Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-20, 12:22   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Bonushor??


Jag vet inte om jag tänker rätt. Men ska man spela på en match med odds större eller mindre än 2,0 hos en bookie och sedan boka samma match med odds som är större eller mindre än det man satsat på? Tacksam för all hjälp jag kan få.

Senast redigerad av Snittgurkan den 2010-11-20 klockan 12:58.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 12:26   #2
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

oddsen ska vara så jämna som möjligt, om du bokar till ett högre odds och vinner på bookien som inte är betfair så kommer du att förlora lite av bonusen i slutändan (då de kostar mer att boka än vad du vinner på bookien).. men ja har horat klart och vet att det är svårt att hitta jämlika odds, så fick ofta nöja mig med att betta på 2.1 och kanske boka för 2.3..

det ultimata är att spela 2.0 och boka detsamma, men det kommer du nog tyvärr inte lyckas med
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 12:28   #3
 
gooses avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 186
Standard

Man kan använda den här sidan för att hitta bra matchningar, om bookien man ska utnyttja finns med i listan.

http://bet72.com/oddsmatcher/
goose är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 12:36   #4
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

http://www.thepoorhouse.org.uk/match...ing_calculator

Du tänker helt rätt men du måste matcha betten via en kalkultor. Se länken ovan.

Det finns några saker du bör tänka på.

1. Oddsglappet mellan spela/boka får inte vara för stort.
2. Risken finns att ena spelet blir inställt. Då riskerar du mycket pengar plötsligt.
3. Kolla att BR är tillräckligt stor. Inte kul om du har otur och vinner på spelbolaget och plötsligt inser att pengarna inte räcker för att boka.

Använd sökfunktionen och leta på bonus, bonushora i forumet. Frågan har ställts tidigare.

MVH/
Anders
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 12:43   #5
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dillehal Visa inlägg
oddsen ska vara så jämna som möjligt, om du bokar till ett högre odds och vinner på bookien som inte är betfair så kommer du att förlora lite av bonusen i slutändan (då de kostar mer att boka än vad du vinner på bookien).. men ja har horat klart och vet att det är svårt att hitta jämlika odds, så fick ofta nöja mig med att betta på 2.1 och kanske boka för 2.3..
Tackar för svaret.
Om jag förstått det hela rätt, så ska man förlora det man satsat på ett rakt spel hos bookien, så att bonusen=återbetalning löser ut, och få ut vinsten i ett bokat spel.

Senast redigerad av Snittgurkan den 2010-11-20 klockan 12:59.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 12:46   #6
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Tackar för svaret.
Om jag förstått det hela rätt, så ska man förlora det man satsat på ett rakt spel hos bookien så att bonusen=återbetalning, löser ut, och få ut vinsten i ett bokat spel.
stämmer bra
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 12:47   #7
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Kom på några mer saker

Läs alltid vilka regler som gäller för omsättning så du har stenhård koll på vad som gäller. Fråga i supporten om du är det minsta osäker.

Vilka regler använder spelbolaget för att räkna matchen som inställt. Här finns stora skillnader mellan spelbolagen.

MVH/
Anders
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 12:51   #8
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av goose Visa inlägg
Man kan använda den här sidan för att hitta bra matchningar, om bookien man ska utnyttja finns med i listan.

http://bet72.com/oddsmatcher/
expekt är inte med på listan.
det fungerar väl utan att använda sig av den förmodar jag.
Tack, kan nog behövas hos andra bookies.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-20, 13:04   #9
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dillehal Visa inlägg
oddsen ska vara så jämna som möjligt, om du bokar till ett högre odds och vinner på bookien som inte är betfair så kommer du att förlora lite av bonusen i slutändan (då de kostar mer att boka än vad du vinner på bookien).. men ja har horat klart och vet att det är svårt att hitta jämlika odds, så fick ofta nöja mig med att betta på 2.1 och kanske boka för 2.3..

det ultimata är att spela 2.0 och boka detsamma, men det kommer du nog tyvärr inte lyckas med
Tack för svaret. Vet inte om jag kommer att lyckas med detta då jag inte ens fick någon bonus från betfair pga att deras regler misstolkades.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td