Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-17, 19:20   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

sportingbet bonus


har fått denna mejlad till mig


FÅ 100 % BONUS UPP TILL 1 000 KRONOR!

Just nu händer det mer än någonsin på Sportingbet – välkommen in och ta del av allt detta och få dessutom en bonus på hela 1 000 kronor.

Allt du behöver göra är att spela på sport och vi matchar då din insats med samma belopp! Spelar du på sport mellan 14 oktober och 21 oktober och får du 100 % av din insats i bonus.

Du kan spela på vilken sport du vill, så länge du hittar spelet hos oss. Vi lovar dig – det finns massor av välja på! Läs mer på regler och villkor under.

Missa inte all action som finns på Sportingbet för tillfället – vi erbjuder massor av livespel varje dag!

Lycka till!
Spoiler:
regler och villkor:

Detta erbjudande gäller enbart de som fått det via e-mail direkt av Sportingbet. så att ni inte gör något dumt utan att ha fått mejlet.

För att få bonusen måste kunden spela på sport mellan 14 oktober och 21 oktober och därmed få 100 % av sin insats i bonus. Kunden kan lägga upp till 25 spel för att nå den maximala summan. När första spelet är lagt måste dock alla övriga kvalificerande spel läggas samma dag för att erhålla bonusen.

Såväl singelspel och multiplar kan användas för att få bonusen men övriga multipelsystem (Lucky 15s, Yankees mm) kan inte användas för att räknas mot bonusbeloppet.

Bara spel lagda med totalodds över 1.20 är tillåtna för bonus. För multiplar gäller att varje enskilt spel måste ha ett odds som är minst 1.20.

Maximal bonus per kund är 1 000 kr eller motsvarande i annan valuta.

Bonus krediteras dagen efter att kampanjen är slut.

Bonusspelet kan delas upp i flera spel men det totala bonusbeloppet måste omsättas tre gånger (x3) på spel med odds på minst 1.20 innan uttag kan göras.

Om bonusbeloppet inte har omsatts inom 30 dagar från att bonusen erhållits kommer bonusbeloppet att dras bort från spelkontot.

Annulerade spel räknas ej som omsatt belopp

Du måste vara minst 18 år för att delta.

Interactive Sports (CI) Limited has the right to cancel or withdraw this offer or change any of its terms at any time and without cause/notice. It also reserves the right not to allow certain account holders to take part in this promotion

Interactive Sports (CI) Limited is the sole arbiter of this promotion and its decision is final and binding

Interactive Sports (CI) Limited further reserves the right to request satisfactory documentation from any customer prior to being credited with the bonus

Customers with multiple accounts who have been active within the last four months on at least on one of them, are not eligible for this bonus.

This offer cannot be used in conjunction with any other offer.

Standard Interactive Sports (CI) Limited rules apply

For any queries relating to bonuses, please contact with customer service.



hur ska jag göra för att tjäna bäst på denna bonusen?

lägga en singel 1000 kr för något och gardera upp på betfair.

säg att jag har 2 ggr pengarna på både betfair och sportingbet.
ska jag då satsa 1000 kr på sportingbet,
och låta någon annan satsa 1000 kr itll samma odds på betfair?

i och med att jag hur som helst går plus 1000 (i bonuspengar) på sportingbet, så blir det väl som följer om jag gör så:

spelar utfall 1 till 2.00 hos sportingbet, insats 1000 kr:
layar utfall 1 till 2.00 hos betfair, risk 1000 kr:

utfall 1 sker:
betfair -1000 kr
sportingbet +1000kr+1000 kr i bonus

totalt +1000 kr

utfall 1 sker inte
betfair +950
sportingbet -1000kr +1000 kr i bonus

totalt +950 kr.

missar jag något?
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 19:33   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
har fått denna mejlad till mig


FÅ 100 % BONUS UPP TILL 1 000 KRONOR!

Just nu händer det mer än någonsin på Sportingbet – välkommen in och ta del av allt detta och få dessutom en bonus på hela 1 000 kronor.

Allt du behöver göra är att spela på sport och vi matchar då din insats med samma belopp! Spelar du på sport mellan 14 oktober och 21 oktober och får du 100 % av din insats i bonus.

Du kan spela på vilken sport du vill, så länge du hittar spelet hos oss. Vi lovar dig – det finns massor av välja på! Läs mer på regler och villkor under.

Missa inte all action som finns på Sportingbet för tillfället – vi erbjuder massor av livespel varje dag!

Lycka till!
Spoiler:
regler och villkor:

Detta erbjudande gäller enbart de som fått det via e-mail direkt av Sportingbet. så att ni inte gör något dumt utan att ha fått mejlet.

För att få bonusen måste kunden spela på sport mellan 14 oktober och 21 oktober och därmed få 100 % av sin insats i bonus. Kunden kan lägga upp till 25 spel för att nå den maximala summan. När första spelet är lagt måste dock alla övriga kvalificerande spel läggas samma dag för att erhålla bonusen.

