Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-29, 09:58   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 8
Sharp$: 48
Standard

Mitt utvecklande av bettingstrategier


Hej!
Efter mkt funderande och grävande på Sharps har jag tagit fram en sida http://betbot.se där jag utvecklar spelbottar baserat på dessa funderingar. Sem exempel kan ges:


En bot som spelar på båda lagen gör mål baserat på sådan statistik för de senaste 6 matcherna (lag som spelat blgm de senaste x matcherna) .

En bot som använder sig av målrankning (gjorda -insläppta mål) för att ta fram tipskandidater.

En bot som spelar på lag som vunnit sina senaste fem matcher.

En bot som spelar på lag som spelat sämre än sina oddsmässiga förväntningar.

Mfl.

Jag undrar om det är någon av er som har fler förslag till strategier som skulle kunna fungera och som man skulle kunna göra en bot av.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lobo (+10)
Grovsnus111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-12, 16:29   #2
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inget emot att dela med mig om det inte vore för copyrighted

MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2021-12-12 klockan 16:38.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-19, 11:15   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 8
Sharp$: 48
Standard

En strategi som gått hyfsat är byggd på en primitiv målranking (ROI 105% på 1499 matcher).
http://betbot.se/Artiklar/matchrankning

"Vi tog antalet mål ett lag har gjort på sistone (de senaste sex matcherna) och drog bort antalet mål som laget släppt in under samma period. Det här gav oss en ”överlägsenhetsrankning” (superiority rating) Från denna överlägsenhetsrankning drar vi bort motståndarlagets överlägsenhetsranking vilket gav oss en ”matchrankning”. För att ge ett exempel: West Ham spelar hemma mot Leicester City. West Ham har gjort 10 mål och släppt in 7 på deras senaste 6 matcher, vilket ger dem en överlägsenhetsrankning på 3. Bortalaget Leicester å andra sidan har gjort 12 och släppt in 6 mål vilket ger dem en överlägsenhetsrankning på 6. Matchrankningen för denna match blir således 3 – 6 = -3."
Grovsnus111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-24, 22:33   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 8
Sharp$: 48
Standard

En annan strategi bygger på inbördes möten:

http://betbot.se/Artiklar/h2h

Det var inte helt lätt att komma fram till en lönsam strategi men efter ett tags testande kom vi fram till att det som fungerar bäst är en modell där man bettar på det lag som vunnit de två senaste inbördes mötena lagen emellan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sputnik2012 (+5)
Grovsnus111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-27, 11:01   #5
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testar sista varianten med en trading metod för favoriter men lovande resultat.

Tack MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-12, 15:01   #6
 
Reg.datum: mar 2022
Inlägg: 14
Sharp$: 34
Standard

Hejsan
Jag får acces denied när jag klickar på länken


"
Access denied Error code 1020

You do not have access to www.sharps.se.

The site owner may have set restrictions that prevent you from accessing the site. Contact the site owner for access or try loading the page again.
"

Peter




Citat:
Ursprungligen postat av Grovsnus111 Visa inlägg
En strategi som gått hyfsat är byggd på en primitiv målranking (ROI 105% på 1499 matcher).
http://betbot.se/Artiklar/matchrankning

"Vi tog antalet mål ett lag har gjort på sistone (de senaste sex matcherna) och drog bort antalet mål som laget släppt in under samma period. Det här gav oss en ”överlägsenhetsrankning” (superiority rating) Från denna överlägsenhetsrankning drar vi bort motståndarlagets överlägsenhetsranking vilket gav oss en ”matchrankning”. För att ge ett exempel: West Ham spelar hemma mot Leicester City. West Ham har gjort 10 mål och släppt in 7 på deras senaste 6 matcher, vilket ger dem en överlägsenhetsrankning på 3. Bortalaget Leicester å andra sidan har gjort 12 och släppt in 6 mål vilket ger dem en överlägsenhetsrankning på 6. Matchrankningen för denna match blir således 3 – 6 = -3."
flashwebb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-26, 19:39   #7
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 232
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovsnus111 Visa inlägg
Hej!
Efter mkt funderande och grävande på Sharps har jag tagit fram en sida http://betbot.se där jag utvecklar spelbottar baserat på dessa funderingar. Sem exempel kan ges:


En bot som spelar på båda lagen gör mål baserat på sådan statistik för de senaste 6 matcherna (lag som spelat blgm de senaste x matcherna) .

En bot som använder sig av målrankning (gjorda -insläppta mål) för att ta fram tipskandidater.

En bot som spelar på lag som vunnit sina senaste fem matcher.

En bot som spelar på lag som spelat sämre än sina oddsmässiga förväntningar.

Mfl.

Jag undrar om det är någon av er som har fler förslag till strategier som skulle kunna fungera och som man skulle kunna göra en bot av.
En bot som tar fram sannolikheten för mål i andra halvlek ?
En bot som tar fram sannolikheten för sent mål (min 40-45) samt min 90-95
Mcdonkey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td