Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-02, 12:56   #1
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 14
Sharp$: 70
Standard

Teori 100,000 + service play, profit?


Tja har en fundering

Om man skulle jobba ihop en 100 000kr för att sedan betala en service play för ja vad kan det vara 3000kr i månaden. Hur smart skulle detta egentligen vara?

Vad jag har förstått så skall man väl i princip alltid gå + på service plays betts. Skulle denna princip gå att leva på?

Vilken sport skulle man välja samt vilket "proffs" skulle man betala för servicen?

Hur mkt i teorin tror ni jag skulle öka på ett år då om jag kör med 1-5 units dvs % eller månadsvis om det är lättare att fundera på.

1000kr = 1 unit då.

Jag som vill tjäna så mkt som möjligt på att göra så lite som möjligt tycker detta låter som en ypperlig idé, men då lär man ju ta en service play som faktiskt går + (vilket de flesta gör?)
aslako är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 12:57   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aslako Visa inlägg
Tja har en fundering

Om man skulle jobba ihop en 100 000kr för att sedan betala en service play för ja vad kan det vara 3000kr i månaden. Hur smart skulle detta egentligen vara?

Vad jag har förstått så skall man väl i princip alltid gå + på service plays betts. Skulle denna princip gå att leva på?

Vilken sport skulle man välja samt vilket "proffs" skulle man betala för servicen?

Hur mkt i teorin tror ni jag skulle öka på ett år då om jag kör med 1-5 units dvs % eller månadsvis om det är lättare att fundera på.

1000kr = 1 unit då.

Jag som vill tjäna så mkt som möjligt på att göra så lite som möjligt tycker detta låter som en ypperlig idé, men då lär man ju ta en service play som faktiskt går + (vilket de flesta gör?)
Dom flesta Service plays går inte +
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 13:49   #3
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Det är en jävla massa annat skit att tänka på, såsom att oddsen slashas, och du hinner inte alltid hugga oddsen innan de tappat värde.

Tänk efter, hade det funnits något sätt där man garanterat blivit rik hade alla gjort det.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 13:54   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Det är en jävla massa annat skit att tänka på, såsom att oddsen slashas, och du hinner inte alltid hugga oddsen innan de tappat värde.

Tänk efter, hade det funnits något sätt där man garanterat blivit rik hade alla gjort det.
Det skulle inte alla eftersom det krävs mycket tid för det och folk prioriterar annat också i livet!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 15:24   #5
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Finns många enkla sätt att bli miljonär om man bara har en tio-tjugo år och lite pengar över efter räkningarna. Många saker kan bortprioriteras, men de flesta väljer att leva i nuet och köpa kläder/resor/andra nöjesprylar istället för att spara. Vad som är rätt eller fel är svårt att säga, man kan ju dö när som helst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1)
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 18:33   #6
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Det kanske är bättre då att du ger dina pengar till någon annan duktig spelare här på forumet, och låter han spela åt dig så slipper du bry dig alls.
För det finns väl några här som kan förvalta andras pengar på ett bra sätt, tror jag åtminstone.
Då kanske du kan blir miljonär och den som spelat åt dig kan, åtminstone få en liten del av kakan.
Skulle jag få förtroendet så skulle jag vara mer restriktiv med mina bets och ha en högre Roi än vad jag har, för man vill ju inte slarva bort andras pengar.
Hade serviceplays haft den filosofin, så hade det säkert gått betydligt bättre.
Nu är ju dem tvungna att lägga fram spel bara för att man betalar till dem.
Ta det med en nypa salt, med vad jag skrev här. Risk för att man kanske jag får äta upp detta.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td