Såväl singelspel och multiplar kan användas för att få bonusen men övriga multipelsystem (Lucky 15s, Yankees mm) kan inte användas för att räknas mot bonusbeloppet.

Bara spel lagda med totalodds över 1.20 är tillåtna för bonus. För multiplar gäller att varje enskilt spel måste ha ett odds som är minst 1.20.

Maximal bonus per kund är 1 000 kr eller motsvarande i annan valuta.

Bonus krediteras dagen efter att kampanjen är slut.

Bonusspelet kan delas upp i flera spel men det totala bonusbeloppet måste omsättas tre gånger (x3) på spel med odds på minst 1.20 innan uttag kan göras.

Om bonusbeloppet inte har omsatts inom 30 dagar från att bonusen erhållits kommer bonusbeloppet att dras bort från spelkontot.

Annulerade spel räknas ej som omsatt belopp

Du måste vara minst 18 år för att delta.

Interactive Sports (CI) Limited has the right to cancel or withdraw this offer or change any of its terms at any time and without cause/notice. It also reserves the right not to allow certain account holders to take part in this promotion

Interactive Sports (CI) Limited is the sole arbiter of this promotion and its decision is final and binding

Interactive Sports (CI) Limited further reserves the right to request satisfactory documentation from any customer prior to being credited with the bonus

Customers with multiple accounts who have been active within the last four months on at least on one of them, are not eligible for this bonus.

This offer cannot be used in conjunction with any other offer.

Standard Interactive Sports (CI) Limited rules apply

For any queries relating to bonuses, please contact with customer service.



hur ska jag göra för att tjäna bäst på denna bonusen?

lägga en singel 1000 kr för något och gardera upp på betfair.

säg att jag har 2 ggr pengarna på både betfair och sportingbet.
ska jag då satsa 1000 kr på sportingbet,
och låta någon annan satsa 1000 kr itll samma odds på betfair?

i och med att jag hur som helst går plus 1000 (i bonuspengar) på sportingbet, så blir det väl som följer om jag gör så:

spelar utfall 1 till 2.00 hos sportingbet, insats 1000 kr:
layar utfall 1 till 2.00 hos betfair, risk 1000 kr:

utfall 1 sker:
betfair -1000 kr
sportingbet +1000kr+1000 kr i bonus

totalt +1000 kr

utfall 1 sker inte
betfair +950
sportingbet -1000kr +1000 kr i bonus

totalt +950 kr.

missar jag något?

Korrekt. Boka så nära samma odds som möjligt på betfair så gör du 1000-50 efter kommission om du får 2.00 på bägge ställen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 20:28   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spela ö5.5 på HC Torpedo-Salavat Ufa ö5.5 till 1.90 och laya den på BF.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 20:29   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Spela ö5.5 på HC Torpedo-Salavat Ufa ö5.5 till 1.90 och laya den på BF.
Håller med, bättre utstick finner du inte atm. Lär dock sänkas rätt så fort
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 20:38   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Håller med, bättre utstick finner du inte atm. Lär dock sänkas rätt så fort
Ja man kan nog ha lite is i magen och göra en fin liten vinst på att plocka bonusen.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 21:51   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Spela ö5.5 på HC Torpedo-Salavat Ufa ö5.5 till 1.90 och laya den på BF.
tack för tipset, hann inte med på den.

men spelar såhär istället på samma match.


över 5,5 till 1,80 hos sportingbet
och under 5,5 till 2,20 hos pinnacle


nu fick man bara lägga 633 av någon anledning hos pinnacle.

så la 633 på under och 773 på över hos sportingbet.

borde ge mig ett netto på 759 hur som helst.

använder mina sista av bonuspengarna 226 kr till ett litet roligt spel på nattens NHL.

om jag förstår regler och villkor rätt så får jag lägga hur många spel (max 25) upp till 1000 kr för att få tillgång till bonusen.

"Kunden kan lägga upp till 25 spel för att nå den maximala summan"
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 22:06   #7
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
tack för tipset, hann inte med på den.

men spelar såhär istället på samma match.


över 5,5 till 1,80 hos sportingbet
och under 5,5 till 2,20 hos pinnacle


nu fick man bara lägga 633 av någon anledning hos pinnacle.

så la 633 på under och 773 på över hos sportingbet.

borde ge mig ett netto på 759 hur som helst.

använder mina sista av bonuspengarna 226 kr till ett litet roligt spel på nattens NHL.

om jag förstår regler och villkor rätt så får jag lägga hur många spel (max 25) upp till 1000 kr för att få tillgång till bonusen.

"Kunden kan lägga upp till 25 spel för att nå den maximala summan"
http://annabet.com/en/tools/Wizard_O...late=Calculate

~-14:-
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 23:03   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
snyggt, enklare än excel
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td