nåt konkret att ta upp så har regeringen populismen på sin sida mkt janteri och folk som skriker förbjud spelreklam förbjud allt. Som jag säger även om du har bra argument (vilket är lätt för vi som spelare nekas vinstmöjligheter i en lag där målet är att "hjälpa oss") så är det ingen som lyssnar.
Jag har i varje skrivit till dom och frågat varför inte spelbolagen får ge mig tillbaka det jag förlorat. Inget svar än.

Kan ju inte bli sämre ju fler det är som skriver till dom. Men förmodligen händer ingenting.
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td