|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Ny sida för reducerade system, R-System.se
Jag har sedan ett tag varit besviken på kombinatoriken som erhålls från vissa tredjepartsprogram för att skapa reducerade system till tipset, men samtidigt gillat flexibiliteten i de programmen att kunna styra antalet rader om det inte blir full uppslutning i bolaget vid spelstopp vilket är problematiskt om man ska gå på en systemnyckel.
Har därför börjat skapa egna system som får en bra spridning på raderna i systemet på samma sätt som t.ex. latin squaren i 4-0 9 dvs 1/9 chans på 13, men släppt det traditionella fokuset på att nå minsta radantal för 12 rättsgaranti. 12 rätt inte är ett mål att sträva efter på tipset om det ska generera någon större vinst, då är det 13 rätt som gäller men det går inte att komma ifrån att kombinatoriken i systemen med 12 rättsgaranti är bra och kommer vara basutbudet i systemet jag tar fram. Har en del jobb kvar att göra med funktioner som jag själv tycker lyfter systemnycklarna till en ny nivå. För den intresserade finns sidan uppe R-System.se. Om det är någon här på forumet som har tankar kring innehållet och teorin bakom mottages de gärna här. Allt gott! Senast redigerad av dnaiel den igår klockan 20:51. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|