Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-17, 12:53   #1
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 88
Standard

Onlinehunters


Antar att de flesta hört talas om Onlinehunters.net.

För många månader sedan (ca 4-5) så fick jag ta del av ett erbjudande med två experter. Man fick garanterade units och skulle tjäna så mkt pengar. Den ena lever men har stått och stampat i säkert 2 månader nu. Den andre fick sparken då han inte hade suget och inte levererade som de ville. man fick då välja att ta över sina garanterade units på den andre man hade eller på deras "stora stjärna". Jag valde naturligtvis det senare alternativet.

Fick dagligen mail om hur den här Goran hade spelat in åtskilliga miljoner till sina kunder och han var uppe i över 300 units och det fanns inte ord för det här. Ska poängtera att det här var innan jag fick tillgång till hans portfölj. Tiden gick och han sänkte sin portfölj totalt. Nu kan man ta del av det här meddelandet och jag undrar hur seriösa de här onlinehunters verkligen är:

Har legat i ide och kommer fortsätta med det. Spelar på låtsas vidsidan får att se om känslan är tillbaks. 2-5 sista sju spelen. Får se om det blir NBA ikväll. Vill inte börja reka förrän jag hittat känlan och självförtroendet igen.

Anlände till min inkorg för ett par minuter sedan.

Tänk att man klarar sig så mycket bättre utan dessa "experter".

Tacka vet jag sharps.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5), Boone (+5)
dtprotrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 13:25   #2
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Vad tar de i betalt for sina 60-100 units?
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 13:30   #3
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 88
Standard

olika beroende på tipster så vet inte exakt
dtprotrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 13:33   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

En sak är säker, andelen ärliga och seriösa sporttjänster ute på nätet är betydligt färre än de av motsatt kvalitet. De är i självklar minoritet faktiskt.

Oftast får man samma kvalitet eller bättre än vad som utlovas av diverse "experter" bara genom att hänga på t ex sharps.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 13:55   #5
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dtprotrader Visa inlägg
olika beroende på tipster så vet inte exakt
Okey, men mellan tummen a pekfingret da? Ar det mer an 100kr/unit?
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 14:07   #6
 
Tickys avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 2547
Standard

Onlinehunters Fregatt


Jag tog Fregatts portfölj hos onlinehunters innan jag hittade hit till sharps och fick då 100 garanterade units för 150€. Efter ca fyra månader ligger nu portföljen back 2-3 units.
Jag tycker dock att själva upplägget har fungerat bra och har inget annat att anmärka på än att portföljen inte har visat nån vinst. Han har inte lagt speciellt många spel den sista tiden men skriver att han kommer dra igång på allvar efter helgerna.
Lyckas Fregatt få snurr på det hela under 2011 och generera mina hundra units kommer jag rekommendera hans portfölj till andra. Tills vidare är det vänta och se.
Jag har dock inga erfarenheter av de andra portföljerna men har sett att vissa lägger vädigt många spel och även spel på små marknader.

Som slutord kan väl konstateras att de rekar och info jag har fått här på sharps har gjort mig till en vinnande spelare medans onlinehunters hittills inte genererat några pengar alls.

Tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+2)
Ticky är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 14:14   #7
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ticky Visa inlägg
Jag tog Fregatts portfölj hos onlinehunters innan jag hittade hit till sharps och fick då 100 garanterade units för 150€. Efter ca fyra månader ligger nu portföljen back 2-3 units.
Jag tycker dock att själva upplägget har fungerat bra och har inget annat att anmärka på än att portföljen inte har visat nån vinst. Han har inte lagt speciellt många spel den sista tiden men skriver att han kommer dra igång på allvar efter helgerna.
Lyckas Fregatt få snurr på det hela under 2011 och generera mina hundra units kommer jag rekommendera hans portfölj till andra. Tills vidare är det vänta och se.
Jag har dock inga erfarenheter av de andra portföljerna men har sett att vissa lägger vädigt många spel och även spel på små marknader.

Som slutord kan väl konstateras att de rekar och info jag har fått här på sharps har gjort mig till en vinnande spelare medans onlinehunters hittills inte genererat några pengar alls.

Tack!
Det var ju iaf ett overkomligt pris! Vilka sorters bookies anvander de?
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 15:01   #8
 
Tickys avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 2547
Standard

Fregatt använder sig mestadels av Pinnacle och SBO Bet, men rekar också på Unibet, Expekt mfl. Han rekar dock inte på skämtbookies som limiterar dig på stört (läs Stan James, Will Hill mfl). Det finns dock de porföljer som använder sig även utav dessa.

Som sagt så vill jag vänta och se hur det utvecklar sig innan jag rekommenderar hans portfölj.
Ticky är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-18, 23:21   #9
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

I Februari fick jag ett erbjudande:

"Jens: Ordinarie pris 400 euro för 60 garanterade units

Här erbjuds det 30 units GRATIS!"


30 units har inte spelats in, men igår fick jag ett nytt mail:

"Om du är nöjd med min portfölj erbjuder jag 40 garatnerade units till 400 SEK.
//...//
om detta inte är intressant har jag sagt att de medlemmar som inte svarar skall tas bort från min portfölj."


Jens är garanterat en duktig tipster, men idag stängdes mitt gratiserbjudande trots innestående ca 10 Units.

Att inte hålla ett erbjudande känns ju väldigt oseriöst och att förlänga abbonemanget känns inte direkt intressant längre.

Senast redigerad av highbury90 den 2011-04-18 klockan 23:23.
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 14:32   #10
 
Bookmakerns avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 82
Sharp$: 434

Bookmakern rekar europa
Stats: 1 - 4 - 1
ROI: 51.25%
Vinstprocent: 20.00%

Standard

Är det någon som betalar för deras tips?

Förstår inte hur de kan redovisa + resultat, varje gång jag går in och ser rättade spel till höger så har dom bommat
Bookmakern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td