Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-04, 13:53   #1
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

youbet blogg, roi?


Hallå!

Undrar bara om någon har/vet statistik på youbet bloggen. Skulle vara intressant då det tydligen har gått bra för dem på senaste tiden!

Ifall ni inte har tror ni att de har en positiv roi??
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 14:04   #2
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Runt 109% enligt https://www.sharps.se/spreadsheet/4338

https://www.sharps.se/forums/service-...-och-experter/ är länken till posten om just den spreaden
sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 14:15   #3
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sox Visa inlägg
Runt 109% enligt https://www.sharps.se/spreadsheet/4338

https://www.sharps.se/forums/service-...-och-experter/ är länken till posten om just den spreaden
Ah tack, var inte säler vart jag skulle posta men tack
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 14:15   #4
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

va det denna man betta 20 sharp$ på nåt för några veckor sen?? minns inte ens vem jag har vadet emot men har pröjsat vet jag.

edit: hittade det, det va madmax som erbjöd spel till 5 i odds minns jag.
tråden heter "spreadsheet för cappers" tror jag.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av comprende den 2011-01-04 klockan 14:23.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 14:52   #5
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
va det denna man betta 20 sharp$ på nåt för några veckor sen?? minns inte ens vem jag har vadet emot men har pröjsat vet jag.

edit: hittade det, det va madmax som erbjöd spel till 5 i odds minns jag.
tråden heter "spreadsheet för cappers" tror jag.
Jag har hög insats där
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 16:02   #6
 
morrowindls avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 3370


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

sheetet är för deras spelservice, dagens bästa spel, men de flesta spel läggs även i bloggen
__________________
..... 6 6 6 6 - Extra Evil .....
morrowindl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 01:46   #7
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

De är väldigt bra info på bloggen ofta och hinner man ta deras spel med bra info i tid innan de faller så är det bra värde men tar man deras bandyspel "1.45 på ettan är helt ok" en spelfattig torsdag går det nog sämre.

Skulle aldrig följa dem men tar nått bra spel då och då därifrån.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td