Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-23, 16:31   #16
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av skolmatsal Visa inlägg
Nu har jag ingen enorm rulle så jag kallar det för att jag spelar som hobby, när folk frågar hur det går brukar jag svara att det går tillräckligt bra för att täcka mitt colaberoende, mitt ack så destruktiva coca-colaberoende.
Har även ett beroende av samma sak... Lärde mig senast idag att även Diet-Coke är dåligt för tänderna genom att det innehåller kolsyra som bryter ner tänderna... Får bli att gurgla munvatten och liknande mellan varje glas om man ska ha annat än gaddarna kvar om 20 år...
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 17:17   #17
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Har även ett beroende av samma sak... Lärde mig senast idag att även Diet-Coke är dåligt för tänderna genom att det innehåller kolsyra som bryter ner tänderna... Får bli att gurgla munvatten och liknande mellan varje glas om man ska ha annat än gaddarna kvar om 20 år...
Sötningsmedel är lika dåligt för tänderna som socker och diet coke av olika slag innehåller ju även förutom kolsyra även andra syror som tänderna inte mår bra av, precis som vanlig läsk. Ett bra tips som jag fick av min tandläkare är att dricka med sugrör, det ska tydligen göra ganska stor skillnad. Flux eller flytande stark dentan minst en gång om dagen är självklart också viktigt.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:13   #18
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Sötningsmedel är lika dåligt för tänderna som socker och diet coke av olika slag innehåller ju även förutom kolsyra även andra syror som tänderna inte mår bra av, precis som vanlig läsk. Ett bra tips som jag fick av min tandläkare är att dricka med sugrör, det ska tydligen göra ganska stor skillnad. Flux eller flytande stark dentan minst en gång om dagen är självklart också viktigt.
Suck
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 23:21   #19
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Jag jobbar med data är så där lagom svävande och bör funka för den som behöver imponera på svärmor. Sant är det också då få spel läggs utan hjälp av datorn.

Någon vidare utveckling av ämnet bör undvikas då gemene man inte ens förstår varför 2.20 är spelbart vid slantsingling.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 23:57   #20
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Hmm kanske kan detta vara lösningen då?

Svärmor: Jag jobbar med data

På krogen: Jag pysslar med högriskplaceringar på deltid

Svärfar: Sportstrader
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1)
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 04:25   #21
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Ingen hysch hysch, lika bra att köra med raka puckar. Jag säger som det är..... Jag är Pimp!
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 06:26   #22
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Hobby säger jag, för det är vad det är.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 09:44   #23
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av skolmatsal Visa inlägg
Nu har jag ingen enorm rulle så jag kallar det för att jag spelar som hobby, när folk frågar hur det går brukar jag svara att det går tillräckligt bra för att täcka mitt colaberoende, mitt ack så destruktiva coca-colaberoende.
Hahaha! Ryggar dig på den, ju bättre det går desto mer cola får man!
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 14:51   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 155
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

kan låta tråkigt, men jag säger till folk som undrar vad jag sysslar med att jag "tippar på allt möjligt som i längden ger mig pengar"

Det brukar funka sisådär tycker jag ändå!
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 15:19   #25
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelar väl ingen roll vad man pysslar med. I slutändan handlar ju allt om att dra in stålar.Samma värde på alla sedlar hur man än har tjänat de. Trist för dig att behöva smyga. För det är väl ändå dina pengar
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 15:41   #26
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Spelar väl ingen roll vad man pysslar med. I slutändan handlar ju allt om att dra in stålar.Samma värde på alla sedlar hur man än har tjänat de. Trist för dig att behöva smyga. För det är väl ändå dina pengar
Jo visst är det synd att behöva smyga och alla pengar är som du säger värda lika mycket (våra kanske tom är värda mer sett i lön eftersom vi inte skattar)...

Detta beror säkert på vilken bakgrund mamman har osv.. Men min enda svärmor var lärare och där är inte gambling speciellt uppskattat... Om allt går som jag tänkt är min nästa antingen advokat eller sjuksköterska (beroende på vem som känns bäst och nappar hårdast )...

Båda känns som sådana som inte gillar gambling tyvärr.. Och relationen till svärmor ibörjan handlar inte om att stå upp för sina åsikter, den handlar om att böja nacken tillräckligt mycket tills hon är nöjd...
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 15:48   #27
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Säger att jag har som jobb att värdera spel till de som inte är införstådda. Pluggar dessutom en universitetsutbildning samtidigt så det är sällan folk orkar dra hela faderullan om deras alkoliserade farbror som spelade bort huset på trav osv.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 15:55   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 87
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Säger att jag har som jobb att värdera spel till de som inte är införstådda. Pluggar dessutom en universitetsutbildning samtidigt så det är sällan folk orkar dra hela faderullan om deras alkoliserade farbror som spelade bort huset på trav osv.
Med risk för att gå lite off topic men vad läser du?
Good2cu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-27, 20:40   #29
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Good2cu Visa inlägg
Med risk för att gå lite off topic men vad läser du?
Läser en Master i Business Economics. "Kan vara bra att ha".
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-28, 02:19   #30
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
hela faderullan om deras alkoliserade farbror som spelade bort huset på trav osv.
Classic
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td