Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-16, 17:35   #1
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

EV+ på trisslotter?


Något jag funderat på på sistone är om man inte kunde få edge på trisslotter. Självklart blir det svårt att köpa dem och hoppas på vinst, men om man hade någon annan form av edge tänkte jag. Vet att mindre lotterier, allafall förr, hade märkta lotter där det var lätt att se om om en lott hade vinst eller inte. Har själv köpt lotter ur sånna och fått vinst på varenda lott jag köpt (till försäljarens stora förvåning ). Trisslotterna är knappast märkta, men någon edge av den typen borde gå att hitta. Det jag funderade på med triss är om man inte kunde se igenom lotten på något sätt. Riktigt stark lampa (UV?), laser, vad som. Och därmed se om det var nån vinst på lotten. Eftersom jag känner folk som hanterar trisslotter dagligen kan jag få hem en bunt att testa på och sedan helt enkelt köpa vinstlotterna enbart om man nu skulle få det att funka. Vad tror ni?
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 17:40   #2
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Hahahaha gillar denna idén skarpt! Funkar det så får du gärna dela med dig. Jag har tyvärr ingen erfarenhet av detta, men jag undrar om det inte är olagligt?
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 17:43   #3
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Hahahaha gillar denna idén skarpt! Funkar det så får du gärna dela med dig. Jag har tyvärr ingen erfarenhet av detta, men jag undrar om det inte är olagligt?
haha klart det är olagligt.
Och det fungerar såklart inte. om det gick hade ju varenda kioskägare varit miljonär!
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 18:03   #4
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

....eller så har ingen kommit på hur man gör än? Kioskägare är väl inte direkt kända heller för att vara de skarpaste knivarna i lådan direkt.

Jag är övertygad att det går med rätt typ av belysning. På vilket sätt skulle det vara olagligt? Hur skulle de komma på att man gjort det?
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 18:38   #5
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Något jag funderat på på sistone är om man inte kunde få edge på trisslotter. Självklart blir det svårt att köpa dem och hoppas på vinst, men om man hade någon annan form av edge tänkte jag. Vet att mindre lotterier, allafall förr, hade märkta lotter där det var lätt att se om om en lott hade vinst eller inte. Har själv köpt lotter ur sånna och fått vinst på varenda lott jag köpt (till försäljarens stora förvåning ). Trisslotterna är knappast märkta, men någon edge av den typen borde gå att hitta. Det jag funderade på med triss är om man inte kunde se igenom lotten på något sätt. Riktigt stark lampa (UV?), laser, vad som. Och därmed se om det var nån vinst på lotten. Eftersom jag känner folk som hanterar trisslotter dagligen kan jag få hem en bunt att testa på och sedan helt enkelt köpa vinstlotterna enbart om man nu skulle få det att funka. Vad tror ni?
Kan upplysa dig att du kan slopa lampa mm. Jag med vän prova när de var nya.och det har knappast blivit lättare, Men kommer du på hur, så får du hemskt gärna dela med dig.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 21:55   #6
bbx
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 186
Sharp$: 97

Mestis 13-14
Stats: 17 - 19 - 0
ROI: 89.16%
Vinstprocent: 47.22%

Standard

Kanske om man hade en maskin som gjuter på nytt skrap så att man kan skrapa och återanvända nitlotter. Fast det är säkert grymt olagligt.
bbx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 22:59   #7
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Något jag funderat på på sistone är om man inte kunde få edge på trisslotter. Självklart blir det svårt att köpa dem och hoppas på vinst, men om man hade någon annan form av edge tänkte jag. Vet att mindre lotterier, allafall förr, hade märkta lotter där det var lätt att se om om en lott hade vinst eller inte. Har själv köpt lotter ur sånna och fått vinst på varenda lott jag köpt (till försäljarens stora förvåning ). Trisslotterna är knappast märkta, men någon edge av den typen borde gå att hitta. Det jag funderade på med triss är om man inte kunde se igenom lotten på något sätt. Riktigt stark lampa (UV?), laser, vad som. Och därmed se om det var nån vinst på lotten. Eftersom jag känner folk som hanterar trisslotter dagligen kan jag få hem en bunt att testa på och sedan helt enkelt köpa vinstlotterna enbart om man nu skulle få det att funka. Vad tror ni?
Wtf..., och jag som trodde att köpa trisslotter var EV-
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 23:51   #8
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Magnetröntgen?
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 00:09   #9
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Har tänkt något i de banorna ja, ultraljud kanske skulle funka också. Det är ju inte direkt så att man behöver se i klartext precis vad det står under skrapdelen direkt.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 08:18   #10
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hade ju inte direkt tillgång till röntgen alt ultradjud,Så det är bara till att tejpa fast en massa lotter på någon som har en bulle i ugnen och hoppas att det bara kommer upp en massa Tv-apparater på skärmen...
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td